اپل با 4.99 دلار در ماه برنامه Apple Music Voice را که عمدتا برای استفاده از HomePod طراحی شده است ، معرفی می کند – TechCrunch

در سال 2019 ، آمازون با راه اندازی سرویس موسیقی رایگان و تبلیغاتی که از بلندگوهای اکو پخش می شود ، راهی مقرون به صرفه برای پخش موسیقی آمازون در خانه خود معرفی کرد. امروز ، اپل با اولین نسخه جدید و کم هزینه اشتراک Apple Music خود که آن را “طرح صوتی” می نامد ، در حال پیشرفت است. برخلاف سرویس آمازون ، طرح Voice رایگان نیست. در عوض ، این اشتراک 4.99 دلار در ماه مقرون به صرفه است که مصرف کنندگان را محدود می کند تا فقط از طریق دستورات صوتی Siri به Apple Music دسترسی داشته باشند.

توضیحات جدید شرکت در رویداد اکتبر امروز ، برنامه جدید Voice به مشتریان اجازه می دهد در 17 کشور جهان از Siri برای پخش آهنگ ها ، لیست پخش و همه ایستگاه ها در Apple Music در زمان راه اندازی سرویس در اواخر پاییز استفاده کنند. این شامل دسترسی به مجموعه ای از لیست های پخش جدید بر اساس حالات و فعالیت ها می شود. این بدان معناست که اکنون می توانید از Siri بخواهید که برای مهمانی شام یا چیزی که به شما کمک می کند در پایان روز ، به عنوان مثال ، موسیقی پخش کند. به گفته اپل ، صدها لیست پخش در دسترس خواهد بود.

رقبای اپل موزیک ، از جمله Spotify ، Amazon Music و Pandora قبلاً چنین قابلیتی را ارائه کرده اند – و سالهاست که این ویژگی را دارند. بنابراین این موضوع مربوط به این است که اپل با مجموعه گسترده ای از فهرست های پخش کننده حالت و سرگرمی ایجاد شده در فضا پیش می رود. در حال حاضر ، گزینه های سرمقاله آن بیشتر محدود به مجموعه “Made for You” است که شامل لیست های پخش شخصی مانند میکس مورد علاقه ، Chill Mix ، New Music Mix و Get Up Mix است.

در حالی که اپل می گوید از برنامه جدید Voice می توان برای دسترسی به Apple Music در “همه دستگاه های Apple خود” استفاده کرد ، اما به وضوح با استفاده از HomePod طراحی شده است – مشابه پخش موسیقی رایگان آمازون برای Echo. اگر از تلفن ، رایانه لوحی یا رایانه استفاده می کنید ، ضروری نیست وقتی با دستگاهی دارای صفحه نمایش دارید ، برای پخش موسیقی با Siri صحبت کنید.

این سرویس جدید به دیگر اشتراک های Apple Music ، برنامه فردی و برنامه خانوادگی ، به ترتیب 9.99 دلار در ماه یا 14.99 دلار در ماه می پیوندد. اپل گفت ، مانند برنامه فردی ، برنامه صوتی جدید نیز فقط به 1 نفر در هر اشتراک محدود می شود.

هنگام راه اندازی ، در استرالیا ، اتریش ، کانادا ، سرزمین اصلی چین ، فرانسه ، آلمان ، هنگ کنگ ، هند ، ایرلند ، ایتالیا ، ژاپن ، مکزیک ، نیوزلند ، اسپانیا ، تایوان ، انگلستان و ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

رویداد اکتبر اپل 2021