استدلال کار از راه دور قبلاً توسط استارتاپ ها برنده شده است – TechCrunch

به The TechCrunch Exchange ، خبرنامه هفتگی استارتاپ ها و بازارها ، خوش آمدید. این از آنچه روزهای هفته الهام گرفته است ستون مبادله بررسی می کند ، اما رایگان است ، و برای خواندن آخر هفته شما ساخته شده است. آیا هر شنبه آن را در صندوق ورودی خود می خواهید؟ ثبت نام اینجابه

بحث بر سر کار از راه دور ، فرهنگ اداری ، نحوه مدیریت تیم های کارکنان توزیع شده و موارد مشابه همچنان ادامه دارد. با توجه به اینکه نسخه دلتا COVID-19 تاریخ بازگشت دفتر کار را برای بسیاری از شرکت ها عقب می اندازد ، هنوز یک بحث سالم وجود دارد که آینده کار چگونه خواهد بود.

اما در حالی که شرکت های بزرگ در حال حاضر تلاش می کنند و راه خود را طی می کنند ، به نظر من این بحث تا حد زیادی به پایان رسیده است و استارتاپ ها برنده آن شده اند.

من از زمان شروع COVID-19 تعداد زیادی تماس با بنیانگذاران استارتاپ ها داشته ام ، و در چند فصل اخیر ، به نظر می رسد تقریباً هر بار که با یک شرکت در مراحل اولیه صحبت می کنم ، آنها تیمی از راه دور و توزیع شده دارند. برخی از این استارتاپ ها به معنای واقعی کلمه در دوران COVID ایجاد شده اند ، بنابراین منطقی است. اما این روند گسترده تر از آن شرکت ها است.

برای لحظه ای که فقط به بازار استارتاپ ها فکر می کنم ، فکر می کنم به مرور یک مفهوم عجیب برای استارتاپ ها برای افزایش سرمایه برای اجاره به همان اندازه عجیب خواهد بود که برای یک استارتاپ امروزه افزایش سرمایه خالص برای خرید یک قفسه سرورها و پرداخت هزینه محل کار. ما در حال حاضر AWS و Azure را برای آن داریم. و در مورد دفاتر ، ما اکنون کار از راه دور داریم. چرا سهام را برای متر مربع جمع آوری می کنیم؟

ما تا حدودی ساده انگار هستیم ، اما هزینه اجاره بها یا سری A برای اجاره ، فضای اداری اولیه را به گران ترین املاک در جهان تبدیل می کند. حداقل برای استارتاپ های موفق. افراد باهوش از مالیات اجتناب خواهند کرد.

موارد دیگری نیز وجود دارد: بازار استعدادها امروزه برای بسیاری از نقش های کلیدی بسیار فشرده است. از هرکسی که سعی می کند استعداد یادگیری ماشین را استخدام کند بپرسید. یا نقش های ارشد dev. یا هدایت تیم بازاریابی. لیست همچنان ادامه دارد. نوع استعدادی که استارتاپ ها در جستجوی آن هستند کمیاب و تهاجمی است.

حتی برای شرکت های فناوری جدید بدتر ، شرکت های Big Tech هرگز ثروتمندتر نبوده اند. بنابراین یک شرکت جوان چه باید بکند؟ آنچه را که اسلحه های بزرگ به نظر می رسد از ارائه آن بیزار است ، یعنی کار دوستانه از راه دور ، ارائه دهید. این همچنین به استارتاپ های استعداد شکارچی از شرکت های بزرگتر فناوری کمک می کند. استعدادی که نمی خواهند از بین بروند.

با گذشت زمان ، من گمان می کنم که تعداد نگهداری نرم تر برای کارکنان منابع انسانی به انعطاف پذیری بیشتر محل کار در همه جا منجر می شود. و بسیاری از استارتاپ هایی که امروزه از راه دور هستند با رعایت مدل خود مقیاس می یابند و با تیم های کاملاً از راه دور به شرکت های بزرگ فردا تبدیل می شوند. بنابراین گفتگو در مورد کار از راه دور یا بازگشت به فضای اداری گران قیمت هنوز در حال انجام است ، اما بیشتر شبیه به تکان دادن صندلی روی میز محکوم به حرکت است تا بحث واقعی.

هستند شما آیا قصد بازگشت به رفت و آمد با ماشین یا ترکیبی از ماشین و حمل و نقل عمومی را دارید تا بتوانید هدفون بگذارید و سعی کنید در دفتر کار تمرکز کنید؟ من شک دارم من نیستم.

اطلاعات بیشتر در مورد بوستون

صرافی وقت خود را صرف جستجوی مراکز مختلف استارتاپی در جهان می کند ، با تمرکز بر برخی از بازارهای ایالات متحده که ارزش وقت گذاشتن بیشتر را دارد. به عنوان مثال ، ما شیکاگو و اخیراً بوستون را بررسی کرده ایم.

پس از پخش قطعه بوستون ، چند مجموعه نظر دیگر وارد شد. بیایید قطعات کلیدی آنها را بجویم.

Glasswing Ventures ‘ رودینا سسری نگاهی به آنچه در آینده در بوستون در سه ماه آینده وجود دارد ، به ما ارائه داد و گفت: “تعداد شرکتهایی که به بازار می آیند و دورهای جدیدی را افزایش می دهند زیاد است و از نظر عملیاتی قوی هستند. بنابراین تا زمانی که اصلاحی در بازار وجود نداشته باشد – که بسیار فراتر از بوستون گسترش می یابد – اشتهای مالی باقی می ماند. “

و در صورت تداوم شرایط بازار ، فعالیت های نوپا می تواند در بوستون گرمتر شود. سسری از طریق ایمیل به The Exchange گفت: “تعداد شرکت های پیش از بذر و مرحله بذر به طور چشمگیری افزایش می یابد. در واقع ، ما شاهد رشد 2 برابری بوده ایم [year over year] در تعدادی که برای تأمین بودجه بسیار واجد شرایط هستند. “

به نظر وی ، حجم استارتاپ های منظمی که بوستون ایجاد می کند “گواهی بر روحیه کارآفرینی در فناوری اولیه و فرصت های بازار است که COVID-19 ایجاد کرده و سرعت بخشیده است.”

سرانجام ، آری گلانتز از انجمن سرمایه گذاری سرمایه گذاری نیو انگلند گفت که پس از “کند شدن رشد اقتصادی در فصل اول سال 2020 ، هم بنیانگذاران و هم سرمایه گذاران شاهد جریان تاریخی سرمایه بوده اند ، زیرا نیازها و فرصت های جدید به دلیل تغییرات دوران همه گیری پدیدار شده است” ، و با ” شرکتها و حامیان آنها همچنان به سازگاری ادامه می دهند ، اما چشم انداز روشن باقی می ماند. “

من آن نقل قول نهایی را همانطور که در مورد تقریباً همه جا صدق می کند ، وارد کردم. استارتاپ ها هرگز آنقدر خوب نبوده اند!

هفته آینده بیشتر.

الکس