اپل گزارش برنامه های بد و کلاهبرداری ها را آسان تر می کند – TechCrunch

طبق گزارشاتی که مشخص شد درصد قابل توجهی از برنامه های برتر فروشگاه App کلاهبرداری بوده اند ، اپل به کاربران اجازه می دهد چنین رفتاری را گزارش کنند. آستانهبه به عنوان بخشی از iOS 15 ، آخرین به روزرسانی App Store به شما امکان می دهد “برای کلاهبرداری یا تقلب” هم برای خریدهای رایگان درون برنامه ای (IAP) و هم برای برنامه های پولی گزارش دهید ، به شرط اینکه برنامه مورد نظر را نصب کرده باشید.

ویژگی ، توضیح داده شده توسط کوستا الفتریو و ریچارد مازکویچ در توییتر ، حتی از ویژگی قبلی “گزارش مشکل” دورتر می شود. اکنون می توانید یک کلاهبرداری یا کلاهبرداری را علامت دهید و نه مانند “گزارش فعالیت مشکوک” ، “گزارش یک مشکل کیفیت” ، “درخواست بازپرداخت” یا “پیدا کردن محتوای من” مانند گذشته. قبلاً ، قبل از اینکه بتوانید کلاهبرداری یا کلاهبرداری را برجسته کنید ، نیاز به خرید درون برنامه ای داشتید ، اما دیگر اینطور نیست.

ویژگی “گزارش مشکل” به خودی خود برای اولین بار در سالها به لیست برنامه های شخصی بازگشت آستانه با اشاره به. قبل از آن ، در انتهای برگه برنامه ها یا بازی ها قرار داشت و شما را به یک وب سایت جداگانه ارسال می کرد.

اپل هنگام انتشار دستورالعمل های جدید بررسی فروشگاه App در ماه ژوئن ، اساساً تغییرات را پیش بینی کرد. چندین بخش شامل تغییراتی بود که نشان می داد اپل موضع سخت تری نسبت به کلاهبرداری ، کلاهبرداری و سوء استفاده از توسعه دهندگان دارد ، TechCrunch در آن زمان ذکر شده است

برنامه های بدی که در فروشگاه یافت می شود شامل VPN هایی است که مشتریان را به خرید نرم افزارهای غیر ضروری ، برنامه های دوستیابی بد ، خوانندگان QR و برنامه هایی که با کلاهبرداری ادعا می کنند از مارک های اصلی هستند ، فریب داده است. واشنگتن پست اوایل امسال فاش شد بر اساس گزارش ، برنامه ها ممکن است از 48 میلیون دلار کاربران را فریب داده باشند پستبرآوردها

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.