اولا الکتریک در حال مذاکره برای افزایش ارزش بیش از 2.5 میلیارد دلار است – TechCrunch

به گفته دو منبع آگاه ، اولا الکتریک در حال مذاکره پیشرفته برای جمع آوری بیش از 500 میلیون دلار در دور جدید تامین مالی است ، زیرا این شرکت هندی به دنبال توسعه فعالیت های تولید خودروهای برقی در بازار آسیای جنوبی است.

منابع به TechCrunch درخواست کردند نامش فاش نشود زیرا این موضوع خصوصی است. مردم گفتند که Temasek سنگاپوری نیز در حال گفتگو است.

این مذاکرات در حالی صورت می گیرد که شرکت بزرگ اولا ، شرکت اصلی اولا الکتریک ، به دنبال ارائه پیشنهاد اولیه عمومی است. به گفته شخص ثالثی که با این موضوع آشنا است ، این شرکت که اخیراً 500 میلیون دلار جمع آوری کرده است ، چند بانکدار ثبت نام کرده است و به دنبال ثبت درخواست IPO در اواخر امسال است.

این شخص گفت که این شرکت به دنبال افزایش 1 میلیارد دلار است و هشدار داد که این موضوع نهایی نیست. رسانه های هندی ابتدا درباره مذاکرات IPO نوشتند.

در اوایل ماه جاری ، اولا الکتریک اولین اسکوتر برقی خود را با نام Ola S1 روانه بازار کرد که 99999 روپیه هند یا 1350 دلار قیمت دارد. اسکوتر برقی با یک بار شارژ کامل 121 کیلومتر (75 مایل) برد را ارائه می دهد.

“Ola بهترین محصول موجود در بازار در حال حاضر با ویژگی های قابل توجهی بهتر از همتایان است. مقامات فعلی ، با وجود همه منابع خود ، محصولاتی را روانه بازار کرده اند که به عنوان نوع دیگری از محصول ICE به نظر می رسند و فاقد مشت هستند. به طور کلی ما از Bajaj و TVS در این زمینه ناامید شده ایم. “

“در حالی که شرکت های نوپایی مانند Ather تلاش های قابل توجهی را در مورد محصول انجام داده اند ، قیمت های زیاد ، سرعت بسیار بالا در مقیاس تولید ، محدود کردن راه اندازی تنها در چند شهر قبلی محرک های اصلی ضعف فروش بودند. تمایزهای مهم Ola عبارتند از: 1) ویژگی های نرم افزاری ، 2) محدوده ، حداکثر سرعت و شتاب (سریعترین اسکوتر EV در حال حاضر) ، 3) فضای بوت و 4) گزینه های رنگی. “

Ola / Ola Electric بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.