استارتاپ های مورد علاقه ما از Yo’s Summer 21 Demo Day ، Part 1 – TechCrunch

در ایده ها ، سبز شدن و زیبایی موج سواری Zillow جستجو کنید

Y Combinator ضربه زد امروز چهارمین روز مجازی خود را به نمایش گذاشت و نیمه اول تقریبا 400 دسته شرکت خود را نشان داد. این ارائه ، بزرگترین نمایشگاه YC تا به حال ، یک تصویر فوری از جایی که نوآوری در حال حرکت است ، از جلبک دریایی نه چندان ساده تا Clearco برای سازندگان ارائه می دهد.

تیم TechCrunch به سنت خود در مورد پوشش همه شرکت ها به صورت زنده (اما ، می دانید ، از خانه) پایبند بود ، بنابراین همه شرکت های روز 1 را در اینجا پیدا خواهید کرد. با این حال ، برای کسانی که می خواهند نمونه ای از افراد برجسته را بخوانند ، ما تعدادی از موارد مورد علاقه خود را از بازی 1 دقیقه ای عجیب و غریب امروز برای شما به ارمغان می آوریم.

به عنوان خبرنگاران ، ما روزانه صدها زمین را غرق می کنیم. استارتاپ های زیر به دلایل زیادی توجه ما را به خود جلب کردند ، اما این بدان معنا نیست که سایر استارتاپ ها نیز تک شاخ های قانع کننده یا بالقوه نبودند. در عوض ، زیر را به عنوان یک نقطه داده در نظر بگیرید که استارتاپ ها ما را مجبور به انجام دو کاره کردند ، خواه به دلیل اندازه فرصت بازار ، جاه طلبی هایی که توسط تیم موسس به نمایش گذاشته شده بود ، یا ایده ای که بسیار هوشمندانه بود و نمی توان آن را رد کرد.

ژنی

به جرات می توانم بگویم که ژنی ترکیبی شاداب کننده بین روبات ها و نویسندگان است. این استارتاپ یک هدف ساده دارد: به طور خودکار خواندن پس زمینه را خلاصه کنید تا سازندگان محتوا بتوانند حقایق برتر را بدست آورند ، ویژگی را مشخص کرده و به نمودار بعدی حرکت کنند. نویسندگی ذاتاً یک هنر است ، بنابراین من موقعیت ژنی را به عنوان ابزاری برای نویسندگان به جای جایگزینی که می خواهند شغل خود را هوشمندانه انجام دهند ، می دانم. از آن بهتر ، راه اندازی آن با هدف قرار دادن برخی از سخت ترین کارگران صنعت ما: نویسندگان مستقل. این افراد اغلب باید شرایط معیشتی ، وظایف متنوع و ضرب الاجل معیوب را برای امرار معاش متعادل کنند ، بنابراین من تصور می کنم که یک طرفدار ضرری ندارد. در راه ، می توانستم کاملاً ببینم که این استارتاپ همان نقش Grammarly را بازی می کند: یک فرمت مفید از گردش کار که شیوه نوشتن افرادی را که برای امرار معاش می نویسند بهینه می کند. – ناتاشا