اعلام دستور کار Builders Stage در Disrupt 2023

TechCrunch Disrupt، ما رویداد سالانه استارت‌آپ پرچم‌دار، در تاریخ 19 تا 21 سپتامبر به سانفرانسیسکو بازمی‌گردد – و می‌توانید شرط ببندید TechCrunch+ در خانه خواهد بود.

این بزرگترین و بهترین Disrupt خواهد بود که تا به حال میزبانی کرده ایم: همراه با چند سورپرایز که قرار است اعلام شود، ما Startup Battlefield و همچنین شش مرحله جدید با مواد هدفمند برای بنیانگذاران از همه نوع خواهیم داشت.

با در نظر گرفتن این موضوع، من بسیار مفتخرم که دستور کار مرحله سازندگان را اعلام کنم، چیزی که ماه ها بر روی آن سخت کار کرده ایم.

اگر به Disrupt 2022 رفتید، TechCrunch+ Stage را به یاد خواهید آورد که میزبان ده ها پانل و مصاحبه با محوریت ساخت و تامین مالی شرکت های فناوری جدید بود. در سال 2023، با نامی جدید بازگشته است. امسال، برای برنامه‌های بیشتر از همان برنامه‌های فوق‌العاده، در کنار Builders Stage حرکت خواهید کرد. ما در مورد عملیات، استخدام، جذب سرمایه و موارد دیگر صحبت خواهیم کرد و به موضوعات کلیدی برای نسل جدیدی از بنیانگذاران استارتاپ خواهیم پرداخت.

و سالن TechCrunch+ نیز باز خواهد گشت، بنابراین چه در داخل مشغول یادداشت برداری باشید و چه با بقیه در بیرون قهوه نوشیدن، ما برنامه های زیادی برای شما داریم.

چیزهای بیشتری در راه است، اما در اینجا اولین نگاهی است به:

دستور کار Builders Stage در TechCrunch Disrupt 2023

چگونه یک شرکت سرمایه گذاری جدید در عموم بسازیم

با Noramay Cadena (سرمایه زنجیره تامین)، McKeever Conwell (RareBreed VC) و Turner Novak (سرمایه موز)

صندوق‌های مخاطره‌آمیز جدید نیستند و پزشکان عمومی انفرادی هم نیستند. چی است با این حال، یک نوآوری جدید در زمین های خطرپذیر، ایجاد یک صندوق یا شرکت جدید در عموم است. برخی از سرمایه گذاران جدیدتر به دلیل حضور آنلاین خود و سرمایه گذاری هایشان مشهور هستند. و این چیزی نیست: افزایش سرمایه کار سختی است و ساختن یک برند گناهی نیست. با این حال، ما می‌خواهیم مزایا و معایب ساخت چیزی به پیچیدگی یک صندوق سرمایه‌گذاری بدون فیلتر را بدانیم. بنیان‌گذاران، برای شما نیز آموخته‌هایی وجود خواهد داشت، حتی اگر چند راه دورتر از خشم‌هایتان باشید و طرف دیگر میز معامله را بگیرید.

چگونه بنیانگذاران می توانند از یک بازار کار نرم به یک مزیت رقابتی استفاده کنند

با نیک کرومیداس (کلوپ شکار) و جوئل امرسون (پارادایم)

به نظر می‌رسد همین دیروز بود که بازار استعدادهای فناوری آنقدر داغ بود که کلان‌سازمان‌ها کارکنان خود را احتکار کردند تا به سادگی آنها را از بازار دور نگه دارند و از دسترس رقبای خود دور کنند. امروز همه چیز فرق کرده است: اخراج از استخدام بیش از حد معمول است و به طور ناگهانی امتیازها نام بدی پیدا می کنند. چگونه استارت آپ ها می توانند از یک بازار استعداد جدید و شاید جذاب تر به نفع خود استفاده کنند؟ بیایید دریابیم.

چه زمانی تبلیغات تبلیغاتی را دنبال کنیم و چه زمانی آن را نادیده بگیریم؟

با سوفیا آموروسو (صندوق اعتماد، کلاس تجاری) و سارا کونست (کلئو کپیتال)

تعقیب چیزهای بزرگ بعدی اغلب یک ایده بسیار خوب برای بنیانگذاران و سرمایه گذاران است. اما زمانی که مردم در حال تعقیب روند اشتباه هستند، هیپ می تواند آهنگ آژیر بیشتری باشد تا مارش پیروزی. چه زمانی بنیانگذاران باید تبلیغات تبلیغاتی را دنبال کنند؟ چه زمانی باید آن را نادیده بگیرند؟ بیایید در مورد آن صحبت کنیم.

نحوه ساخت یک جدول درپوش عادلانه

با اشلی مایر (اپراتورهای ائتلاف)، آماندا رابسون (کاوبوی ونچرز) و ریچی سرنا (فینیکس)

سرمایه گذاران مخاطره آمیز دیگر همه در یک جاده در همان زمان در یک شهر در همان ایالت یک کشور قرار ندارند. آنها در سراسر جهان هستند، و به طور فزاینده ای – اگر به آرامی – در بسیاری از معیارها متنوع هستند. بنیانگذاران چگونه می توانند یک مجموعه سرمایه گذار ایجاد کنند که ارزش های آنها را منعکس کند؟ در این بحث، ما در ساختن یک میز کلاهک واقعاً عادلانه به بررسی قطعات برنجی خواهیم پرداخت.

چگونه دلارهای سرمایه گذاری خود را افزایش دهید

با آنامیترا بانرجی (Afore Capital)، فردریک دام (GV) و ریک یانگ (NEA)

پول نقد امسال بیش از سال گذشته ارزش دارد و مطمئناً بیش از آن چیزی است که صنعت فناوری در آخرین ابرچرخه سرمایه گذاری به آن عادت کرده بود. در شرایطی که دلار اکنون از همیشه قدرتمندتر است، استارتاپ‌ها چگونه باید اطمینان حاصل کنند که سرمایه افزایش‌یافته آن‌ها – دارایی، بدهی، هر آنچه که شما را می‌سوزاند – تا حد امکان پیش می‌رود؟ به هر حال، هرچه بیشتر بتوانید قبل از اینکه به پول نقد بیشتری نیاز داشته باشید، انجام دهید، قیمت بیشتری می توانید در دور بعدی خود دریافت کنید.

چگونه بنیان‌گذاران با پیشینه‌های غیرسنتی می‌توانند از تجربیات خود در اکسل استفاده کنند

با بازی Phaedra Ellis-Lamkins (Promise)، روبن هریس (Career Karma) و Ritu Narayan (Zum)

در حالی که 20 ساله‌هایی که کالج را ترک می‌کنند، هنوز در آرایش بنیان‌گذاران استارت‌آپ امروزی جای خود را دارند، اما آن‌ها به سختی تنها افرادی هستند که گردهمایی بزرگی را مطرح می‌کنند و شرکت‌های داغ می‌سازند. بنیانگذارانی که با کلیشه هالیوود یا HBO سازگار نیستند چگونه می توانند از تجربیات خود به نفع خود استفاده کنند؟ ما در این پانل مورد انتظار خواهیم فهمید.

چه زمانی بنیانگذاران باید نقدینگی اولیه را برای حفظ کارکنان ارائه دهند؟

با امیر اشکنازی (سوئیچ بورد)، تایسون هندریکسن (اطلاعیه) و ماریا تیلور (بیکن کپیتال)

ببینید، همه ما IPO های بیشتری می خواهیم. اما اگر بخواهند کارکنانی را حفظ کنند که می‌خواهند سهام‌شان را که به سختی به دست آورده‌اند به چیزی غیر از کاغذ تبدیل کنند، بسیار کمیاب‌تر از آن چیزی هستند که استارت‌آپ‌ها نیاز دارند. بنابراین، چه زمانی بنیانگذاران باید کمی نقدینگی قبل از عرضه اولیه سهام را به عنوان یک رفتار مناسب در نظر بگیرند، و چه زمانی باید به کارکنان اجازه دهند همین کار را انجام دهند؟

چگونه می توان یک استارتاپ سرمایه بر در یک بازار سرمایه گذاری دشوار ایجاد کرد

با کریس پاور (هادریان) و نیکی پچت (به خانه)

هر VC می خواهد شما فکر کنید که آنها شجاعانه بودجه سخت افزاری گران قیمتی را تامین می کنند که آینده را متحول خواهد کرد. می‌دانید، پرتاب‌های فضایی که از شاخه‌ها استفاده می‌کنند، و ماهواره‌هایی که می‌توانند بیگانگان را نیز نابود کنند. اون جور چیزها. و سپس در مورد جذب سرمایه جدید NFT می خوانید. خبر خوب این است که حتی در یک محیط سرمایه گذاری محافظه کارانه تر، این امکان برای بنیانگذاران وجود دارد که به پروژه های بزرگ، سخت و سرمایه بر برسند. بیایید در مورد چگونگی انجام آن صحبت کنیم.

وقتی سرمایه خطرپذیر کمیاب است، بنیانگذاران چگونه باید به سؤال TAM برخورد کنند

با Jomayra Herrera (Reach Capital)، هلن مین (Phenomenal Ventures) و Monique Woodard (Cake Ventures)

نوشتن یک اسلاید بازار خوب یک هنر است. شما نمی خواهید کل بازار آدرس پذیر (TAM) خود را بیش از حد بفروشید و احمقانه به نظر برسید، یا عددی را ارسال کنید که برای هیجان انگیز بودن خیلی کوچک است. میخکوب کردن TAM هم برای طراحی خارجی و هم برای برنامه ریزی داخلی کار کوچکی نیست. بیایید با در نظر گرفتن بازار سرمایه گذاری حساس تر امروز، موضوع را بررسی کنیم.

چگونه عملیات استارت‌آپی هوشمند بسازیم که با کسب‌وکار شما مقیاس‌پذیر شود

با نبا بانرجی (Airbnb) و آشا شارما (اینستاکارت)

در میان نمایه‌های براق بنیانگذار و اعلامیه‌های تأمین مالی گم‌شده‌اند، پیچ و مهره‌های مقیاس‌پذیری عملیات داخلی یک استارت‌آپ است. چیزهای واقعی که با ایجاد یک استارتاپ مقیاس پذیر به دست می آید. از این پنل انتظار یادداشت‌ها و نکات عملیاتی را داشته باشید که می‌توانید برای جلوگیری از مشکلات شناخته شده و به طور کلی به حداکثر رساندن آن، کار کنید.

چرا بوت استرپینگ در سال 2023 دیگر یک کلمه کثیف نیست؟

همراه با کری اسمیت (سرمایه گذاری غیرمتعارف) و حسین یحفوفی (آرتا فاینانس)

ساخت شرکت های بزرگ بدون سرمایه گذاری امکان پذیر است. تا زمانی که استارتاپ شما بیشتر از آنچه می سوزاند پول نقد به ارمغان بیاورد، شما در تجارت هستید. اما بوت استرپینگ در محافل فناوری اغلب مفاهیم منفی را به همراه دارد – عباراتی مانند “تجارت سبک زندگی” گاهی اوقات به گوش می رسد. اما با توجه به اینکه بسیاری از استارت‌آپ‌ها متوجه شده‌اند که نمی‌توانند پول بیشتری جمع‌آوری کنند، شاید وقت آن رسیده است که به bootstrapping نگاهی دیگر ببخشیم؟

Disrupt 2023 از 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو اجرا می شود. کارت‌های Early Bird در حال حاضر به فروش می‌رسند – با خرید کارت خود تا 12 می، 800 دلار پس انداز کنید. واقعاً، منتظر چه چیزی هستید؟

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با پر کردن این فرم با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید.