اوه هی، گوگل به تازگی Pixel Fold را معرفی کرد

ببین، من اینجا نمی‌نشینم و وانمود می‌کنم که انگار تمام دنیا نمی‌دانند این اتفاق در هفته آینده رخ می‌دهد، اما آیا کمی تئاتر برای پرسیدن زیاد است؟ گوگل چند سال پیش یاد گرفت که بهترین راه برای کاهش چرخه تبلیغات محصول این است که خودتان آن چیز را “نشت” کنید، و اینجا هستیم که رو به پایین هستیم. یک توییت که خیلی کم به تخیل باقی می گذارد. ویدیوی کوتاه Pixel Foldable آینده این شرکت را نشان می دهد که به آرامی از هر زاویه قابل تصوری باز می شود.

گوگل از روز جنگ ستارگان به عنوان بهانه‌ای برای راه‌اندازی قطار تبلیغاتی قدیمی استفاده می‌کند، اما حقیقت موضوع این است که پمپ را در کمتر از یک هفته قبل از بازگشت به Shoreline برای یک I/O حضوری آماده می‌کند.

اعتبار تصویر: گوگل

همانطور که در بالا مشاهده شد، به نظر می‌رسد که تمام نشت‌های قبلی کم و بیش روی پول بوده است. همانطور که از نام آن پیداست، فرم فاکتور بیشتر سامسونگ گلکسی زد فولد است تا گلکسی زد فلیپ سامسونگ – یعنی کتابی بیشتر از تاشو. از سوی دیگر، ابعاد آن کمی به تاشو اخیر Oppo یا حتی Surface Duo گذشته مایکروسافت نزدیک‌تر به نظر می‌رسد.

گوگل البته چند سالی است که مقدمات ورود خود به فضا را فراهم کرده است. این شرکت از نزدیک با سامسونگ همکاری کرده است تا نسخه‌ای از اندروید را بسازد که به‌خوبی در مقیاس تاشو باشد. زبان طراحی مطابق با بقیه دستگاه‌های پیکسل است، از جمله نوار دوربین آشنا که لنزهای چندگانه کمیاب را در خود جای داده است.