اوبر تا 50000 خودروی الکتریکی تسلا را به رانندگان اجاره خواهد کرد – TechCrunch

اکنون مشخص شده است که چرا هرتز این همه خودرو تسلا می خرد. این شرکت از اول نوامبر تا 50000 خودروی برقی تسلا را برای اجاره تنها برای رانندگان اشتراک سواری Uber در ایالات متحده آماده می کند. کارگران لس آنجلس، سن دیگو، سانفرانسیسکو و واشنگتن دی سی این گزینه را خواهند داشت که 334 دلار در هفته (در نهایت به 299 دلار “یا کمتر” کاهش یابد) برای بسته ای که شامل مدل 3، بیمه و نگهداری است.

رانندگان در ابتدا برای واجد شرایط بودن به حداقل 4.7 ستاره و 150 سفر نیاز دارند. این برنامه در “هفته های بعدی” در سراسر کشور گسترش خواهد یافت.

این شرکت معامله هرتز را هم برای محیط زیست و هم برای حساب های بانکی رانندگان مفید می دید. اوبر گفت که این باید آلایندگی خودرو را کاهش دهد و بسیاری از مردم را برای اولین بار در معرض خودروهای الکتریکی قرار دهد. با این حال، می تواند برخی از هزینه های جاری را نیز کاهش دهد. به هر حال رانندگان مجبور نیستند برای سوخت هزینه ای بپردازند، و اوبر برنامه های تشویقی دارد که پول بیشتری را در هر سفر (تا 1.50 دلار، اگر سواری Uber Green) به اپراتورهای برقی ارائه می دهد.

اوبر انگیزه های قوی برای پذیرش خودروهای الکتریکی دارد. آنها می توانند به این شرکت کمک کنند تا به هدف خود برای رسیدن به آلایندگی صفر تا سال 2040 برسد، و ممکن است به شکایت هایی مبنی بر بدتر شدن انتشار دی اکسید کربن رسیدگی کنند. این شرکت می تواند چهره خود را با خودروهای سازگار با محیط زیست که در خیابان ها پرسه می زنند، زیبا کند. با این حال، هم برای محدود کردن آلایندگی های مبتنی بر خودرو و هم برای پذیرش خودروهای برقی بسیار مهم است – 50000 خودرو بخش بزرگی از تولید تسلا است و احتمالاً یکی از بزرگترین خریدهای EV توسط یک مشتری تا به امروز است.

این مقاله در ابتدا در Engadget ظاهر شد.