استارت‌آپ حمل‌ونقل هندی Chalo، گردآورنده اتوبوس رفت‌وآمد اداری Shuttl – TechCrunch را خریداری کرد

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های TechCrunch که هر روز ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی به صندوق ورودی شما تحویل داده می‌شود، در اینجا مشترک شوید.

سلام و به Daily Crunch برای 26 اکتبر 2021 خوش آمدید! رویداد یک روزه SaaS ما – فوق العاده؟ – فردا صبح شروع می‌شود و نمی‌توانم بیشتر از این حرف‌های تبلیغاتی بزنم. در واقع، من از تکمیل لیست سوالات خود برای پانل متمرکز بر داده خود (DataRobot، Monte Carlo و AgentSync؛ این یک انفجار خواهد بود) استراحت می کنم تا این خبرنامه را برای شما بنویسم. آنجا میبینمت! – الکس

TechCrunch برتر 3

  • Sequoia خود را برای آینده سرمایه گذاری خطرپذیر بازسازی می کند: با توجه به اینکه سرمایه در حال حاضر یک کالا است و تقریباً هر VC بر ارائه خدمات متمرکز شده است، برجسته شدن در بازی های مخاطره آمیز دشوار است. مانند واقعیت‌های خشن خصوصی ماندن طولانی‌تر استارت‌آپ‌ها و محدودیت‌هایی در مورد نحوه سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران خطرپذیر. سکویا فکر می کند که راه حل دارد.
  • جسیکا روزن وورسل هدایت FCC: روزن وورسل اولین زنی خواهد بود که تا به حال رهبری کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده را بر عهده می گیرد، که در عین حال خبر خوبی است و اتهامی علیه تنوع حکومتی کشور من در طول سال هاست. همچنین، Gigi Sohn، که TechCrunch او را “کهنه سرباز و مدافع سیاست خستگی ناپذیر FCC” نامزد به گروه معرفی شد. سون به دلیل کارش در زمینه بی طرفی شبکه شناخته شده است.
  • داخل پرونده Sweetgreen IPO: Sweetgreen که به شدت با پشتوانه VC همراه است، در حال عرضه عمومی است، بنابراین TechCrunch زمان زیادی را صرف بررسی تعداد آن کرد. نکته مهم ما این است که شرکت بخش قابل توجهی از اقتصاد را شناسایی کرده است که می تواند نیاز خود را برطرف کند، اما پول زیادی از دست می دهد.
  • تا زمانی که این خبرنامه به صندوق ورودی شما برسد، Rent the Runway باید قیمت اولیه اولیه خود را تعیین کرده باشد. یادداشت های اولیه ما در مورد کسب و کار آن در اینجا هستند. بیشتر در صبح

استارتاپ ها/VC

ما یک مقدار زیادی از اخبار استارت‌آپ‌ها برای گفت‌وگو درباره امروز، اما ابتدا، TechCrunch امروز صبح دوباره به غرب میانه آمریکا سرازیر شد و این بار از مدیران عامل و سرمایه‌گذاران در منطقه پرسید که رونق جذب سرمایه و رشد روزافزون استعدادها و بازار سرمایه جهانی چه تأثیری بر استارت‌آپ‌های منطقه دارد.

  • AgTech هند سرعت می بخشد: مطمئناً، به نظر می رسد که هر روز یک استارتاپ هندی دیگر یک راند نه رقمی را مطرح می کند. اما این بار DeHaat است که بر کشاورزی تمرکز دارد، توجه من را به خود جلب می کند. به گفته TechCrunch، این شرکت “یک پلتفرم آنلاین ایجاد کرده است که خدمات کشاورزی کامل را به کشاورزان در هند ارائه می دهد.” با توجه به اینکه بازار آن چند کشاورز را شامل می شود، DeHaat نباید TAM را کم کند.
  • مانند خرید RemoteTeam: امروز صبح اعلام کرد که استارت‌آپ متمرکز بر حقوق و دستمزد و منابع انسانی ایالات متحده، Gusto، شرکت دیگری را خریداری کرد. با توجه به حمایت بیشتر از استخدام های بین المللی، RemoteTeam را انتخاب کرد. استخر استعدادهای فناوری که به طور فزاینده ای جهانی و توزیع شده به احتمال زیاد به کشش Gusto در این جهت خاص کمک کرده است.
  • DealShare قرار است سرمایه بیشتری جذب کند: با بازگشت به هند، TechCrunch می‌تواند از چندین منبع گزارش دهد که «تایگر گلوبال و فالکون اج کپیتال به دنبال دو برابر کردن شرط‌های خود در DealShare هستند»، شاید بیش از 225 میلیون دلار در ارزش‌گذاری تک‌شاخ به شرکت وارد کنند. در صورت تعجب، DealShare در فضای تجارت اجتماعی وجود دارد.
  • هر چند وقت یکبار در مورد استارت آپ های کانکتیکات صحبت می کنیم؟ به ندرت. اما امروز یک استثناء خوب بود با LogicBroker که 135 میلیون دلار در یک بار جمع آوری کرد. این استارت‌آپ نرم‌افزاری را برای دنیای کشتیرانی می‌سازد (تجارت الکترونیک و حمل‌ونقل را در نظر بگیرید) و اکنون مطمئناً به اندازه‌ای که می‌توانست رویاهایش را در سر داشته باشد، سرمایه دارد. خوب برای ایالت جوز هندی.
  • Piiano 9 میلیون دلار برای کمک به ایمن نگه داشتن PII جمع آوری می کند: آن را دریافت کنید؟ PII-ano می خواهد به شما در حفظ PII کمک کند، یا اطلاعات شناسایی شخصی، بی خطر. این شرکت احتمالاً با Skyflow رقابت می‌کند، که یک هفته دیگر پول زیادی جمع‌آوری کرد. با توجه به اینکه داده‌های زیادی در جهان وجود دارد و افشای آن بد است، بازار خدمات حفاظت از داده‌ها داغ و بالقوه سودآور است. (توجه داشته باشید که این پیانو، راه اندازی نرم افزار رسانه اشتراکی نیست.)
  • سافت بانک از Pipefy پشتیبانی می کند: روزهایی که SoftBank یک تریلی صاف را روی یک استارت‌آپ راه‌روی سگ یا سازنده پین‌بال پین‌بال با جاذبه صفر رها می‌کرد، گذشته است. در عوض، شرکت مخابراتی ژاپنی، کنگلومرا و سرمایه‌گذار فن‌آوری دیوانه‌کننده، ۷۵ میلیون دلار برای یک استارت‌آپ مدیریت گردش کار با کد پایین سرمایه‌گذاری کرده است. چقدر عابر پیاده!

و خیلی بیشتر بود. Fabric 200 میلیون دلار جمع آوری کرد تا ربات ها بتوانند در انجام سفارشات تجارت الکترونیک کمک کنند. استارت‌آپ هندی اتوبوسرانی Chalo یک استارت‌آپ دیگر با محوریت اتوبوس خرید. شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Jay-Z به تازگی صندوق دوم خود را بسته است و Devo 250 میلیون دلار به پشتوانه افزایش هزینه های امنیت سایبری جهانی جمع آوری کرده است.

برای پایان دادن به ما، TechCrunch یک داستان عالی در مورد اتفاقاتی دارد که وقتی داستان، جامعه، NFTها و سوالات حق چاپ را با هم ترکیب می کنید، اتفاق می افتد.

پل زدن شکاف: آنچه که CISO باید انجام دهد تا C-suite را در کنار خود قرار دهد

در یک روز خوب، اکثر مردم فراموش می کنند که افسر ارشد امنیت اطلاعات حتی وجود دارد. اما اگر مشکلی پیش بیاید، همه خواهان پاسخ خواهند بود.

حفظ تدابیر امنیتی یک شرکت در حالی که همه ذینفعان را وادار به اجرای شیوه‌های امنیتی ایمن می‌کند، امری طولانی است که با این واقعیت که بسیاری از CISO در حلقه تصمیم‌گیری اجرایی نیستند، پیچیده است.

به گفته شان مک درموت، بنیانگذار و مدیر عامل RedMonocle، CISOs باید مدیران اجرایی را در جایی که هستند ملاقات کنند.

شما می دانید که چرا سرمایه گذاری در امنیت سایبری برای نقش شما ضروری است. اکنون به جای رهبری خود قدم بگذارید تا توضیح دهید که چرا برای رهبری آنها بسیار مهم است.

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های راه اندازی کمک می کند تا پیشروی کنند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • رسانه های اجتماعی به کنگره می روند: به نظر می‌رسد که شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی می‌خواهند از سرنوشت فیس‌بوک، یعنی تبدیل شدن به شرکتی که بیشتر به‌خاطر مبهم‌سازی و تعمیرات دیرهنگام معروف است، اجتناب کنند. بنابراین، قبل از کنگره امروز، TikTok، Snap و YouTube تغییرات جدیدی را در محصولات خود به اشتراک گذاشتند که ممکن است به محافظت از کودکان کمک کند. با این حال، TikTok نسبت به داده‌ها کمی دلسردتر از آن چیزی بود که ما می‌خواستیم.
  • اپل بسته نرم افزاری خود را در 17 بازار جدید عرضه خواهد کرد: در اوایل نوامبر، یعنی. طبق TechCrunch، این سرویس که Apple One Premier نام دارد، شامل «Apple Music، Apple TV+، Apple Arcade، Apple Fitness+ و 2 TB فضای ذخیره‌سازی iCloud» با هزینه‌ای ثابت خواهد بود. در اخبار دیگر، به یاد دارید چه زمانی نام محصولات اپل خوب بود؟
  • و از طرف Adobe، اخبار زیادی، از جمله اینکه این شرکت با افزودن پشتیبانی از NFT به محصولات خود، به فشار ابری خود ادامه می‌دهد و زمان را دنبال می‌کند.

کارشناسان TechCrunch

کارشناسان dc

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL / Getty Images

TechCrunch از شما می خواهد که بازاریابان رشدی را که در زمینه سئو، اجتماعی، نوشتن محتوا و موارد دیگر تخصص دارند، توصیه کنید! اگر یک بازاریاب رشد هستید، این نظرسنجی را به مشتریان خود ارسال کنید. ما دوست داریم در مورد اینکه چرا آنها دوست داشتند با شما کار کنند بشنویم.