اپل iOS 15.0.2 را با رفع مشکل اشکال “تحت بهره برداری فعال” – TechCrunch منتشر می کند

اپل امروز دومین به روزرسانی جزئی خود را برای iOS 15 و iPadOS 15 منتشر کرد که شامل “به روزرسانی امنیتی مهم” برای اشکال صفر روز تحت بهره برداری فعال است.

iOS 15.0.2 و iPadOS 15.0.2 ، که در حال حاضر برای بارگیری در دستگاه های پشتیبانی شده در دسترس هستند ، شامل رفع آسیب پذیری خرابی حافظه هستند که به برنامه اجازه می دهد کد دلخواه را با بالاترین سطح دسترسی به دستگاه اجرا کند. صفحه

در حالی که جزئیات این اشکال همچنان ناچیز است ، اپل هشدار می دهد که “ممکن است به طور فعال مورد سوء استفاده قرار گرفته باشد” – بنابراین احتمالاً ایده خوبی است که بلافاصله دستگاه های خود را به روز کنید.

این به روز رسانی همچنین تعدادی از اشکالات دیگر در iOS 15 و iPadOS 15 را برطرف می کند ، از جمله مشکلی که باعث شده کیف پول چرمی iPhone و MagSafe و عدم اتصال به Find My ، اشکالی که می تواند باعث شود AirTag ها در موارد Find My ظاهر نشوند. ، و دیگری که باعث شد CarPlay برنامه های صوتی را باز نکند یا در حین پخش قطع شود. همچنین رفع اشکالی وجود دارد که باعث می شود عکس های ذخیره شده در کتابخانه شما از پیام ها پس از حذف موضوع یا پیام مرتبط حذف شوند.

اپل در حال آزمایش اولین به روز رسانی اصلی iOS 15.1 است که اولین به روزرسانی اصلی iOS 15 خواهد بود. این به روزرسانی مجدداً SharePlay را در FaceTime فعال می کند ، ویژگی های جدید دوربین iPhone 13 Pro و Pro Max را اضافه می کند و پشتیبانی از افزودن کارت واکسیناسیون COVID-19 به کیف پول اپل. احتمالاً شامل تعدادی رفع اشکال نیز خواهد بود.