اسنپ ​​چت در حال راه اندازی ابزارهای جدید برای جلوگیری از فروش مواد مخدر غیرقانونی در پلتفرم خود است – TechCrunch

اسنپ ​​چت ابزارها و منابع آموزشی جدیدی را برای جلوگیری از خرید قرص های تقلبی و داروهای غیرقانونی از طریق این پلتفرم در اختیار کاربران جوان قرار می دهد. این شرکت روز پنجشنبه گفت که هدف ابزارهای جدید این است که کاربران خود را از “آثار مخرب بحران فنتانیل” مصون نگه دارد.

شرکت مادر Snapchat ، Snap ، در این مورد گفت: “ما مصمم هستیم فروش غیرقانونی مواد مخدر را از پلتفرم خود حذف کنیم و در زمینه شناسایی و همکاری پیشگیرانه با نیروی انتظامی سرمایه گذاری کرده ایم تا فروشندگان مواد مخدر را در قبال صدماتی که به جامعه ما وارد می کنند پاسخگو باشد.” پست وبلاگ. “در حالی که ما هنوز کار داریم ، درمورد انواع درخواست های اجرای قانون که دریافت می کنیم ، زمان پاسخگویی ما 85٪ نسبت به سال بهبود یافته است.”

این شرکت می گوید توانایی تشخیص فعال خود را برای حذف فروشندگان مواد مخدر از بستر خود قبل از اینکه بتوانند با کاربران تعامل داشته باشند و باعث آسیب شوند ، بهبود بخشیده است. اسنپ ​​چت خاطرنشان می کند که میزان اجرای آن در نیمه اول سال 2021 112 درصد افزایش یافته است و نرخ تشخیص فعال را 260 درصد افزایش داده است. همچنین ادعا می شود که تقریباً دو سوم محتوای مربوط به مواد مخدر که در این پلتفرم یافت می شود ، توسط سیستم های هوش مصنوعی آن به طور پیشگیرانه شناسایی می شود. این برنامه همچنین برای بهبود ابزارهای گزارش دهی درون برنامه ای خود تلاش کرده است تا گزارش مطالب مربوط به مواد مخدر را برای کاربران آسان تر کند.

علاوه بر این ، وقتی کاربران کلمات کلیدی مرتبط با مواد مخدر را جستجو می کنند ، اکنون یک پرتال آموزشی جدید درون برنامه ای به نام “Heads Up” را مشاهده می کنند. این پورتال محتوای آموزشی مرتبط را طراحی می کند که برای جلوگیری از آسیب طراحی شده است. Heads Up مطالبی را از سازمان های معتبر مانند Song for Charlie ، Shatterproof و اداره خدمات سوء استفاده از مواد و بهداشت روانی (SAMHSA) توزیع می کند. منابع اضافی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در هفته های آینده اضافه خواهد شد.

راه اندازی این ابزارهای جدید در حالی صورت می گیرد که گزارش اخیر NBC News مرگ نوجوانان و جوانان را بررسی کرده است که گفته می شود از Snapchat برای خرید قرص هایی استفاده کرده اند که معلوم شد با فنتانیل پوشانده شده اند. این گزارش ادعا می کند که فروشندگان مواد مخدر از بستر رسانه های اجتماعی برای یافتن خریدار استفاده کرده اند و Snapchat به اندازه کافی برای جلوگیری از آسیب انجام نمی دهد.

“ما داستانهای ویرانگری را از خانواده هایی که تحت تأثیر این بحران قرار گرفته اند شنیده ایم ، از جمله مواردی که قرص های تقلبی با روکش فنتانیل از فروشندگان دارو در Snapchat خریداری شده است. ما مصمم هستیم که فروش غیرقانونی دارو را از پلتفرم خود حذف کنیم. “

شبکه های اجتماعی مانند Snapchat و TikTok که برای کاربران جوان طراحی شده اند ، با افزایش فشارها برای فروش و ترویج داروهای غیرقانونی به دلیل افزایش مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد مواجه هستند. گروه های والدین استدلال کرده اند که غول های دیجیتال به اندازه کافی برای جلوگیری از آسیب به کاربران جوان در این برنامه ها تلاش نمی کنند. علاوه بر این ، اداره مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده هفته گذشته در مورد افزایش قرص های تقلبی با فنتانیل هشدار داد.

دولت هشدار ایمنی عمومی را “هشدار به عموم مردم آمریکا در مورد افزایش روزافزون قرص های جعلی که کشنده تر از هر زمان دیگری هستند و خرید آنها آسان است ، در دسترس عموم است و اغلب حاوی دوزهای مرگبار فنتانیل است” ، اعلام کرد.

اسنپ ​​چت گفته است که “بسیار ناراحت کننده است” که داروها جان افراد جامعه مصرف کننده آن را گرفته اند و این امر برای بهتر و ایمن نگه داشتن کاربران خود کار خواهد کرد.