اپل واچ اکنون تمرینات دوچرخه سواری ، سقوط از دوچرخه هنگام رانندگی را تشخیص می دهد – TechCrunch

کاربران اپل واچ که دوچرخه سواری می کنند تعداد انگشت شماری از ویژگی های جدید را که فقط برای آنها طراحی شده است دریافت خواهند کرد. در جریان رویداد مطبوعاتی آیفون امروز اپل اعلام شد ، این شرکت می گوید که اپل واچ اکنون شروع به تشخیص زمان شروع دوچرخه سواری کاربران می کند تا به شما یادآوری کند که تمرین را شروع کنید. و مانند سایر تمرینات ، اپل واچ نیز به طور خودکار مکث شده و با استراحت در حین رانندگی از سر گرفته می شود. و ، شاید مهمتر از همه ، این ویژگی جدید تشخیص سقوط را نیز به دست خواهد آورد.

در حالی که Apple Watch قبلاً می تواند سقوط را در دستگاه های سری 4 یا بالاتر تشخیص دهد و به کاربران اجازه می دهد در صورت نیاز با خدمات اضطراری تماس بگیرند ، اپل می گوید که اکنون تشخیص سقوط را به دوچرخه سواری اضافه می کند. در این حالت ، می تواند حرکت و ضربه منحصر به فردی را که هنگام سقوط شخصی هنگام دوچرخه سواری رخ می دهد حس کند – که حرکتی متفاوت از فردی است که هنگام ایستادن زمین می خورد.

اعتبار تصویر: سیب

برای دوچرخه سواران داخلی مانند علاقه مندان به Peleton ، اپل واچ هم اکنون از دوچرخه های الکترونیکی با الگوریتم تمرین بهبود یافته که کالری سوزانده شده را دقیق تر محاسبه می کند ، پشتیبانی می کند.

این ویژگی ها به سایر افرادی که اپل اضافه کرده است ، مانند برنامه بازسازی مجدد Breathe ، صفحه ساعت های جدید و به روزرسانی پیام ها و عکس هایی که با watchOS 8. اضافه می شوند ، خواهد پیوست. ارائه صفحه نمایش شبکیه چشم بزرگتر ، طراحی مجدد رابط ، صفحه و رنگ ساعت جدید ، شارژ بهتر و موارد دیگر.

در رابطه با تمرینات ، اپل همچنین به روز رسانی سرویس اشتراک خود ، Fitness+را اعلام کرد که علاوه بر شش کشور اصلی در 15 کشور جدید در دسترس خواهد بود و شامل تمرینات پیلاتس ، مدیتیشن های هدایت شده و تمریناتی است که برای اسکی بازان و اسنوبرد سواران طراحی شده است.

درباره رویداد پاییز 2021 اپل در TechCrunch بیشتر بخوانید