اپل برنامه های تشخیص CSAM را در iOS 15 پس از واکنش حریم خصوصی به تأخیر می اندازد – TechCrunch

اپل برنامه های خود را برای استفاده از فناوری تشخیص سوء استفاده جنسی از کودکان (CSAM) که ماه گذشته به طرز آشفته ای اعلام کرده بود ، با استناد به بازخورد مشتریان و گروه های سیاست گذاری به تعویق انداخته است.

اگر یادتان باشد این بازخورد تا حد زیادی منفی بوده است. بنیاد مرزهای الکترونیکی این هفته اعلام کرد که بیش از 25000 امضا از مصرف کنندگان جمع آوری کرده است. علاوه بر این ، نزدیک به 100 گروه سیاست گذاری و حقوق ، از جمله اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا ، همچنین از اپل خواستند که برنامه های خود را برای گسترش این فناوری کنار بگذارد.

صبح روز جمعه در بیانیه ای ، اپل به TechCrunch گفت:

ماه گذشته ما برنامه هایی را برای ویژگی هایی که به منظور محافظت از کودکان در برابر شکارچیانی که از ابزارهای ارتباطی برای به کارگیری و سوء استفاده از آنها استفاده می کنند و محدود کردن انتشار مواد سوء استفاده جنسی از کودکان استفاده می کنیم ، اعلام کردیم. بر اساس بازخورد مشتریان ، گروه های حمایتی ، محققان و دیگران ، ما تصمیم گرفته ایم تا قبل از انتشار این ویژگی های بسیار مهم ایمنی کودک ، در ماه های آینده زمان بیشتری را برای جمع آوری اطلاعات و پیشرفت ها اختصاص دهیم. “

فناوری NeuralHash اپل برای شناسایی CSAM شناخته شده روی دستگاه کاربر بدون نیاز به داشتن تصویر یا اطلاع از محتویات تصویر طراحی شده است. از آنجا که عکس های کاربر ذخیره شده در iCloud به گونه ای رمزگذاری شده اند که حتی اپل نمی تواند به داده ها دسترسی پیدا کند ، NeuralHash در عوض CSAM شناخته شده را در دستگاه کاربر اسکن می کند ، که اپل ادعا می کند از اسکن عمومی فعلی که ارائه دهندگان ابر از آن استفاده می کنند ، بیشتر از همه محافظت می کند.

اما کارشناسان امنیتی و حامیان حریم خصوصی ابراز نگرانی کرده اند که بازیگران با منابع بسیار زیاد مانند دولت می توانند از سیستم برای سوء استفاده از قربانیان بیگناه یا دستکاری سیستم برای تشخیص سایر مواد که دولتهای اقتدارگرا اعتراض آمیز می دانند سوء استفاده کنند.

در عرض چند هفته پس از اعلام این فناوری ، محققان گفتند آنها توانستند با استفاده از NeuralHash “برخورد هش” ایجاد کنند و به طور م theثر سیستم را فریب دهند و تصور کنند که دو تصویر کاملاً متفاوت یکسان هستند.

iOS 15 بعداً در چند هفته آینده منتشر می شود.

این گزارش با جزئیات بیشتری در مورد NeuralHash به روز شده است و برای روشن شدن عکس های iCloud رمزگذاری شده اند ، اما رمزگذاری سرتاسری ندارند.

بیشتر بخوانید: