انتخاب Amplitude برای لیست مستقیم درباره محصولات ، رشد و ارزش آن چه می گوید – TechCrunch

دامنه می رود عمومی در یک فهرست مستقیم که سهام آن در Nasdaq تحت نماد تیک تیک “AMPL” مشاهده می شود. این شرکت ابتدا قصد خود را برای فهرست مستقیم در ماه جولای اعلام کرد و سند S-1 خود را در آگوست تسلیم کرد.

این استارتاپ مستقر در سانفرانسیسکو سهامداران اصلی Battery ، Benchmark ، IVP ، Sequoia و Jasmine Ventures را در پرونده S-1 خود فهرست کرده است. هریک از این سرمایه گذاران حداقل 5 درصد از سهام شرکت را در اختیار دارند.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در Extra Crunch بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


پس از بررسی پرونده های IPO اخیر از Freshworks و Toast ، امروز صبح بیل را به سند Amplitude می بریم.

ما کنجکاو هستیم که چرا این شرکت به جای افزایش سرمایه در اولین فعالیت خود ، فهرست مستقیم می دهد. ما همچنین می خواهیم بفهمیم که شرکت چگونه آینده را می بیند ، زیرا تز محصول آن در اصل نقشه راه رشد بلند مدت آن است. اینکه چگونه سرمایه گذاران برای شرکت ارزش قائل می شوند تا حدودی به این بستگی دارد که آیا وال استریت با جایی که Amplitude فناوری را در حال پیشرفت است موافق است یا خیر.

و ما کار معمول خود را برای درک ترکیب درآمد و کیفیت شرکت انجام می دهیم و مقداری نودل را در مورد ارزش آن جمع بندی می کنیم. سرگرم کننده صدا؟ خوب اجازه دهید وارد آن شویم.

پایان نامه محصول اصلی Amplitude

بیشتر پرونده های S-1 پر از غرغر شرکت است که من شما را به آن نمی کشم. بالاخره ما نداریم واقعا باید در مورد اینکه چگونه یک شرکت SaaS عمودی خاص فکر می کند که طاقچه انتخابی آن بازار بزرگی است صحبت کنید. شما قبلاً می دانید که نگرانی اولیه چه فکر می کند. اما با Amplitude ، من می خواهم کمی بیشتر کار کنم.

Amplitude نرم افزاری را به نام “بهینه سازی دیجیتال” می فروشد. در عمل ، این بدان معناست که نرم افزار آن به سایر شرکت ها کمک می کند تا نرم افزار بهتری طراحی کنند.

این شرکت فکر می کند نحوه ساخت محصولات دیجیتالی تغییر کرده است. از نظر او ، روزهای اعتماد به شهود در مورد انتخاب های طراحی دیجیتال گذشته است. در عوض ، Amplitude انتظار دارد که شرکت های دارای محصولات دیجیتالی در عوض به تصمیم گیری مبتنی بر داده تکیه کنند. یا همانطور که در بایگانی آن بیان شده است ، طراحی محصول دیجیتال مرحله “مردان دیوانه” را برای دوره “Moneyball” بیشتر ترک می کند.

داده ها هسته اصلی چگونگی نگاه Amplitude به شرکت ها در طراحی محصولات آینده است. اما از نظر آن ، بسیاری از شرکت ها در حال حاضر به مجموعه ای از ابزارهای نرم افزاری متفاوت برای جمع آوری داده ها در مورد ردپای دیجیتال خود متکی هستند. Amplitude فکر می کند روش بهتری برای جمع آوری داده های کاربران دیجیتال – و یادگیری از آن دارد.