اپل از کارمندان واکسینه نشده می خواهد روزانه COVID-19 را آزمایش کنند-TechCrunch

اپل هنوز مجوزی مشابه گوگل صادر نکرده است که باید همه کارکنان واکسینه شوند ، اما با این وجود پروتکل های COVID-19 خود را محکم می کند. مطابق با بلومبرگ، غول فناوری شروع به الزام به همه کارکنان شرکت واکسینه نشده خواهد کرد تا هر زمان که مجبور به کار در دفتر هستند به جای کار در خانه ، برای COVID-19 آزمایش شوند. در ماه سپتامبر ، بلومبرگ گزارش شده است که اپل از کارکنان خواسته است وضعیت واکسیناسیون خود را به صورت داوطلبانه به اشتراک بگذارند. کسانی که از به اشتراک گذاشتن وضعیت واکسن خودداری می کنند نیز باید روزانه آزمایش شوند ، در حالی که کارکنان دفتر واکسینه شده فقط باید یکبار در هفته آزمایش سریع انجام دهند.

با این حال ، کارکنان فروشگاه های خرده فروشی این شرکت ، علی رغم داشتن مشاغل مواجه با مصرف کننده ، تحت آزمایش روزانه قرار نخواهند گرفت. کارکنان واکسینه نشده باید هفته ای دوبار آزمایش شوند. مانند کارمندان دفتر اپل ، کارکنان واکسینه شده فقط باید آزمایشات سریع هفتگی را انجام دهند. هنوز مشخص نیست که آیا این غول فناوری تا به حال دستور واکسن COVID-19 را صادر خواهد کرد یا خیر ، اما دولت بایدن قبلاً به همه پیمانکاران فدرال مهلت داد تا 8 دسامبر از همه کارکنان خود خواسته شود که در برابر این ویروس واکسینه شوند. مانند بلومبرگ توجه داشته باشید ، اپل محصولات خود را به دولت آمریکا می فروشد.

در حال حاضر ، طبق گزارشات ، اپل به کارکنان مهلت 24 اکتبر را برای گزارش و نشان دادن وضعیت واکسیناسیون خود داده است ، بنابراین می تواند قوانین جدید را از اول نوامبر اجرا کند. کارمندان واکسینه نشده باید آزمایش های سریع را در دفاتر و فروشگاه های اپل در خانه انجام دهند ، خودشان آزمایش را انجام دهند و سپس نتایج خود را از طریق یک برنامه داخلی گزارش دهند.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.