امروز چقدر جذب سرمایه برای استارت آپ ها سخت است؟

سلام رفیق! اگر شما بنیانگذار هستید که به دنبال جذب اولین سرمایه خارجی خود هستید یا استارتاپ شما کمی پایین تر از خط است، باید بدانید در دنیای سرمایه گذاری خطرپذیر چه می گذرد. نگران نباشید، خدمه TechCrunch+ پشت شما هستند.

با تکیه بر پوشش سریع TechCrunch از دوره‌های تامین مالی استارت‌آپ‌های فردی، ما عمیقاً در روندهای جهانی که اشتهای سرمایه‌گذاری را شکل می‌دهند، بررسی می‌کنیم و نحوه واکنش استارت‌آپ‌ها به واقعیتی جدید و محافظه‌کارانه‌تر را پوشش می‌دهیم.

خبر خوب این است که در حالی که سال 2023 سال 2021 نیست – متأسفیم، شما نمی توانید با ارزش گذاری 100 برابر درآمد سال گذشته خود افزایش دهید – هنوز سرمایه زیادی در جریان است.

اخبار همه چیز بد نیست. برخی از استارت‌آپ‌های در مراحل پایانی عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند، حتی اگر شاهد کاهش سرمایه‌گذاری در سرمایه‌های خطرپذیر باشیم تا جایی که نگران بزرگ‌ترین استارت‌آپ‌ها باشیم.

و اگر می‌خواهید مراقب باشید که کدام استارت‌آپ‌ها ممکن است اولین کسانی باشند که از دروازه خارج می‌شوند، ما یک شاخص پیشرو برای آن نیز کشف کردیم. اگر در حال ساختن چیز جدیدی هستید، همیشه چیزی برای یادگیری از محصول بعدی استارت آپ هایی وجود دارد که آماده هستند تا برچسب بازار خصوصی خود را کنار بگذارند و در یک فهرست عمومی فارغ التحصیل شوند.

خدمه TechCrunch+ هر روز مشغول جویدن داده‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، صحبت با بنیان‌گذاران در مورد وضعیت فعلی بازی، و کار برای جمع‌آوری اخبار مجزا در روندها و روایت‌ها هستند تا بتوانید بر روی بهترین کاری که انجام می‌دهید تمرکز کنید: ساخت. به زودی میبینمت!