امروز آخرین فرصت شما برای درخواست برای Startup Battlefield 200 است

امروز روز بنیانگذاران استارت آپ است. این آخرین فرصت شما برای پیوستن به Startup Battlefield 200، رقابت برجسته استارت آپی در جهان، در TechCrunch Disrupt در ماه سپتامبر است. این آخرین فرصت شما برای راه اندازی در صحنه جهانی است مانند بیش از 900 شرکت Startup Battlefield از جمله Vurb، Trello، Mint، Dropbox، Yammer، TripIt، Redbeacon، Qwiki، Getaround و Soluto.

برنامه های Startup Battlefield 200 امروز بسته می شوند

شلیک خود را از دست ندهید! درخواست خود را امروز ارسال کنید، قبل از این فرصت در ساعت 11:59 شب PDT ناپدید می شود.

یادآوری اینکه درخواست و شرکت در Startup Battlefield 200 کاملاً رایگان و بدون سهام است. چیزی برای از دست دادن ندارید و همه چیز برای بدست آوردن دارید.

دقیقاً منظور ما از “همه چیز برای به دست آوردن” چیست؟ بیایید نگاهی دیگر به تجربه VIP بیندازیم که همه شرکت‌های SB 200 دریافت می‌کنند. اول و مهمتر از همه، این گروه کاملاً بررسی شده، مهر تأیید معتبر TechCrunch را به دست می‌آورد – این وزن در دنیای استارت‌آپ را به همراه دارد.

Startup Battlefield 200: از مزایا در TechCrunch Disrupt 2023 بهره مند شوید

بعد، این گروه از مزایای انحصاری رایگان:

دسترسی کامل به Disrupt: بنیان‌گذاران SB 200 در Disrupt شرکت می‌کنند، چهار مجوز اضافی و دسترسی VIP به همه ارائه‌ها، میزگردها و میزگردها دریافت می‌کنند.

فضای نمایشگاه: SB 200 تنها استارت آپی خواهد بود که در مراحل اولیه مجاز به نمایش در Disrupt است.

علاقه سرمایه گذاران و قرار گرفتن در معرض رسانه ها: سرمایه‌گذارانی که به دنبال تک‌شاخ‌های آینده هستند و روزنامه‌نگارانی که به دنبال داستان بزرگ بعدی هستند، آن‌ها را برای دیدار و خوشامدگویی با بنیان‌گذاران SB 200 در سطح نمایشگاه منتشر می‌کنند.

کارگاه ها و آموزش های میدانی: دعوت‌ها به کارگاه‌های آموزشی و مسترکلاس‌های SB 200 فقط برای بنیانگذاران در هفته‌های تا Disrupt. آنها آموزش های ویژه ای را از کارکنان TechCrunch و یک سال عضویت در TechCrunch+ دریافت خواهند کرد.

معرفی سریع به سرمایه گذاران و ویراستاران TC: وقتی وارد مرحله Pitch Showcase شوید، این آموزش مفید خواهد بود. بازخورد ارزشمندی دریافت خواهید کرد و ممکن است راه خود را به سبد سرمایه گذاران بیابید.

بعد از من تکرار کن: برنامه ها امروز بسته می شوند. شات خود را برای راه اندازی در صحنه جهانی از دست ندهید، رشد استارتاپ خود را تسریع کنید و شاید حتی 100000 دلار برنده شوید. برای Startup Battlefield 200 درخواست دهید قبل از ساعت 11:59 عصر امروز به وقت محلی PDT. ما دوست داریم شما را در سانفرانسیسکو ببینیم!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.