ال جی تقریباً تمام هزینه فراخوان Chevy Bolt EV جنرال موتورز را پوشش می دهد – TechCrunch

ممکن است جنرال موتورز ده ها هزار باتری Bolt EV را جایگزین کند ، اما نیازی نیست که برگه اکثر آنها را برداشته باشد. این خودروساز به توافقی رسیده است که ال جی تقریباً تمام هزینه های مربوط به فراخوان Chevy Bolt EV و EUV را بپردازد و جنرال موتورز برآورد کرده است که ال جی 1.9 میلیارد دلار از 2 میلیارد دلار هزینه ها را “جبران” می کند. جنرال موتورز در سه ماهه سوم سود خود را بهبود می بخشد.

این برند اعلام کرد که از توافق با “تامین کننده ارزشمند و محترم” خوشحال است. با این اوصاف ، شکی وجود ندارد که جنرال موتورز از این معامله برای تغییر سرزنش استفاده می کند – تاکید کرد که این فراخوان به دلیل “نقص تولید” در باتری های LG انجام شده است. ال جی مشکلات جداسازی آند و کاتد-آند را مشاهده کرد که در مجموع می تواند احتمال آتش سوزی باتری را افزایش دهد.

از آن زمان ال جی مشکلات باتری را حل کرده و تولید را از سر گرفته است. هزینه های فوری فراخوان ممکن است ثانویه باشد. هر دو شرکت شهرت نسبتاً شکننده خود را در زمینه وسایل نقلیه برقی متحمل شده اند – برای GM به خصوص وقتی دو خودروی الکتریکی اصلی آن مجبور می شوند از جاده خارج شوند ، به نظر خوب نمی رسد. هامر EV جنرال موتورز و وانت الکتریکی می توانند این تصویر را اصلاح کنند ، اما این در کوتاه مدت کمک چندانی نخواهد کرد.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.