اپل سرویس موسیقی کلاسیک ، Primephonic – TechCrunch را خریداری کرد

در تلاش برای گسترش ارائه موسیقی کلاسیک ، اپل امروز اعلام کرد که دارای Primephonic است. این سرویس مستقر در آمستردام ، که در سال 2014 راه اندازی شد ، تمرکز لیزری را بر ژانر موسیقی که به شدت در رویکرد عمومی Apple Music در زمینه پخش فاقد آن است ، به ارمغان می آورد.

این سرویس به عنوان یک پیشنهاد مستقل قطع می شود ، زیرا در پلتفرم گسترده تر Apple Music جذب می شود. در 7 سپتامبر ، Primephonic برای همیشه تعطیل می شود ، در حالی که اپل آماده راه اندازی یک برنامه موسیقی کلاسیک در سال 2022 بر اساس سرویس پخش خود است.

توماس استفان ، بنیانگذار و مدیر عامل Primephonic ، در این باره می گوید: “هنرمندان عاشق سرویس Primephonic و آنچه ما در کلاسیک انجام داده ایم هستند ، و اکنون این توانایی را داریم که با اپل همراه شویم تا بهترین تجربه مطلق را برای میلیون ها شنونده ارائه دهیم.” توسط اپل “ما باید موسیقی کلاسیک را وارد جریان اصلی کنیم و نسل جدیدی از نوازندگان را با نسل بعدی مخاطبان متصل کنیم.”

بر اساس مصاحبه ای با CTO شرکت Primephonic که سال گذشته منتشر شد ، این سرویس در 150 کشور جهان راه اندازی شده است. همچنین به نظر می رسد جمعیت شناسی قدیمی تری نسبت به سرویس های پخش عمومی عمومی تر دارد.

Henrique Boregio در سال 2020 به Mixpanel گفت: “اکثر کاربران ما 55 سال سن دارند و تحصیلات عالی دارند و وضعیت نسبتاً خوبی دارند.” “ما در دفتر شوخی می کنیم که نمی دانیم آیا شما از موسیقی کلاسیک خوشتان می آید یا نه و سپس ثروتمند می شوید ،” یا اگر برعکس باشد. “

اپل در مورد پیشنهاد آینده خود می گوید: “طرفداران موسیقی کلاسیک اپل با بهترین ویژگی های Primephonic ، از جمله مرور و جستجوی بهتر توسط آهنگساز و رپرتوار ، نمایش جزئیات فراداده های موسیقی کلاسیک ، به علاوه ویژگی ها و مزایای جدید ، تجربه ای اختصاصی خواهند داشت.”

در حالی که سرویس کلاسیک جدید در حال توسعه است ، این شرکت در قالب شش ماه رایگان Apple Music یک شاخه زیتون به کاربران فعلی Primephonic ارائه می دهد.