اپل در اواخر این ماه Final Cut Pro و Logic Pro را بر روی iPad راه اندازی می کند

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که اپل بالاخره Final Cut Pro و Logic Pro را برای iPad آورده است. Final Cut Pro و Logic Pro برای iPad هر کدام با قیمت 4.99 دلار در ماه یا 49 دلار در اپ استور در دسترس خواهند بود. در سال با یک ماه آزمایش رایگان.

این غول فناوری می‌گوید Final Cut Pro و Logic Pro برای iPad رابط‌های لمسی کاملاً جدیدی را ارائه می‌کنند که به کاربران اجازه می‌دهد گردش کار خود را با Multi-Touch بهبود بخشند. Final Cut Pro برای iPad مجموعه‌ای از ابزارها را برای سازندگان ویدیو معرفی می‌کند تا بتوانند از یک دستگاه قابل حمل ضبط، ویرایش، تکمیل و به اشتراک بگذارند. Logic Pro برای iPad مجموعه کاملی از ابزارها برای آهنگسازی، ساخت ضرب، ضبط، ویرایش و میکس را در اختیار کاربران قرار می دهد.

باب بورچرز، معاون بازاریابی جهانی محصول اپل، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «ما هیجان‌زده‌ایم که Final Cut Pro و Logic Pro را برای iPad معرفی کنیم تا به سازندگان اجازه می‌دهد خلاقیت خود را به روش‌های جدید و حتی در مکان‌های بیشتری آشکار کنند». Final Cut Pro و Logic Pro با مجموعه ای قدرتمند از ابزارهای بصری طراحی شده برای قابل حمل بودن، عملکرد و رابط لمسی iPad، بهترین استودیوی موبایل را ارائه می دهند.

در حال توسعه…