اپل نسل سوم ایرپاد ها را با طراحی جدید و صدای فضایی معرفی می کند-TechCrunch

AirPods تقریباً پنج ساله هستند و در حالی که خط تولید در این سالها شاهد برخی از افزودنی های مهم بوده است ، اما برای محصولات پایه بسیار شبیه به نظر می رسد.

امروز ، اپل نسل سوم ایرپاد ها را معرفی کرد و هدفون های بی سیم را با قابلیت ها و طراحی ایرپاد پرو بالاتر خود مطابقت داد. طراحی جدید میکروفون های کوتاه تری را به هدفون می رساند ، در حالی که طراحی منحنی تر از لبه های سخت جلوگیری می کند.

این هدفون با قیمت 179 دلار به فروش می رسد که نسبت به قیمت قبلی نسل 159 دلاری ، کمی بیشتر است. پیش سفارشات از امروز شروع می شود و 26 اکتبر ارسال می شود.

این فقط یک ارتقاء زیبایی شناختی نیست ، هدفون های جدید در کنار قاب شارژ جدید AirPods Pro با شارژ MagSafe دارای عمر باتری 6 ساعته هستند. از نظر صوتی ، AirPods در حال حاضر دارای یک راننده “کم اعوجاج” است که تجربه گوش دادن را تقویت می کند. همچنین می توانید به صدای فضایی گوش دهید ، که قبلاً فقط در AirPods Pro And AirPods Max در دسترس بود.

سایر به روز رسانی ها شامل مقاومت در برابر عرق و آب (بالاخره!) می شود تا هدفون بتواند به عنوان همراهان تمرین بهتر رشد کند. آنها همچنین در حال دریافت ورودی سنسور نیرو هستند که ایرپاد پرو از آن استفاده می کند ، بنابراین شما برای کنترل هدفون های جدید ضربه نخواهید زد ، بلکه فشار کوچکی به ساقه ایرپاد ها وارد می کنید.

اپل فروش نسل دوم ایرپاد ها را با قیمت 129 دلار ادامه می دهد.