اپل در رویداد iPhone – TechCrunch ارزش خود را از دست می دهد

خدمه TechCrunch در حال نوشتن جدیدترین رویداد iPhone ، iPad و Apple Watch اپل هستند. آنها یادداشت های خوبی در مورد به روز رسانی سخت افزار megacorp دارند. اما بازارها در مورد مجموعه ای مشابه از محصولات چه می گویند؟

برای آنهایی که بیشتر از میزان سوددهی S&P نسبت به سطح صفحه نمایش نگرانی داریم ، رویدادهایی مانند confab اپل از نظر میزان ارزش شرکت میزبان بیشتر از تعداد GPU های یک مدل تلفن هوشمند خاص جالب تر است. و ، برای یک بار ، سهام اپل ممکن است در طول رویداد کمی جالب عمل کرده باشد!

نمودار زیر را رعایت کنید:

این یک نمودار یک روزه است ، بنابراین ما تغییرات روزانه را بررسی می کنیم. ما بزرگ شده ایم. و اپل در حین رویدادی که ساعت 1 بعد از ظهر در نمودار بالا شروع شد ، کمی شیرجه زد.

در حالت عادی هیچ چیزی واردات برای سهام اپل در طول ارائه آن اتفاق می افتد. صادقانه بگویم که عجیب به نظر می رسد ، زیرا رویدادهای اپل ترکیب محصول را که صدها میلیارد دلار درآمد ایجاد می کند ، توضیح می دهد. فکر می کنید تاثیر آنها بیشتر از صفر معمول آنها خواهد بود.

اما امروز ، هنگامی که رویداد در ساعت 2 بعد از ظهر به پایان رسید ، ما حرکت واقعی قیمت سهام را داشتیم. شاید سرمایه گذاران به دستگاه های گران قیمت تر امیدوار بودند؟ یا امیدوار بودید که اپل آستین خود را بیشتر کرده باشد؟ نحوه ارزیابی شما به مجموعه محصولات تعطیلات اپل به ترجیح شخصی است ، اما به نظر می رسد سرمایه گذاران کمی منفی بوده اند.

ارزش حدود 2.5 تریلیون دلار ، هر یک درصد از جابجایی سهام اپل 10 میلیارد دلار است. ضرر 1.5 درصدی اپل امروز – کم و بیش ؛ معاملات همچنان در حال نوشتن این مقاله است – ارزش آن بیشتر از Mailchimp است. پول زیادی است.

می توانید بقیه پوشش ما از رویداد اپل را اینجا بخوانید. لذت بردن!

درباره رویداد پاییز 2021 اپل در TechCrunch بیشتر بخوانید