اسقف فاکس چند روز پس از برگزاری جشن کنفرانس کارکنان را اخراج می کند

این شرکت به TechCrunch گفت که شرکت امنیت سایبری بیشاپ فاکس حدود 50 کارمند یا 13 درصد از نیروی کار خود را روز سه شنبه اخراج کرد.

اخراج ها تنها چند روز پس از شرکت انجام می شود جشنی برپا کرد در کنفرانس امنیت سایبری RSA، جایی که ظاهرا این شرکت در آن خدمت کرده است نوشیدنی های مارک دار که آن را “سوپ سایبری” نامید. اکانت رسمی توییتر اسقف فاکس گفت هفته گذشته که این شرکت “رویدادهای دیگری در وگاس اواخر امسال” خواهد داشت، با اشاره به کنفرانس های امنیتی Black Hat و Def Con که هر سال در لاس وگاس برگزار می شود.

سخنگوی Bishop Fox، کوین کوش، در ایمیلی گفت که این شرکت یک فضای رویداد در RSA «از ماه‌ها قبل رزرو کرده بود و اساساً برای اهداف پخش زنده یک روزه (منعکس کننده همان چیزی است که برای DefCon انجام دادیم) ایمن شده بود. انجمنی برای مشارکت و به اشتراک گذاری دانش با جامعه بزرگتر. پس از آن پذیرایی از شرکت کنندگان، تیم، دوستان صنعت و شرکت کنندگان RSA انجام شد.

این شرکت فوراً نگفت چقدر برای مهمانی RSA هزینه کرده است. کوش تایید کرد که این شرکت قبل از اخراج دیروز حدود 400 کارمند داشت.

ما به طور فعال این تغییرات را در پاسخ به وضعیت اقتصادی جهانی و فرصت‌هایی که شناسایی کرده‌ایم برای کارآمدتر کردن کسب‌وکارمان انجام دادیم. وینی لیو، مدیر عامل Bishop Fox در بیانیه ای که به TechCrunch ارسال شده است، گفت: در حالی که تقاضا برای راه حل های ما ثابت است و تجارت ما پایدار است، ما نمی توانیم عدم اطمینان بازار و روند سرمایه گذاری در این اقتصاد جهانی بسیار متفاوت را نادیده بگیریم. اسقف فاکس همچنان سالم است و ما همچنان نسبت به رشد و سرمایه گذاری های فناوری خود در سه ماهه و سال آینده خوش بین هستیم. ذخایر نقدی شرکت ما (از جمله افزایش سرمایه سری B ما)، همراه با این بازسازی، به ما امکان می دهد موقعیت مالی قوی را حفظ کنیم که مقیاس، نوآوری و البته ارائه راه حل های باکیفیت را که مشتریان ما انتظار دارند را ممکن می سازد.

سال گذشته، بیشاپ فاکس در مجموع 129 میلیون دلار در دور سری B از چندین سرمایه گذار از جمله WestCap، NextEquity Partners و Rockpool Capital جمع آوری کرد.

و هفته گذشته، این شرکت در RSA اعلام کرد که در حال گسترش به بریتانیا با «تمرکز اولیه بر سازمان‌های شمال اروپا» است. در این اطلاعیه، این شرکت همچنین اعلام کرد که “40 درصد رشد شرکت نسبت به سال گذشته” داشته است.

کارمندانی که در توییتر گفتند شغل خود را از دست داده‌اند این اخراج‌ها را «غیر منتظره» خواندند. یکی از آنها گفت که “به دلیل تجدید ساختار داخلی است.”

در سپتامبر 2022، کریستی تریل، معاون موفقیت مشتریان شرکت، گفت که شرکت در حال «استخدام همه جانبه» است، و حساب رسمی شرکت لینکدین در پستی نوشت که «در حال استخدام در چندین تیم مختلف در Fox Den، پس از آزمون پنالتی به ویرایش فنی تا فروش.»

اخراج کارکنان در بیشاپ فاکس در حالی رخ می دهد که کل بخش فناوری از رکود اقتصادی رنج می برد. با این حال، برخی امنیت سایبری را بخش امن‌تری می‌دانستند. سال گذشته، گزارشی از (ISC)²، یک انجمن غیرانتفاعی برای «رهبران امنیت اطلاعات»، پیش‌بینی کرد که تیم‌های امنیت سایبری «کمترین آسیب را از کاهش کارکنان خواهند دید، زیرا سازمان‌ها افزایش تهدیدات سایبری را در سال 2023 پیش‌بینی می‌کنند».

این گزارش بر اساس یک نظرسنجی از 1000 مدیر C-suite بود. در آن زمان، کلار روسو، مدیر اجرایی ISC)2 گفت: «اهمیتی که به متخصصان امنیت سایبری، حتی در زمان‌های نامشخص اقتصادی، داده می‌شود، نشان می‌دهد که مدیران ارشد نیاز حیاتی به یک تیم امنیت سایبری قوی را اکنون بیش از هر زمان دیگری درک می‌کنند.»


آیا اطلاعات بیشتری در مورد اخراج در بیشاپ فاکس دارید؟ یا در یک شرکت امنیت سایبری دیگر؟ می‌توانید با Lorenzo Franceschi-Bicchierai به‌طور ایمن از طریق Signal به شماره 1 917 257 1382 +1 یا از طریق Wickr، Telegram and Wire @lorenzofb یا ایمیل [email protected] تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق SecureDrop با TechCrunch تماس بگیرید.