استعاره های خود و سایر درس های Y Combinator S21 Day 1 – TechCrunch را دوباره تنظیم کنید

پس از یک ماراتن 17 ساعته از طریق نزدیک به 200 استارتاپ ، تیم Equity اخراج شد تا در اولین روز مهمانی نمایشی Y Combinator به توییتر برگردد و از طریق روندهای اولیه و مورد علاقه خود چت کند. فردا دوباره روی آنتن می رویم ، بنابراین مطمئن شوید که برنامه را دنبال می کنید در توییتر تا از دست ندهید.

چه کرد ناتاشا و الکس چت کنم؟ به شرح زیر:

  • اولین برداشت: ما با مرور شماره های بالا ، تجزیه جغرافیایی و نحوه عملکرد شتاب دهنده در مورد نمایندگی از بنیانگذاران مختلف شروع کردیم. بیت آخر پیشرفت کمی داشت ، اما تنوع همچنان در دسته های YC یک مسئله است – حتی با افزایش اندازه گروه. ما همچنین در مورد مواردی که راه اندازی استارتاپ ها می تواند روی آنها کار کند صحبت کردیم: مانند میکروفون های بهتر ، ارزان و خوب.
  • موارد مورد علاقه اولیه ما: استعاره ، Lumify ، دو نفره مورد علاقه الکس نمایشنامه های املاک هندی ، Akudo ، Reframe و Playhouse.
  • و قدری هومممم لحظات ، از جمله افکار ما در مورد Writesonic ، که ناتاشا یک نظریه بالقوه پارانوئید در مورد آن دارد.

TechCrunch پوشش گسترده ای از روز را در سایت دارد ، بنابراین اگر شما در خلق و خوی هستید ، چیزهای زیادی برای جستجو وجود دارد. فردا بیشتر!

ارزش سهام هر دوشنبه در 7:00 صبح PST ، چهارشنبه و جمعه در 6:00 صبح PST کاهش می یابد ، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه بازیگران!