استفاده از GPS خودرو چه مزایا و معایبی دارد؟

کماکان شتاب ماشین تو دنده یک قبل از دور موتور 2200 خیلی خیلی کم و آزاردهندست که البته معلومه بخاطر برنامه ECU و تو سرویس نیومدن توربو در مدار هست. تجربه ثابت کرده است که عملکرد رانندگان ناوگان حمل و نقل در زمان مدیریت از طریق ردیاب خودرو به طرز چشمگیری بهبود یافته است .

از آنجا که آهنربای استفاده شده در این جی پی اس ها بسیار قوی اند لازم نیست نگران کنده شدن آن باشید، همچنین از آنجایی که در زیر خودرو قرار می دارند از باد و باران نیز در امان است. این فاصله زمانی می تواند یک روز، یک هفته یا حتی یک سال باشد و بستگی به ظرفیت باتری آن دارد. در نهایت تمام اینها بستگی به نیاز شما دارد. این محصول برای ردیابی سریعتر و آسانتر ویژگیهای منحصر به فردی دارد که از جمله آنها میتوان به مسیریابی مخصوص برای تمام ناوبران و جستجو کنندگان با استفاده از برنامههای کاربردی مخصوص اندروید و حتی آیاواس اشاره کرد.

این محصول می تواند برای ایجاد تداخل در جلوگیری از سیگنال های موجود در ماهواره های GSP ، کدها و امواج مخالف ارسال کند و دامنه مسدود کردن آن هم معمولا 10 تا 20 متر است. این میزان مخصوصا در شهرهای بزرگ و کلان شهرها وجود داشته و به نگرانی بزرگی برای افراد تبدیل شده است. تو سربالائیهای آزاد راه خرم آباد تو تابستان با سرعت 120 کیلومتر حرارت ماشین خیلی میره بالا و عقربه گیج دما وارد قسمت آلارم و قرمز میشه که البته اگه سرعت کمتر بشه دما میاد پایین و مشکل رفع میشه (در صورتیکه با پژو 405 تی یو فایو اصلا این مشکلو نداشتم).

یه مدت ماشین بشدت ریپ میزد (حدود دو سه ماه) و با تعویض چند باره جایگاهی که بنزین میزدم باز هم مشکل حل gps خودرو دنا پلاس نمیشد. صدای اتاق یکم نسبت به قبل بیشتر شده و از داخل کنسول یه صداهای کمی بگوش میرسه ولی بازم هنوز قابل قبول و اوکی هست و اونطوری اتاق به صدا نیفتاده. صدای باد کماکان داخل کابین میاد که برای یه همچین ماشینی نسبتا زیاده (البته در مقایسه با کرولا). با وجودیکه تو جاده کفی بیشتر رانندگی میکنم اما سه تا از رینگهاش نسبتا شدیدا کج شده و تاب داره و هر کاری کردم خوب بالانس نشدند و بنابراین ماشین تو سرعتهای حدود 130 لرزش داره.