اپل macOS Monterey را در 25 اکتبر عرضه می کند – TechCrunch

اپل امروز در کنفرانسی مجازی از چند مدل جدید مک بوک پرو رونمایی کرد. و این شرکت زمان انتشار نسخه بعدی بعدی macOS را با لپ تاپ جدید زمان بندی می کند. کاربران Mac می توانند روز دوشنبه 25 اکتبر به macOS Monterey به روز رسانی کنند. این نسخه اصلی جدید macOS به صورت رایگان در App Store در دسترس خواهد بود.

macOS Monterey با Safari 12 عرضه می شود ، که ممکن است قبلاً در macOS Big Sur از آن استفاده می کنید. این به شما امکان می دهد گروه های برگه ای ایجاد کنید که می توانید بین دستگاه های خود همگام سازی کنید و دارای طراحی کاملاً جدیدی است. طراحی برگه جدید بحث برانگیز بوده است اما به نظر می رسد اپل تمام نشده است اصلاح آنبه

FaceTime همچنین برخی ویژگی های جدید را دریافت می کند. SharePlay هنوز بخشی از این به روز رسانی نیست ، اما اکنون می توانید صفحه خود را به اشتراک بگذارید ، حالت عمودی را روشن کنید ، دوستان خود را در نمای شبکه مشاهده کنید و پیوندهایی ایجاد کنید تا افراد دیگر دستگاه ها بتوانند به مکالمه شما بپیوندند – بله ، حتی رایانه های شخصی ویندوز.

حالت های جدید فوکوس که با iOS 15 معرفی شده اند نیز برای مک عرضه می شوند. شما قادر خواهید بود یک حالت کار ، یک حالت بازی یا هر چیزی که می خواهید ایجاد کنید. وقتی حالت خود را در یک دستگاه Apple تغییر می دهید ، آن را در همه دستگاه های دیگر Apple که استفاده می کنید تغییر می دهد.

با macOS Monterey ، Mac شما اکنون یک دستگاه AirPlay است. می توانید موسیقی یا فیلم از تلفن خود به صفحه Mac خود ارسال کنید. در اصل ، مانند AirPlay در Apple TV کار می کند.

وقتی صحبت از اتوماسیون می شود ، برنامه Shortcuts بر روی Mac فرود می آید. به تدریج جایگزین Automator می شود ، اما Automator فعلا در حال کار است.

تعداد زیادی از برنامه ها نیز به روزرسانی های کوچک یا بزرگی مانند یادداشت ها ، پیام ها و نقشه ها را دریافت می کنند. و اگر دوست دارید از MacBook خود در سفرهای طولانی استفاده کنید ، می توانید حالت کم مصرف را در رایانه خود روشن کنید.

اگر فکر می کنید مک شما در حال حاضر خوب کار می کند ، اپل شما را مجبور نمی کند به macOS Monterey به روز کنید. می توانید تا زمانی که می خواهید از نسخه اصلی قبلی macOS استفاده کنید.

رویداد اکتبر اپل 2021