الگوی رفتاری پرچم قرمز یک پرچم قرمز برای دسترسی است – TechCrunch

اگر بوده اید اخیراً در توییتر ، احتمالاً الگوی رفتاری پرچم قرمز را مشاهده کرده اید – عبارتی را نقل می کنید که برای کسی به شما می گوید “پرچم قرمز” ، سپس تعدادی ایموجی پرچم قرمز اضافه کنید. خود توییتر در سرگرمی و همچنین مارک هایی مانند آن شرکت کردند دکتر فلفل، MTV و حتی NFL ها هوستون تگزاسیبه

اما برای افراد نابینا و کم بینا که از خواننده های صفحه و فناوری صداگذاری استفاده می کنند ، الگوی رفتاری پرچم قرمز معنی ندارد.

استیو سیلور ، بازیگر Blind Twitch و حامی دسترسی ، می گوید: “هر بار که میم را می دیدم ، صدا می دادم” پرچم مثلثی روی یک پست “. “این از لحاظ فنی شرح ایموجی است ، اما میم را خراب می کند ، زیرا این در مورد رنگ پرچم است.” صداگذاری آیفون به جای اینکه آنها را یک به یک بخوانید ، تعداد ایموجی های “پرچم مثلثی در پست” را به شما می گوید ، اما برخی از خوانندگان صفحه هر ایموجی را می خوانند ، این بدان معناست که شما باید “پرچم مثلثی در پست” را 48 بار بشنوید مگر اینکه شما پایین بروید

ایمی پاول ، استادیار دانشگاه تگزاس در آستین ، که در مورد قابلیت دسترسی به فناوری تحقیق می کند ، می گوید: “میم ها در ارتباط بسیار مهم هستند ، از نظر احساس در مکالمه و توانایی پاسخگویی وقتی کسی آن را ارسال می کند.” “بنابراین مهم است که معنای میم را بفهمید تا به طور کامل در مکالمه شرکت کنید.”

بنیاد Tej Kohli ، یک موسسه غیرانتفاعی مستقر در هند که به درمان نابینایی در جوامع فقیر و کم برخوردار می پردازد ، 100000 توییت را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا با نحوه استفاده از ایموجی ها به صورت آنلاین بیشتر آشنا شود. از مجموعه داده های آن ، 10 درصد از توییت های دارای ایموجی حاوی بیش از سه ایموجی است و 40 درصد از توییت های دارای ایموجی آن ایموجی ها را تکرار می کنند. به طور خاص ، ایموجی “صورت با اشک شادی” در 93 the از موارد استفاده شده تکرار می شود. بنیاد توصیه می کند افراد ایموجی را در انتهای جملات قرار دهند ، هرگز از ایموجی ها برای جایگزینی کلمات استفاده نکنند (به عنوان مثال بگویید “امروز بسیار خوب است” به جای “امروز هوا بسیار آفتابی است”) و بیش از سه ایموجی در آنها استفاده نکنید. تکرار

میم پرچم قرمز هفته گذشته گفتگوهایی را در مورد دسترسی به میم ها آغاز کرد ، اما این اولین بار نیست که یک میم علیرغم ایجاد مزاحمت برای افرادی که از خواننده های صفحه استفاده می کنند ، در رسانه های اجتماعی دور می زند.

“خواندن الگوی رفتاری دستان می تواند واقعاً خسته کننده باشد. شما باید بعد از هر کلمه دست بزنید ، بنابراین به خاطر سپردن دقیق جمله کامل دشوار است. “پاول به TechCrunch گفت. او همچنین به یک روند اجتماعی اشاره کرد که در آن مردم از شخصیت های غیرمعمول برای شبیه سازی نوشتار با فونت متفاوت استفاده می کنند ، و همچنین میم هایی از هنر ASCII ، مانند میم “در این خانه” یا “اسم حیوان دست اموز که علامتی را در دست دارد”. “آنها کاملاً مزخرف به نظر می رسند ، زیرا همه شخصیت ها را می خواند و سپس برخی از آنها شخصیت های سیریلیک ، شخصیت های یونانی یا کانجی هستند. “

پاول امیدوار است که محققان و توسعه دهندگان بتوانند به دنبال استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای شناسایی ناهنجاری های رایج در ارتباطات دیجیتالی باشند ، سپس آنها را به روش ساده تری با صدای بلند توضیح دهند – به عنوان مثال ، در میان هر کلمه “ایموجی کف زدن”. خواننده صفحه می تواند جمله را بگوید ، سپس توجه داشته باشید که بین هر کلمه یک ایموجی کف می زند. اما این فناوری راه درازی در پیش دارد ، بنابراین در این میان ، متخصصان دسترسی به این منظور تلاش می کنند تا مردم را در مورد نحوه دسترسی بیشتر به الگوهای رفتاری خود آموزش دهند ، نه اینکه منتظر بمانند تا فناوری به مرحله خود برسد.

سیلور می گوید: “من کاملاً متوجه الگوی میم هستم ، به ویژه کل موضوع پرچم قرمز.” “من هرگز نمی خواهم خلاقیت کسی را خفه کنم. من هرگز نمی خواهم به کسی بگویم ، “من نمی خواهم شما از آن الگوی رفتاری استفاده کنید.” اما من فقط می خواهم مردم به این موضوع فکر کنند ، سلام ، اگر می خواهید افراد بیشتری تا حد امکان از میم لذت ببرند ، آن را برای کسانی که به آن نیاز دارند در دسترس قرار دهند ، خواه افزودن متن متنی برای خوانندگان صفحه یا اضافه کردن زیرنویس در فیلم ها. “

در مورد میم های مبتنی بر ایموجی و میم های هنری ASCII ، یکی از راه حل ها این است که میم را اسکرین شات کنید ، آن را به عنوان عکس ارسال کنید و متن متنی را برای توصیف عکس اضافه کنید. در توییتر ، افزودن متن جایگزین نسبتاً رو به جلو است – پس از بارگذاری یک تصویر ، می توانید قبل از ارسال توییت ، روی دکمه “افزودن توضیحات” در زیر تصویر کلیک کنید تا متن اضافه شود. اما در اینستاگرام ، قبل از ارسال تصویر ، باید روی صفحه پایین بروید تا روی دکمه کوچک “تنظیمات پیشرفته” کلیک کنید. سپس ، به پایین “دسترسی” بروید ، جایی که می توانید روی دکمه ای که می گوید “نوشتن متن متنی” برای افزودن توضیحات تصویر کلیک کنید.

الکسا هاینریش ، مدیر رسانه های اجتماعی و حامی دسترسی می گوید: “من فکر می کنم دانش و آموزش کافی برای بازاریابان دیجیتالی و ارتباط دهندگان حرفه ای وجود ندارد – بخشی از این مسئله این است که ما در مورد دسترسی اطلاعاتی نداریم.” وقتی بازاریابان ، تولیدکنندگان محتوا و کاربران روزمره محتوا تولید می کنند ، اگر یک ثانیه وقت بگذارند به خاطر بسپارند که همه اینترنت را به یک شکل تجربه نمی کنند ، مفید خواهد بود. “

هاینریش و سیلور به TechCrunch گفتند که آنها دریافتند توییتر یکی از در دسترس ترین شبکه های اجتماعی است – اما این سطح بالا نیست (به نحوی ، Clubhouse هنوز زیرنویس زنده ندارد). تابستان گذشته ، توییتر یک ویژگی توییت های صوتی را به صورت آزمایشی اجرا کرد ، اما کلیپ ها زیرنویس نداشتند ، و این توییت ها را برای ناشنوایان و افراد کم شنوا غیرقابل دسترسی کرد. هنگامی که افراد معلول به نظارت گسترده در ارائه ویژگی غیرقابل دسترسی اشاره کردند ، مشخص شد که توییتر تیم دسترسی ویژه ای ندارد-بلکه تلاش های دسترسی آنها به صورت داوطلبانه توسط کارکنان تمام وقت با بسیاری از مسئولیت های دیگر هماهنگ شده است. از آن زمان ، توییتر یک تیم دسترسی ایجاد کرده است.

“توییتر قطعاً پلتفرم هایی است که بیشترین تلاش را می کند و در مورد تلاش های خود در زمینه دسترسی و این سیستم عامل شفاف ترین است. آنها آماده بازخورد هستند ، که واقعاً عالی است ، “هاینریش گفت. با این وجود ، توییتر از آن زمان به روزرسانی های بزرگی را که دسترسی را مختل می کند ، رونمایی کرده است. وی افزود: “خود پلتفرم ها باید در آموزش مارک ها و بازاریاب هایی که با آنها مشارکت دارند نحوه ایجاد محتوا در دسترس را بهتر انجام دهند.”

به گفته محقق برنامه Jane Manchun Wong ، توییتر چنین است کارکردن روی ویژگی ای که به کاربران امکان می دهد اعلان های بازشو را انتخاب کنند که در صورت ارسال تصویر بدون متن متنی ظاهر می شود. توییتر به TechCrunch تأیید کرد که روی این ویژگی کار می کند و انتظار می رود که تا پایان سال عرضه شود.

دو مرد عنکبوتی یکسان که به یکدیگر اشاره می کنند

اعتبار تصویر: مرد عنکبوتی

اما حتی وقتی کاربران نحوه افزودن متن alt را می دانند ، پیدا کردن بهترین راه برای توصیف یک تصویر ، به ویژه در مورد میم ها ، دشوار است. برای مثال ، الگوی رفتاری مرد عنکبوتی مستقیماً رو به جلو است-سیلور گفت که آن را به عنوان “دو مرد عنکبوتی یکسان که به یکدیگر اشاره می کنند” توصیف می کند. اما چگونه می توان یک میم مانند مغز کهکشان یا میم پروانه ای را توصیف کرد؟

“به ویژه در مورد میم ها ، آنچه واقعا اهمیت دارد این است که موضوع در زمینه خود تصویر چیست. گاهی اوقات ، کمی پیچیده تر است ، مانند عکس یا GIF متحرک. ” “اما لازم نیست همه آنچه در عکس وجود دارد را توصیف کنید – فقط اطلاعات کافی که موضوع را روشن می کند. در بیشتر موارد ، این اطلاعات اضافی برای ما کاملاً زائد است. توضیح دهید موضوع چیست ، چه چیزی در پیش زمینه است ، زمینه عکس چیست و چرا آن عکس را ارسال می کنید ، و سپس به ما اجازه می دهد کوتاه و دقیق صحبت کنیم ، بنابراین خوانندگان صفحه می توانند بفهمند تصویر چیست بدون نیاز به گوش دادن به 1000 کاراکتر از کل عکس در حال توصیف. “

به همین دلیل ، در توصیف سیلور در مورد الگوی رفتاری مرد عنکبوتی ، او نمی گوید که مرد عنکبوتی روی یک کف آبی ایستاده است و در پس زمینه ، یک کامیون NYPD با در باز در کنار یک دیوار قرمز قرار دارد و چند جعبه چوبی ما برای درک الگوی رفتاری نیازی به آن جزئیات نداریم.

اما دسترسی یک اندازه نیست و همه معلولیت ها یکسان نیستند. حتی افراد دارای معلولیت یکسان ترجیحات متفاوتی در مورد نحوه استفاده از اینترنت خواهند داشت.

پاول گفت: “من فکر می کنم هر کاربر بهتر می داند چه چیزی را ترجیح می دهد ، به ویژه برای دسترسی ، زیرا معلولیت واقعاً یک تجربه فردی است.”

در اکتبر 2020 ، پاول مقاله ای با عنوان “دسترسی به GIF ها” را منتشر کرد. او در تحقیقات خود راه های متعددی را برای تجربه GIF متحرک به شرکت کنندگان ارائه داد و از آنها درباره روش مورد نظرشان نظر سنجی کرد. در اوایل همان سال ، توییتر متون alt را برای GIF ها اضافه کرده بود.

“من فکر می کنم GIF ها بسیار جالب هستند زیرا اغلب ، بسیاری از آنها از رسانه های موجود که دارای صدا هستند گرفته شده است. به عنوان مثال ، مایکل از “دفتر” ، فریاد می زند “نه ، نه ، نه” ، و بلندتر و بلندتر می شود. ” در آزمایش او ، یک نسخه از متن alt به سادگی انیمیشن را به همان شیوه ای که برای متن یک متن آلت می نویسد توضیح داد. در تکرار دیگر از صدای واقعی “دفتر” استفاده شده است. گزینه سوم با صدای بلند توضیح داد که این GIF مایکل از “The Office” است ، سپس صوتی را که در آن “نه ، نه ، نه” فریاد می زند پخش کرد.

پاول گفت: “احساس اصلی ما این بود که” بله ، من همه اینها را می خواهم ، اما نمی خواهم مجبور باشم دائماً یکی را انتخاب کنم. ” “من فکر می کنم همه چیز در مورد این است که به کاربر این امکان را بدهد که کارهایی را که می خواهد صفحه خوان آنها انجام دهد سفارشی کند. آنها ممکن است بخواهند بسته به علاقه خود به GIF ، تنظیمات خود را تغییر دهند. “

در همین حال ، کارشناسان می گویند که فوری ترین راه برای دسترسی بیشتر به محتوا این است که عموم مردم شیوه ارسال خود را بهبود بخشند.

هاینریش می گوید: “مردم می خواهند این بحث را داشته باشند که” اوه ، آیا به همان میزان مشارکت خواهد داشت؟ ” “اما پاسخ من این است که من اهمیتی نمی دهم. اگر قابل دسترسی نیست ، این چیزی است که من به آن اهمیت می دهم. من به مردم اهمیت می دهم ، نه به اعداد و ارقام. “