اولا الکتریک 200 میلیون دلار به ارزش 3 میلیارد دلار افزایش می دهد – TechCrunch

اولا الکتریک روز پنجشنبه اعلام کرد که بیش از 200 میلیون دلار در دور جدید تامین مالی به ارزش 3 میلیارد دلار جمع آوری کرده است ، در حالی که دو سال قبل 1 میلیارد دلار بود ، زیرا به نظر می رسد فعالیت تولید خودروهای برقی خود را در بازار جنوب آسیا افزایش دهد.

شرکت مستقر در بنگلور گفت که Falcon Edge Capital و SoftBank Vision Fund 2 رهبری دور تامین مالی را بر عهده داشته اند. ماه گذشته TechCrunch گزارش داد که این استارتاپ در حال مذاکره برای جذب بیش از 2.75 میلیارد دلار است.

این کمک مالی به دنبال اولا الکتریک است که اخیراً اولین اسکوتر برقی خود با نام Ola S1 را راه اندازی کرده است که 99999 روپیه هند یا 1350 دلار قیمت دارد. این اسکوتر برقی با یک بار شارژ کامل 121 کیلومتر (75 مایل) برد ارائه می دهد.

این استارتاپ ، که زمانی بخشی از غول پیاده روی Ola بود ، اعلام کرد که بودجه جدیدی را برای تسریع توسعه سایر پلتفرم های خودرو از جمله موتور برقی ، اسکوتر بازار انبوه و خودروی برقی خود اختصاص خواهد داد.

“ما مفتخریم که انقلاب EV را از هند به جهان هدایت کردیم. هند استعداد و توانایی ایجاد فناوری های آینده را برای صنایع آینده برای کل جهان دارد. از سرمایه گذاران موجود تشکر می کنم و از سرمایه گذاران جدید در Ola استقبال می کنم. بهاویش آگاروال ، بنیانگذار و مدیر اجرایی Ola ، در بیانیه ای گفت ، با هم ما تحرک را به یک میلیارد و پایداری را به آینده می رسانیم. آگاروال همچنین موسس و مدیر اجرایی Ola Electric است.

در همین حال ، اولا به طور جدی در حال بررسی بازارهای عمومی است و ممکن است امسال اسناد و مدارک را برای عرضه اولیه عمومی ارائه دهد.

در سه ماهه اخیر ، آگاروال از دهلی نو و بازیگران این صنعت خواسته است تا از استفاده از وسایل نقلیه بنزینی استفاده کرده و تا سال 2025 به خودروهای برقی تغییر کار دهند.