اسنپ ​​می گوید ربات آن فورا متوجه نمی شود که شما اشتراک گذاری موقعیت مکانی خود را متوقف کرده اید

امروز، اسنپ چت توضیح داد که اگر اطلاعات موقعیت مکانی خود را به برنامه ندهید، ممکن است مدتی طول بکشد تا متوجه شود ربات هوش مصنوعی من. این بدان معناست که ربات قبل از اینکه بفهمد کاربر به اشتراک گذاری آن اطلاعات را متوقف کرده است، جزئیات مکان را برای مدتی حفظ می کند.

پس از اینکه اسنپ چت هفته گذشته ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی خود را برای همه عرضه کرد، شکایات زیادی در مورد آنچه می داند – به خصوص موقعیت مکانی کاربر – وجود دارد. واکنش های متقابل پس از در دسترس بودن گسترده تر چت بات باعث شد تا چندین نفر نظرات 1 ستاره را برای اسنپ چت ترک کنند.

این شرکت گفت که هوش مصنوعی من تمام اطلاعاتی را که با اسنپ چت به اشتراک می گذارید از جمله موقعیت مکانی می داند. بعلاوه، در ابتدای چت اعلامیه ای را نشان می دهد که برنامه برخی از اطلاعات را برای پیشنهادات سفارشی با ربات چت به اشتراک می گذارد. با این حال، اسنپ گفت که ربات مجهز به GPT جزئیات بیشتری در مورد شما نمی داند.

مهم است که بدانید هوش مصنوعی من هیچ اطلاعات مکان جدیدی را از اسنپ چتر جمع آوری نمی کند. همانطور که در ما توضیح داده شده است صفحه پشتیبانیربات چت فقط در صورتی که اسنپ چت قبلاً به اسنپ چت مجوز داده باشد، به مکان اسنپ چت دسترسی دارد (که امکان اشتراک گذاری موقعیت مکانی خود را در اسنپ مپ نیز فراهم می کند)” اسنپ در یک پست وبلاگی گفت.

این شرکت اجتماعی توضیح داد که ربات از داده های مکان استفاده می کند تا توصیه های شخصی در مورد چیزهایی مانند رستوران های اطراف شما ارائه دهد.

در صفحه پشتیبانی از هوش مصنوعی من مشخص شده است که برنامه فقط «موقعیت مکانی در سطح شهر و فواصل بسیار کلی بین شما و مکان‌ها» را برای پیشنهادات به اشتراک می‌گذارد.

اگر نمی‌خواهید موقعیت مکانی خود را به اسنپ چت بدهید، می‌توانید به راحتی این مجوز را در iOS و Android غیرفعال کنید. اسنپ ​​می‌گوید که خاموش کردن داده‌های موقعیت مکانی به این معنی است که ربات نمی‌تواند توصیه‌هایی ارائه دهد که براساس موقعیت مکانی شما شخصی‌سازی شده‌اند.