استارتاپ های مورد علاقه ما از Yo’s Summer 21 Demo Day ، Part 2 – TechCrunch

اگر از ما بخواهید ، خواندن فضا چندان دور نیست

از بازیگران درخشان در اتاق کلاس برای بیرون کشیدن وسایل از فضا ، روز دوم Y Combinator’s S21 Demo Day یک تصویر جدید از چیزی بود که نزدیک به 200 تیم استارتاپی معتقدند آینده نوآوری است.

دیروز ، تیم TechCrunch نیمه اول این دسته و همچنین استارتاپ ها را با زمین های یک دقیقه ای که برای ما برجسته بود پوشش داد. ما حتی در مورد آن پادکست گذاشتیم! امروز ، ما همه چیز را دوباره انجام می دهیم. در اینجا لیست کاملی از همه استارتاپ هایی که امروز در رکورد ارائه شده اند وجود دارد ، و در زیر ، آرای ما را برای بهترین زمین های Y Combinator روز دوم پیدا خواهید کرد. آنهایی که به عنوان افرادی که روزانه چند صد زمین را غربال می کنند ، ما را مجبور کردند که “اوه صبر کن ، این چیست؟”

استودیو جرقه

تجربه من در مورد فرهنگ هندی این است که این کشور سابقه طولانی در ارزش گذاری ریاضیات و علوم نسبت به سایر موضوعات دارد ، به همین دلیل پیچیدگی استودیو اسپارک در زمینه غنی سازی آنلاین بسیار شاداب کننده بود. شرکت YC کلاسهای یادگیری زنده و فوق برنامه را برای بچه های خانوارهای هندی ارائه می دهد – با یک پیچ و تاب: این کلاسها در مورد موسیقی ، هنر و ارتباطات است. همانطور که در موفقیت مدرسه خارج از مدرسه مشاهده شد ، کلاسهای گروهی کوچک برای کودکان مدرسه ای می تواند راهی مقیاس پذیر برای تکمیل آموزش سنتی باشد. استارو اسپارک به بچه های بین 5 تا 15 سال می فروشد ، که سالهای بسیار تاثیرگذار و اکتشافی هستند.

در حال بزرگ شدن ، من تنها بچه ای در گروه دوستان خانوادگی عمدتا هندی بودم که به STEM تمایل نداشتم. هیچ خدماتی به جز کتابخانه محلی وجود نداشت که بتواند علاقه من به نوشتن و خواندن را برطرف کند. سرویسی مانند اسپارک ، اگر اعتماد والدین را جلب کند ، می تواند منافع غیر متعارف فعلی را متعارف تر کند. و با بیش از 400 دانش آموز ، و کمتر از 2 ch رکود ، استارک استارک تمایلات اولیه ای دارد که ممکن است بر روی چیزی باشد. – ناتاشا

لایتنرد

اعتبار تصویر: لایتنرد

بهترین کتاب ها مانند تکلیف نیستند ، آنها احساس می کنند که به جهان دیگری سفر می کنند و پاتوق هایی با شخصیت هایی که می توانند دوست باشند ، احساس می کنند. لیترند سعی دارد احساس متنی همه جانبه و جذاب را برای میلیون ها دانش آموز مقیاس بندی کند ، در حالی که سواد و مهارتهای ایجاد عادت را نیز تشویق می کند. این استارتاپ دارای آثاری است که توسط بازیگران خوانده شده و به تصویب رسیده است و خواندن در کلاس درس را به تجربه ای سرگرم کننده برای کودکان سن مدرسه تبدیل می کند.