اعتصاب بر سر شرایط کار در تولیدات تلویزیونی و فیلم توسط سرویس های پخش بزرگ – TechCrunch پیش می رود

در صورت موفقیت در اعتصاب اعتصابی اتحادیه ، اختلاف بر سر شرایط کار در دارایی های “رسانه های جدید” مانند Netflix ، Disney+، Apple TV و دیگران ممکن است تولیدات سراسر کشور را تعطیل کند. هزاران کارگر در حال حرکت و خروج از صحنه ادعا می کنند که به دلیل وجود خلأ قراردادی که این شرکت ها را از استانداردهای تعیین شده کار تولید فیلم و تلویزیون معاف می کند ، دستمزد مناسب ، استراحت ، اقدامات ایمنی و سایر نیازها را دریافت نمی کنند.

این درگیری به طور گسترده در مطبوعات سرگرمی پوشش داده شده است ، افراد مشهور و استودیوها حمایت خود را اعلام کرده اند و تعداد بیشماری از کارگران داستان های وحشتناکی را از مشاغل این محصولات به اشتراک گذاشته اند.

این موضوع ، همانطور که اتحادیه بین المللی کارکنان صحنه تئاتر یا IATSE توضیح داد ، یک توافق 2009 است که وقتی شرکت هایی مانند Netflix تازه شروع به تولیدات اصلی کرده بودند و از زیرساخت های کاری که استودیوها تأسیس می کردند برخوردار نبودند. از نظر اقتصادی این شرکتهای “رسانه های جدید” “نامشخص” هستند ، تصمیم گرفته شد که “انعطاف پذیری بیشتری” در مورد موضوعاتی که در آن قوانین اتحادیه ممکن است مانع از شرکت کنندگان جدید و بدون آزمایش شود ، به آنها داده شود.

اما در همان توافق ذکر شد که وقتی این خدمات از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر شد ، پس از آن باید یک توافقنامه جدید با تصدیق آن جایگزین شود. آن زمان ، IATSE می گوید ، فرا رسیده است.

و چه کسی ممکن است مخالف باشد؟ Netflix در حال حاضر یک صنعت قدرتمند است و میلیاردها دلار توسط دیزنی ، اپل و آمازون برای برخی از مشهورترین تولیدات رسانه ای که تا کنون تلاش شده است هزینه می شود. با این حال ، به دلیل اینکه آنها “رسانه های جدید” هستند ، مزاحم ها هستند و می گویند که جدید است ارباب حلقه ها تعطیلات ناهار ، محدودیت ساعت یا دستمزد مناسب برای نمایش تضمین نمی شود.

اسکرین شاتی از پست های اینستاگرام که شرایط بد تلویزیون و فیلم ها را توصیف می کند.

اعتبار تصویر: IA_stories / اینستاگرام

این بدان معنا نیست که هر تولیدی زیر نظر این شرکت ها جهنم است – بستگی زیادی به تولیدکنندگان دارد – اما فقدان ضمانت ها چیزی را که بسیاری از کارگران به عنوان استثمار سیستماتیک توصیف می کنند ، ایجاد کرده است. این امر بدیهی تلقی می شود که آنها ساعات بیشتری را نسبت به حقوق رسمی خود کار می کنند ، از تعطیلات و آخر هفته ها صرف نظر می کنند ، و غیره ، در حالی که درآمد کمتری نسبت به کار مشابه در تولید تحت عنوان ، مثلاً Universal یا A24 دارند.

جوهر زیادی بر روی تلاش های بزرگ تولید این شرکت ها ریخته شده است و میلیاردها دلار برای رقابت با یکدیگر بر سر مشترکین پردرآمد کاهش یافته است. هر شرکتی ده ها نمایش دارد که همزمان و بر اساس برنامه فوق العاده ای تولید می شوند تا بتوانند تقاضای ظاهرا بی محتوا را برآورده کنند. اگر ما جدید دریافت نکنیم چیزهای عجیب فصل به موقع ، شانس خوبی وجود دارد که چیزی “جدید” شود چیزهای عجیب”و ناهار Netflix یا بهتر است بگویید پاپ کورن بخورید.

در مورد فناوری انسانی در مورد هزینه انسانی این تولیدات ، چیزهای کمی نوشته شده است – از این گذشته ، این بیشتر در مورد “سرگرمی” است. اما این شرطی است که شرکت های فناوری می خواهند مزایای “نوآوری” را در حالی که دستان خود را از عواقب شستشو می دهند ، ادعا کنند. تقریباً یک هفته نمی گذرد که ما هیچ پیامد وحشتناک جدیدی را به دلیل ویژگی یا خط مشی در فیس بوک ، گوگل ، آمازون ، Uber ، DoorDash یا تعدادی دیگر از شرکت ها نمی شنویم.

تعجب آور نیست که بشنویم برخی از همین شرکت ها در حال پرورش یک محیط کار استثماری هستند – بسیاری از آنها از قبل به یکی تکیه می کنند!

به هر حال ، مذاکرات بین IATSE و اتحادیه تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون متوقف شده است و اتحادیه به طور رسمی از کارگران خود خواسته است که در مورد آغاز اعتصاب رای دهند. در صورت شمارش آرا در چند روز ، بله احتمالاً آخرین فرصت خواهد بود که “رسانه های جدید” قبل از توقف تعداد زیادی از تولیدات ، پیشنهاد رضایت بخشی ارائه دهند.

متیو لوب ، رئیس IATSE امروز در بیانیه مطبوعاتی گفت: “ما در خواست شرایط انسانی بیشتر برای کار در این صنعت متحد هستیم.” “اگر شرکت های بزرگ تشکیل دهنده AMPTP مایل به پرداختن به اولویت های اصلی ما و برخورد با کارگران با کرامت انسانی نباشند ، برای تغییر نظر آنها نیاز به همبستگی ترکیبی همه ما است.”

مطمئناً تقریباً همه افراد درگیر ترجیح می دهند مجبور به اعتصاب نباشند ، اگرچه این یک نمایش چشمگیر از نیروی کار سازمان یافته برای بر هم زدن صنعت آشکارا خصمانه خواهد بود. در اینجا امیدواریم مذاکرات بالاخره به نتیجه برسد و متخصصان تولید که توسط این محصول جدید از اربابان رسانه ای زیر پا گذاشته می شوند ، به استراحت های مورد نیاز خود برسند.