اشتراک Pixel Pass جدید گوگل تلفن ها و خدمات را بهمراه دارد – TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به PDT به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

سلام و به Daily Crunch برای 19 اکتبر 2021 خوش آمدید! ما فقط یک هفته با رویداد SaaS خود فاصله داریم ، به این معنی که ما در قلمرو آماده سازی عمیق هستیم. من به تازگی با این پانل تماس گرفتم که برای مثال بسیار هیجان زده هستم. این ترفند این است که لیست سوالات من را تا زمانی که در 30 دقیقه موجود متناسب باشد ، کاهش دهید.

در دیگر اخبار TechCrunch ، ما یک حرکت بزرگ در Automattic داریم ، شرکتی که در پشت وردپرس قرار دارد و مالک Tumblr است ، که شرکت مادر سابق ما (Verizon Media) قبل از فروش شرکت مادر اصلی ما (Verizon) به آن مالک بود و ما یاهو شدیم. این بسیار پیچیده است ، اما Automattic TC-1 شگفت انگیز است. لذت بردن! – الکس

TechCrunch Top 3

  • گوگل سخت افزار و نرم افزار جدید را کنار می گذارد: پس از رویداد دیروز اپل ، گوگل امروز وارد سخت افزار شد. اگر می خواهید اخبار گوشی های هوشمند را دریافت کنید ، ما پشت شما هستیم. اگر می خواهید یادداشت هایی در Pixel Pass داشته باشید ، ما آن را دریافت کردیم. در مورد اندروید 12 که به تازگی منتشر شده است اطلاعات بیشتری می خواهید؟ بفرمایید. جهنم ، حتی زاویه هوش مصنوعی نیز وجود دارد.
  • سرمایه گذاری خطرپذیر چین سه ماهه حماسی خود را نشان می دهد: با توجه به هیاهوی نظارتی که دولت چین تغییرات چشمگیری در چشم انداز فناوری ، اقتصاد و فرهنگ خود ایجاد می کند ، از این که انتظار می رود سرمایه گذاران خطرپذیر در بحث راه اندازی استارتاپ ها در کشور سرعت عمل خود را کاهش دهند ، بخشیده شده اید. اما ، نه ، دقیقاً و دقیقاً همینطور است نه چی شد. بنابراین وارد شدیم
  • نشت گسترده “stalkerware” داده های تلفن هزاران نفر را در معرض خطر قرار می دهد: جدیدترین محصول خود ما زک ویتاکر نیست خوب اخبار ، اما این اخبار بسیار مهم هستند. به گفته کارشناس امنیت سایبری ما ، همه نوع اطلاعات شخصی را می توان “به دلیل یک مشکل امنیتی در جاسوس افزارهای پرکاربرد درجه یک از تلفن یک شخص از تلفن او بیرون کشید.”

استارتاپ ها/VC

استارتاپ چیست؟ اخیراً بحث جدیدی در مورد این موضوع همیشه سبز در توییتر وجود داشت. شاید ما فقط باید بگوییم که هر شرکتی که دارد جمع آوری 50 میلیون دلار دیگر یک استارتاپ نیست؟ چیز دیگری است؟ چیزی بین یک استارتاپ و یک اسب شاخدار؟

من همه اینها را مطرح می کنم زیرا نمی دانم چه چیزی را Instacart بنامم. نه واقعا. فقط 350 میلیون دلار برای خرید یک استارتاپ متفاوت کاهش یافته است – بخشی از حرکت عمیق تر در صنعت تقویت خرده فروشی فیزیکی – اما شاید هر دو شرکت استارتاپ نبودند؟ چیزی برای تامل. (در صورت تمایل ، در صورت تمایل به این ایمیل با آنچه شما “دیگر راه اندازی نیست” پاسخ دهید. من آن را می بینم.)

  • خوب ، اما مطمئنا شرکت هایی که یک میلیارد دلار جمع آوری می کنند استارتاپ نیستند؟ این باعث گوریل می شود نه یک استارتاپ بله ، اپراتور تحویل خواربارفروشی بر اساس برلین و اپراتور فروشگاه های تاریک فقط یک میلیارد دلار در یک دور جمع آوری کرد و ارزش شرکت را بیش از 2 میلیارد دلار اعلام کرد. با توجه به رقم نسبتاً کم ارزش گذاری در کنار مبلغ افزایش ، ما س questionsالاتی داریم ، اما سرمایه گذاری هنوز برای رونق فعلی فعالیت های راه اندازی تحویل مواد غذایی که شاهد آن بودیم خالص است.
  • BluePallet ثابت می کند که فضاهای نامحدودی برای راه اندازی استارتاپ های فناوری وجود دارد: بر حسب خودمان ماری آن آزودو، BluePallet یک “بازار آنلاین است که تولیدکنندگان را با صنایع شیمیایی متصل می کند” و فقط 5 میلیون دلار جمع آوری کرده است. به سایر صنایع فکر کنید که می توانند از پیوندهای بهتر به تولیدکنندگان استفاده کنند. منظور من این است که حداقل چند ده بازی دیگر SaaS عمودی وجود دارد ، درست است؟
  • ITaaS: اگر با تلاش های منابع انسانی Justworks آشنا هستید ، الکتریک را درک خواهید کرد. این فقط برای IT کار می کند. Justworks ، در صورت عدم آشنایی ، منابع انسانی را برای شرکت های دیگر انجام می دهد. Electric این کار را برای فناوری اطلاعات انجام می دهد و فقط 90 میلیون دلار جمع آوری کرده است.
  • Figma قیمت ابزار وایت برد خود را کاهش می دهد: Figma بیشتر به دلیل نرم افزار طراحی خود شناخته شده است ، اما این شرکت همچنین یک ابزار وایت برد به نام FigJam ساخته است. ما معتقدیم که با Mural رقابت می کند. صرف نظر از این ، Figma می خواهد افراد بیشتری از آن استفاده کنند ، بنابراین قیمت را کاهش می دهد. با توجه به اینکه ما تمایل داریم قیمت نرم افزارها را تغییر دهیم دیگر جهت ، این برای ما برجسته بود جردن کروک، که اخبار را پوشش می دهد ، آن را به روایت گسترش محصول بزرگتر در Figma متصل می کند.
  • AIaaS: استارتاپی به نام Mage می خواهد ابزارهای هوش مصنوعی را ارائه دهد که تیم های محصول می توانند از آن استفاده کنند ، بدون اینکه از منابع کمیاب علم داده درخواست کمک کنند. و این شرکت فقط 6.3 میلیون دلار برای تلاش های خود به دست آورد. Mage متناسب با موضوع نرم افزاری است که مدتی است محصولات فناوری را دنبال می کنیم تا به توسعه دهندگان کمک کند تا بتوانند به تنهایی کارهای بیشتری انجام دهند.
  • وونولو ثابت می کند که ساخت و ساز برای افراد معمولی می تواند یک تجارت بزرگ باشد: در حالی که ساخت ابزارهای نرم افزاری برای زمینه های ویران شده مرسوم است ، همه به کمی کمک نیاز دارند. وونولو ثابت می کند که می توانید برای مهندسان غیر مهندسی بسازید ، اما هنوز هم خوب کار می کنید. این شرکت که بر کمک به کارگران ساعتی برای رزرو مشاغل تمرکز دارد ، فقط 9 رقم را جمع آوری کرد.
  • و چون تیم آنها خوب پرسیدند ، پیج کارلی دور اخیر SOC Prime را برای ما پوشش داد. این استارتاپ مستقر در بوستون که در بازار تشخیص تهدید فعالیت می کند ، فقط 11 میلیون دلار جمع آوری کرد.

چگونه استارتاپ ما بهره وری خود را با روز “انجام کارها” افزایش داد

ایوان بایدین ، ​​رئیس Travelpayouts می نویسد: “کارکنان Travelpayouts” اهداف مشخصی را مشخص می کنند و وظایف خاص و معمولاً غیر پیش پا افتاده ای را دریافت می کنند که هیچ ارتباطی با آن وجود ندارد.

دریافت S *** Done Day به تیم اجازه داد تا پروژه های “حاشیه ای” را که ممکن است شبیه سیب زمینی های کوچک به نظر برسند ، مورد بررسی قرار دهد: بازسازی ایمیل های چرخه زندگی ، بهبود تجزیه و تحلیل و بهینه سازی ساعات کار.

بایدین می گوید ، تکمیل هر یک از این وظایف “به تعویق انداخته شده ابدا” دستاوردهای افزایشی ایجاد کرد. “این چیزی است که ما برای آن ارزش زیادی قائل هستیم.”

این مقاله شامل توصیه های استراتژیک و کاربردی برای اجرای یک برنامه GSDD است که شامل درس های آموخته شده در هنگام شناسایی مشکلات آزمایش است. این یک TechCrunch کلاسیک+ “چگونه-چگونه” است.

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است ، که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

بهترین برداشت از رویداد دیروز اپل هیچ ربطی به لپ تاپ یا چیپس نداشت. با Siri و Apple Music سروکار داشت. چه کسی حدس می زد؟

کارشناسان TechCrunch

کارشناسان dc

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL / گتی ایماژ

اگر مشاور نرم افزاری دارید که فکر می کنید سایر بنیانگذاران استارتاپ باید از آن مطلع باشند ، نظرسنجی را در اینجا پر کنید.

یکی از توصیفاتی را که در زیر دریافت کرده ایم بخوانید!

مشاور: سیاره ای

توصیه شده توسط: رایان دونی ، اد لونام

شهادت: “من چندین مشاوره مختلف را مورد بررسی قرار دادم و Planetary نه تنها تخصص فنی را روی میز آورد ، بلکه طرز فکر ویژه راه اندازی آنها به این معنی بود که هماهنگی با ماموریت ما و نحوه ایجاد آن به بهترین شکل بسیار آسان بود. جاش استعداد بزرگی است و تیم فوق العاده ای ساخته است. کار آنها زمان ما را برای بازار به طور چشمگیری کاهش داد ، و همچنین به ما یک نقطه سریع آماده برای شروع به تکرار محصول خود را داد. “