اپل و گوگل در برابر فشار روسیه سر فرود می آورند – TechCrunch

با سلام و خوش آمدید به Daily Crunch برای جمعه 17 سپتامبر! چه هفته ای ، بله در حال حاضر چند روز قبل از Disrupt باقی مانده است ، به این معنی که کندوی TechCrunch در حال وزوز شدن است. این را با ذکر این نکته که رید هافمن می آید ، ترک می کنم ، که قرار است یک لذت باشد. هفته آینده می بینمت! – الکس

TechCrunch Top 3

  • سود> اخلاق: به گزارش ما ، اپل و گوگل “برنامه رای گیری تاکتیکی ایجاد شده توسط سازمان الکسی ناوالنی منتقد زندانی کرملین” را از بازارهای خود حذف کردند. TechCrunch اشاره می کند که “دولت روسیه [is] فشار بر غول های فناوری خارجی در آستانه انتخابات فدرال را افزایش می دهد. ” خیلی برای دفاع از دموکراسی یا هر چیز دیگری.
  • آیا ارزش گذاری نرم افزار تثبیت می شود؟ پس از یک اجرای ساده و باورنکردنی ، ارزش درآمدهای نرم افزاری ممکن است به یک فلات رسیده باشد. یک بسیار بالا فلات ، ذهن ، اما هنوز هم یک نقطه استراحت است. این خبر بدی برای شرکت های SaaS نیست ، که هنوز در سطوح بالا از نظر تاریخی ارزش گذاری شده اند.
  • اپل چالش های قانونی قانون سقط جنین در تگزاس را “به طور فعال” زیر نظر دارد: در حالی که برخی از شرکت های فناوری نارضایتی خود را از لایحه جدید مراقبت های باروری تگزاس بسیار علنی می کنند ، اپل رویکرد کمی کندتر و کم اهمیت تری در این زمینه اتخاذ کرده است. اما هنوز هم خوب است که یک شرکت فناوری آمریکایی تقریباً در موضوعی اخلاقی موضع گیری کند. بهتر از هر چیزی است که در واقع کمتر از آن باشد. کمی.

استارتاپ ها/VC

4 راه برای استفاده از ROAS برای تولید سه برابر سرب

در مدرسه ، بسیار غیراخلاقی است که از کار دیگران کپی کرده و آن را به عنوان کار خود به نمایش بگذارید. در تجارت ، اما تشویق می شود.

Xiaoyun TU ، مدیر جهانی تولید تقاضا در Brightpearl ، راهنمای جامعی نوشت که توضیح می دهد چگونه درک بهتر بازده تبلیغات (ROAS) می تواند نسل اصلی شرکت شما را سه برابر کند.

او می گوید: “نمره ROAS” خوب “برای هر شرکت و کمپین متفاوت است.”

“اگر رقم شما در جایی نیست که شما می خواهید ، می توانید از داده های ROAS برای ایجاد کمپین های هدفمند و تجربیات شخصی استفاده کنید.”

(Extra Crunch برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

با انتشار iOS 15 در گوشه و کنار ، با مدیر عامل Movable Ink ، ویوک شارما ، صحبت کردیم و نظر او را در مورد کارهایی که بازاریابان می توانند انجام دهند ، درک کردیم: “بازاریابان باید برای اندازه گیری DIY بیشتر در نزدیکی iOS 15 نزدیک شوند.”

TechCrunch از شما می خواهد به بازاریابان در حال رشد که در زمینه SEO ، اجتماعی ، نوشتن محتوا و موارد دیگر تخصص دارند توصیه کنید! اگر بازاریاب رشد هستید ، این نظرسنجی را به مشتریان خود منتقل کنید. ما دوست داریم در مورد اینکه چرا آنها دوست دارند با شما کار کنند ، بشنویم.