اپل توافق جدیدی با ژاپن اعلام کرد که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا به وب سایت های خارجی – TechCrunch پیوند دهند

اپل با تنظیم کننده ژاپن توافق کرده است که به توسعه دهندگان برنامه های “خواننده” اجازه می دهد تا برای مدیریت حساب کاربران به وب سایت خود پیوند دهند. این تغییر در اوایل سال 2022 اعمال می شود.

این توافق پس از آن صورت می گیرد که کمیسیون تجارت عادلانه ژاپن (JFTC) اپل را مجبور به تغییر سیاست خود در برنامه های خواننده ، مانند Netflix ، Spotify ، Audible و Dropbox ، که محتوای خریداری شده یا اشتراک محتوا برای مجلات دیجیتال ، روزنامه ها ، کتاب ها ، و … صدا ، موسیقی و ویدئو.

“ما برای کمیسیون تجارت عادلانه ژاپن احترام زیادی قائل هستیم و از کارهایی که با هم انجام داده ایم قدردانی می کنیم ، که به توسعه دهندگان برنامه های خواننده کمک می کند تا مدیریت برنامه ها و خدمات خود را برای کاربران راحت تر کنند ، در حالی که از حریم خصوصی خود محافظت می کنند و آنها را حفظ می کنند. Phill Schiller ، که بر App Store ها در Apple نظارت می کند.

بر اساس بیانیه اپل ، قبل از اعمال این تغییر در سال آینده ، اپل به روز رسانی دستورالعمل ها و روند بازبینی برای کاربران برنامه خوانندگان ادامه می دهد تا مطمئن شود که بازار بهتری برای کاربران و توسعه دهندگان خواهد بود.

فروشگاه های اپل هفته گذشته چندین به روزرسانی را اعلام کردند که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برای مشتریان خود انعطاف بیشتری داشته باشند و این شرکت همچنین برنامه شریک جدید را برای حمایت از روزنامه نگاران محلی راه اندازی کرد.

اپل همچنین این تغییر را در سطح جهانی برای همه برنامه های خواننده موجود در فروشگاه اعمال می کند.

قانونگذاران جهانی به طور فزاینده ای تحت کنترل تسلط اپل و دیگر غول های فناوری در بازار هستند. کمیسیون رقابت ها و مصرف کنندگان استرالیا همچنین مقرراتی را برای سیستم پرداخت دیجیتال اپل ، گوگل و وی چت در نظر گرفته است در حالی که کره جنوبی اولین کشوری بود که اپل و گوگل را از اعمال سیستم پرداخت خود در خریدهای درون برنامه ای منع کرد.

اپل بیش از 30 میلیون توسعه دهنده ثبت شده را ارائه می دهد.