استارتاپ های مختلف آتلانتا در رونق مالی جهانی VC پیوستند – TechCrunch

Mailchimp در حال فروش است خود به Intuit در معامله ای به ارزش 12 میلیارد دلار. این معامله نه تنها برای شرکتهایی که از سرمایه گذاری خطرپذیر خودداری می کنند – کودتا است – Mailchimp به دلیل سابقه راه اندازی خود مشهور است – بلکه برای شهر تأسیس آن ، آتلانتا.

خروج بزرگ Mailchimp در همان سال اتفاق می افتد که استارتاپ Calendly مستقر در آتلانتا 350 میلیون دلار جمع آوری کرد که ارزش شرکت فناوری را 3 میلیارد دلار برآورد کرد.

این دو شرکت تأکید می کنند که چگونه می توان استارتاپ های بزرگ را در بازارهای خارج از مجموعه شهرهای سنتی مرتبط با کارآفرینی فناوری در ایالات متحده مانند بوستون ، نیویورک و سان فرانسیسکو ایجاد کرد.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در Extra Crunch بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


سرمایه گذاران توجه می کنند. داده های CB Insights تا سه ماهه دوم 2021 نشان می دهد که استارتاپ های آتلانتا در حال جمع آوری کمک های مالی هستند و از مجموع سرمایه جمع آوری شده در سال 2020 در نیمه اول امسال فراتر رفته است. شتاب سرمایه گذاری در شهر مشابه دستاوردهای جمع آوری کمک هایی است که در بازارهایی مانند شیکاگو دیده ایم.

بورس می خواست بازار آتلانتا را بهتر بشناسد ، به ویژه در مورد اینکه مخترعان محلی آن چگونه می توانند روند فعلی جمع آوری کمک های مالی را ادامه دهند و استارتاپ های آن از چه نوع علاقه خارجی برخوردار هستند. بنابراین ، ما سوالات را با هم پیش بردیم شان مک کورمیک، مدیرعامل SingleOps مستقر در آتلانتا ، یک استارتاپ نرم افزاری که در اوایل سال جاری سرمایه خود را افزایش داد. آتلانتا ونچرز AT Gimbel؛ و BLH Venture Partners ‘Ashish Mistry. ما نیز از پل نوبل، مدیر عامل Verusen ، یک استارتاپ اطلاعاتی زنجیره تامین که 8 میلیون دلار سری A را در ماه ژانویه جمع آوری کرد.

تصویری که ایجاد می شود یکی از شهرهایی است که از موج فزاینده ای از فعالیت های مخاطره آمیز برخوردار است ، که توسط برخی از پویایی های محلی تقویت شده است و ممکن است به برخی از شرکت های اولیه خود کمک کند مقیاس ارزان تری نسبت به سایر بازارها داشته باشند. و خوشبینی زیادی در مورد آینده نزدیک وجود دارد. بیایید کاوش کنیم.

رونق بودجه

این نکته قابل توجه است که توجه داشته باشید که یک جغرافیای خاص نتایج رکورد سرمایه گذاری خطرپذیر را تجربه می کند. بسیاری از شهرها ، مناطق و کشورها شاهد افزایش سریع سرمایه اولیه هستند. اما بازارهایی وجود دارد که با وجود شرایط کلی گرم سرمایه گذاری خصوصی در شرکت های خصوصی ، بازدهی آنها همچنان برجسته است.

آتلانتا یکی از این بازارها است. بر اساس داده های CB Insights ، کل شهر ایالات متحده 2.17 میلیارد دلار سرمایه گذاری در طول 2020 داشته است. در سه ماهه اول سال 2021 ، آتلانتا تقریباً با آمار 2020 خود مطابقت داشت و استارتاپ های آن حدود 2.07 میلیارد دلار در کل سرمایه جمع آوری کردند. 953 میلیون دلار دیگر در سه ماهه دوم سال سرمایه گذاری شده است. به خاطر داشته باشید که داده های سرمایه گذاری خطرپذیر ناپایدار است و بنابراین آنچه ممکن است به نظر برسد کاهش شدید است ، ممکن است با افشای بعدی بهبود یابد.

اما با سرمایه گذاری حدود 3 میلیارد دلار در نیمه اول سال 2021 ، در حال حاضر حدود 50 درصد افزایش نسبت به آمار سال 2020 ، مشخص است که شهر شاهد موج بی سابقه ای از سرمایه گذاری خطرناک است.

البته حجم دلار نصف ماتریس فعالیت های سرمایه گذاری خطرپذیر است. خط داده کلیدی دیگر برای نوع سرمایه گذاری ، حجم معامله است. در آنجا فعالیت آتلانتا کمتر عالی است. در سه ماهه اول سال 2021 ، استارتاپ های آتلانتا 57 معامله را به خود جلب کردند ، دومین بهترین نتیجه ای که ما در اختیار داریم ، و 59 معامله سه ماهه سوم 2017 را از دست داد.

اما در سه ماهه دوم سال 2021 حجم معاملات سرمایه گذاری شناخته شده آتلانتا به 42 کاهش یافت ، رقمی که نسبت به میانگین حجم معاملات 2020 که به صورت سه ماهه اندازه گیری می شود ، کمی ناچیز است. همان هشدار در مورد داده های تأخیری در اینجا اعمال می شود ، اما شاید آنقدر کافی نباشد که فاصله بین آنچه که از استارتاپ های آتلانتا انتظار می رود از نظر حجم معاملات Q2 در پی Q1 فوق العاده فعال این شهر به طور کامل برطرف شود.

علیرغم تعداد کمی از معاملات سه ماهه دوم سال 2021 در آتلانتا ، بر اساس داده های فعلی ، واضح است که این شهر از توجه بی سابقه سرمایه سرمایه گذاری برخوردار است. چه چیزی باعث افزایش سرعت می شود؟ بیایید دریابیم.