الا اروین رهبر اعتماد و امنیت توییتر استعفا داد

الا اروین، رئیس بخش اعتماد و امنیت توییتر استعفا کرده است، این مدیر اجرایی سابق روز پنجشنبه به رویترز تایید کرد.

ایروین مسئولیت یوئل راث را بر عهده گرفت، کسی که در روزهای ابتدایی تصاحب هرج و مرج توییتر توسط ایلان ماسک شرکت را ترک کرد. در حالی که راث با ماسک بر سر رویکرد غیرمنتظره مالک جدید توییتر در تعدیل محتوا درگیر شد، ایروین به نظر می رسید که با آرمان های ماسک که در ماه های اخیر از نئونازی ها استقبال کرده و سخنان نفرت پراکنی را در این پلتفرم افزایش داده اند، هماهنگی خوبی داشته باشد.

در زمان نگارش این مقاله، ایروین و ماسک هنوز درباره این وضعیت اظهار نظر نکرده بودند. در حالی که ما هنوز کاتالیزور را نمی دانیم، زمان بندی با drama du jour توییتر مطابقت دارد.

روز پنجشنبه، روزنامه محافظه کار دیلی وایر ادعا کرد که توییتر قراردادی را برای این وب‌سایت لغو کرد تا فیلم «زن چیست» را به صورت رایگان در این پلتفرم در دسترس قرار دهد. این مستند یک حمله طولانی به افراد تراجنسیتی است – و ماسک گفته است که در شبکه اجتماعی کاملاً در خانه بوده است.

ماسک در پاسخی به جرمی بورینگ، یکی از مدیران اجرایی دیلی وایر گفت: «این اشتباه بسیاری از افراد در توییتر بود. “قطعاً مجاز است.”

علیرغم اظهارات ماسک، دسترسی این مستند در زمان نگارش در توییتر محدود بود و با استناد به قوانین این پلتفرم برای مقابله با رفتار نفرت انگیز، محدود بود.

در حالی که مشخص نیست که وضعیت ایروین مرتبط است، او احتمالاً در تصمیم گیری برای برچسب زدن به این ویدیو، که در حال حاضر طوفان آتشی را در میان کاربران محافظه کار و ضد تراجنسیتی توییتر برافروخته است که ماسک را متحد قابل اعتماد می دانند، دخیل بوده است.