اپل حساب های پس انداز اپل کارت را با نرخ بهره 4.15 درصد راه اندازی کرد

مشتریان اپل کارت در ایالات متحده می توانند از امروز یک حساب پس انداز باز کرده و سود کسب کنند. هنگامی که این شرکت در ابتدا محصول مالی جدید خود را در ماه اکتبر اعلام کرد، اپل گفت که نمی تواند نرخ بهره را به این حساب ها پرداخت کند زیرا این روزها نرخ ها بسیار در نوسان هستند.

از امروز، اپل قرار است APY 4.15٪ را ارائه دهد. وقتی به داده‌های Bankrate نگاه می‌کنید، مانند یک پیشنهاد رقابتی به نظر می‌رسد – در حال حاضر می‌توانید حساب‌های پس‌اندازی را پیدا کنید که APY 3.5٪ تا 4.75٪ ارائه می‌دهند. این شرکت هیچ قولی در مورد نرخ بهره آینده نمی دهد. هر لحظه ممکن است بالا و پایین برود.

اپل بار دیگر با گلدمن ساکس برای این ویژگی بانکی شریک شده است. حساب های پس انداز از نظر فنی توسط گلدمن ساکس مدیریت می شود، به این معنی که موجودی ها توسط شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) پوشش داده می شود.

این حساب پس انداز با بازده بالا به طور خاص برای مشتریان اپل کارت ایجاد شده است. وقتی مشتری با اپل کارت خود پرداخت می کند، بابت تمام خریدها پول نقد دریافت می کند. به‌طور پیش‌فرض، همه خریدها 1٪ پاداش نقدی و 2٪ برای همه خریدهای انجام شده با استفاده از Apple Pay به شما اعطا می‌کنند. خرید با بازرگانان منتخب 3٪ پاداش را باز می کند.

به‌طور پیش‌فرض، مشتریان هر روز پاداش‌های نقدی را در Apple Cash دریافت می‌کنند، جیب پولی که در برنامه Wallet ظاهر می‌شود و کمابیش مانند یک حساب جاری کار می‌کند. موجودی Apple Cash شما می‌تواند برای پرداخت هزینه‌ها با استفاده از Apple Pay، برای موجودی کارت اعتباری، برای ارسال پول به دوستان و اعضای خانواده استفاده شود. همچنین می توانید این موجودی را به یک حساب بانکی معمولی انتقال دهید.

از امروز، کاربران اپل کارت می توانند انتخاب کنند که پاداش های روزانه خود را به حساب های پس انداز خود واریز کنند. این راهی برای صرفه جویی در پول بدون نیاز به فکر زیاد در مورد آن است.

حساب پس انداز شما از برنامه Wallet نیز قابل دسترسی است. می توانید موجودی فعلی، نرخ بهره فعلی و آخرین معاملات خود را مشاهده کنید. از این صفحه، کاربران همچنین می توانند به صورت دستی پول اضافه یا برداشت کنند. موجودی را می توان به Apple Cash یا یک حساب بانکی معمولی منتقل کرد.

جنیفر بیلی، معاون اپل در Apple Pay و Apple Wallet، در مصاحبه‌ای گفت: «پس‌انداز به کاربران ما کمک می‌کند تا ارزش بیشتری از مزایای Apple Card مورد علاقه خود – Daily Cash – داشته باشند و در عین حال راهی آسان برای پس‌انداز هر روز برای آنها فراهم می‌کند. بیانیه. هدف ما ساختن ابزارهایی است که به کاربران کمک می‌کند زندگی مالی سالم‌تری داشته باشند، و ساخت Savings در Apple Card در کیف پول به آن‌ها امکان می‌دهد روزانه نقدی را مستقیماً و یکپارچه خرج کنند، ارسال کنند و ذخیره کنند – همه از یک مکان.

هیچ هزینه ای برای حساب پس انداز اپل وجود ندارد. با این حال، حداکثر حد تعادل 250000 دلار وجود دارد.

دو اسکرین شات از برنامه کیف پول اپل که روی آیفون اجرا می شود و حساب Savings و نحوه دسترسی شما به آن از صفحه Apple Card را نشان می دهد.

اعتبار تصویر: سیب