استارتاپ کارکنان Cocoon پس از جمع آوری 20 میلیون دلار بودجه جدید – TechCrunch راه اندازی می شود

مزایای مرخصی کارمند یک شبکه پیچیده از سیاست های شرکت و دولت است و Cocoon به وضوح و سادگی برای تجربه کارفرما و کارمند می پردازد.

این پلتفرم چهارشنبه در هر 50 ایالت راه اندازی شد و برای هر نوع مرخصی کارکنان مانند والدین ، ​​پزشکی ، مراقب یا داغدیده طراحی شده است. این مزایای همه مزایای دولت و بیمه شرکت را دارد و همه جنبه های مرخصی را از تطبیق تا مدیریت مطالبات تا محاسبات حقوق و دستمزد مدیریت می کند.

علاوه بر راه اندازی ، شرکت مستقر در سانفرانسیسکو اعلام کرد که 20 میلیون دلار سرمایه سری A به رهبری Index Ventures با مشارکت First Round Capital ، SemperVirens ، XYZ ، Magnify Ventures و گروهی از سرمایه گذاران جداگانه جمع آوری کرده است. ماهیما چاولا ، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت ، به TechCrunch گفت که این بودجه کل شرکت را به 26 میلیون دلار می رساند. این شامل یک دور 5.5 میلیون دلاری با شاخص و دور اول در دسامبر 2020 است.

Chawla ، Lauren Dai و Amber Feng این شرکت را در ژوئن 2020 تاسیس کردند. ایده این شرکت از مکالمه Chawla و Dai با همکاران و دوستان در مورد مزایای مرخصی ناشی شد. آنها در آن زمان تصور می کردند که مرخصی مشابه قرار دادن یک دفتر خارج از دفتر در تقویم شما است ، اما همانطور که فهمیدند این کار بیشتر در مورد ناوبری شرکت ها ، قوانین دولتی و بیمه است ، به ویژه در مورد نحوه عملکرد آن در یک شرکت خاص ، چه کسی در طول مرخصی هزینه می کند و چگونه کار می کند ، آنها نیاز به ساده سازی تجربه دیدند.

چاولا می گوید: “حتی شرکت های بسیار سودمند نیز روزهای سختی را پشت سر می گذارند.” “ما با صدها کارمند و مدیر منابع انسانی در همه صنایع صحبت کردیم و با همه ، این یک کابوس است. ما فکر کردیم که نباید برای کسی سخت باشد که از خودش مراقبت کند. این بر همه تأثیر می گذارد ، اما چیزی وجود ندارد که این کار را آسان کند ، بنابراین ما یک فرصت بزرگ برای تأثیرگذاری دیدیم. “

سکوی Cocoon دارای زمینه هایی برای کارفرمایان و کارکنان است. از طرف کارفرما ، پیچیدگی های مربوط به حقوق و دستمزد را مدیریت می کند تا شرکت بداند وظایف حقوق و دستمزد خود چیست ، اما همه این کارها را از صفحه کارفرما حذف می کند. کارمند از Cocon استفاده می کند و از ابتدا تا انتها مرخصی را از طریق یک فرآیند خودکار طراحی می کند که Chawla می گوید در کمتر از 10 دقیقه انجام می شود.

از زمان راه اندازی آن در ماه ژانویه ، این پلت فرم مجموعه ای غنی از داده ها را جمع آوری کرده است ، از جمله نحوه استفاده کارکنان از مزایای مرخصی خود و استفاده از آنها برای ایجاد بینش برای کارفرمایان تا درک کنند که چگونه بهتر مزایای خود را ایجاد کنند.

Cocoon در حال حاضر با کارفرمایان بزرگی مانند Carta کار می کند و Chawla مسئولیت خود را کاهش درد مرخصی می داند. سایر شرکتها در زمینه مزایا به صورت قطعه ای با مشکل مرخصی روبرو می شوند ، در حالی که Cocoon یک رویکرد جامع را در پیش گرفته و از نرم افزار و اتوماسیون برای کاهش میزان رفت و برگشت کارفرمایان و کارکنان هنگام مدیریت استفاده می کند. ترک کردن.

بودجه جدید برای استخدام ، به ویژه در مهندسی ، فروش و موفقیت مشتری و ایجاد محصولات اضافی استفاده می شود.

چاولا گفت: “ما از طریق مراجعه به مشتریان و روابط کارگزاران ، شاهد سوالات گسترده ورودی هستیم.” وی گفت: “سال آینده ، این امر نه تنها به منظور توسعه پایگاه کارفرمایان ، بلکه به صنایع مختلف و کارفرمایان با اندازه های مختلف خواهد بود.

به عنوان بخشی از این سرمایه گذاری ، مارک گلدبرگ ، شریک Index Ventures ، به هیئت مدیره شرکت پیوست. او می گوید این سرمایه گذاری برای او شخصی بوده است زیرا او در حال پایان مرخصی پدری بود و به نوشتن سیاست مرخصی برای شرکت کمک کرد. در واقع ، یکی از همکارانش در قسمت اولیه مرخصی زایمان بیش از 25 ساعت با اداره توسعه اشتغال کالیفرنیا تماس تلفنی داشت و سعی کرد از خطای روحانی که شغل او را تهدید می کرد ، جلوگیری کند.

گلدبرگ مدتی است تیم پیله را می شناسد و از بنیانگذاران قبلی آنها در Square و Stripe حمایت می کند.

وی افزود: “وقتی ماهیما با من تماس گرفت و گفت گروه در حال جمع شدن است ، من می خواستم درگیر شوم.” “ما به دنبال آن گرداب استعداد اصلی هستیم. اگر بتوانید DNA را در 10 کارمند اول دریافت کنید ، 100 نفر بعدی درجه یک خواهند بود. این شبیه چیزی است که در تیم اولیه پلید دیدیم. “