اعلام استارتاپ هایی که در TC Sessions نمایشگاه می دهند: SaaS 2021 – TechCrunch

کمتر از یک هفته دیگر فرصت دارید تا در TC Sessions شرکت کنید: SaaS 2021. منتظر یک روز کامل و پر از ارائه ها ، جلسات برپایی بحث های پنل ، پرسش و پاسخ ، شبکه … و نسخه های نمایشی باشید.

چه کسی دمو را دوست ندارد؟ آنها قلب و روح هر رویداد TechCrunch هستند ، و می توانید آخرین بیت کوین خود را شرط بندی کنید ، در 27 اکتبر دموی هیجان انگیز زیادی در انتظار شما خواهد بود.

پیامی از دفتر خانه: جلسات TC خود را بخرید: پاسپورت SaaS امروز با 75 دلار. هنگام خرید چهار یا بیشتر کارت (هر کدام 45 دلار) از پس انداز گروهی استفاده کنید. دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر فقط 35 دلار پرداخت می کنند. قیمت ورودی عمومی در درب مجازی افزایش می یابد.

بازگشت به نسخه ی نمایشی: ما بیش از 25 استارتاپ در مراحل اولیه داریم که در این کنفرانس حضور دارند و آنها آماده هستند تا با درخشش SaaSy شما را خیره کنند. این یک گروه متنوع است که طیف گسترده ای از خدمات فناوری از جمله (فقط برای مبتدیان) را ارائه می دهد:

1) یک دستیار مجازی مجازی که به طور خودکار به نرم افزار کنفرانس می پیوندد (فکر کنید Zoom یا MS Teams) ، جلسات را ضبط می کند ، یادداشت می کند و نکات برجسته جلسه را برای شرکت کنندگان ارسال می کند

2.) یک سیستم مدیریت هویت ابری بومی که از مشاغل کوچک تا شرکت های بزرگ مقیاس بندی می شود

3.) یک پورتال امنیتی تعاملی که به شرکت های SaaS قدرت می دهد تا اعتماد مشتریان را ایجاد کنند

همه آنها را بررسی کنید و از CrunchMatch برای برپایی یک ملاقات و خوشامدگویی مجازی استفاده کنید ، برنامه نمایشی 1: 1 را تنظیم کنید – یا فقط در غرفه مجازی خود حرکت کنید ، مکالمه ای را شروع کنید و ببینید به کجا منتهی می شود. و اکنون ، بدون هیچ گونه مزاحمت ، شکوه و/یا شرایط ، در اینجا لیستی از استارتاپ های اولیه در TC Sessions نمایش داده می شود: SaaS 2021.

جلسات TC: SaaS 2021 در 27 اکتبر برگزار می شود. هم اکنون پاسپورت خود را بخرید-زیرا هزینه آن درب منزل بیشتر است-و آماده ملاقات با برخی از نوآورانه ترین و نوپا ترین استارتاپ های SaaS در اطراف شوید. بی صبرانه منتظر دیدار شما هستیم!

آیا شرکت شما به حمایت یا نمایشگاه در TC Sessions: SaaS 2021 علاقه مند است؟ با تیم فروش حامی ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه

با سوپراستارهای استارتاپی بعدی SaaS آشنا شوید