اکثر کارکنان فناوری از اجرای قوانین ضد انحصار – TechCrunch حمایت می کنند

با ورود لینا خان ، رئیس کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده ، تجزیه Big Tech به عنوان بحث اصلی سیاست در واشنگتن مطرح شد. به نظر می رسد این موضوع دو حزبی است و جمهوری خواهان و دموکرات ها به طور یکسان طرفدار رفتارهای انحصاری در صنعت فناوری هستند. البته ، وضعیت موجود در زمین بسیار ظریف است.

یک ماه پس از رأی کمیته قضایی مجلس نمایندگان به تصویب پنج لایحه دو حزبی که باعث می شود آمازون ، اپل ، مایکروسافت ، فیس بوک و گوگل مجبور به جدایی یا کنار رفتن از مشاغل اصلی شوند ، اعضای کمیته جمهوری خواهان قوانین جدیدی را برای کمک به آمریکایی ها در برابر سانسور آنلاین توسط آنها ارائه کردند. شرکت های بزرگ فناوری اقدامات سیاست محافظه کارانه تر همچنین شفافیت بیشتری را در شیوه های تعدیل محتوا توسط Big Tech پیشنهاد می کند.

انتظار نمی رود که این نزاع بین قانونگذاران در مورد نحوه تنظیم Big Tech به این زودی پایان یابد. اما با ورود ایالات متحده به دوران جدیدی از تحول دیجیتالی که با شیوع همه گیر سرعت گرفت ، کنگره قاطعانه بر این باور است که برای حفظ بازار آزاد باید قدرت Big Tech را بررسی کرد.

امروزه ، رقبای کوچک و مصرف کنندگان به طور یکسان چاره ای جز این ندارند که برای مشارکت در موتور اقتصادی مدرن امروز به Big Tech متصل شوند. و با بیرون آمدن از بیماری همه گیر ، پنج غول بزرگ فناوری با سرعت خیره کننده ای رشد می کنند که قبلاً در تاریخ سرمایه داری دیده نشده بود.

شرکت های بزرگ فناوری به شدت با مقرراتی که باعث از بین رفتن فعالیت های تجاری آنها می شود ، به شدت مخالف هستند و معتقدند که اصلاحات منجر به از دست دادن تحقیقات و توسعه ، تجزیه غیرعملی بازار و افزایش هزینه خدمات برای مصرف کنندگان می شود.

نظرسنجی انجام شده توسط گروه تجاری صنعت فناوری که توسط شرکت های بزرگ فناوری مانند اپل ، فیس بوک و آمازون تأمین مالی شده است نشان می دهد که آمریکایی ها مقررات فناوری را به عنوان اولویت پایینی برای کنگره در نظر می گیرند. از جمله اولویت های اصلی آمریکایی ها می توان به اقتصاد ، بهداشت عمومی ، تغییرات آب و هوایی و زیرساخت ها اشاره کرد. این نظرسنجی همچنین نشان داد که آمریکایی ها اگر بر مقررات مانند حمل و نقل رایگان محصولات آمازون پرایم تأثیر بگذارند ، بیشتر مخالف خواهند بود.

شاید این نظرسنجی و احساسات دو حزبی در میان رهبران منتخب نشان دهد که پس از COVID-19 ، جامعه از وابستگی خود به غول های فناوری ، چه خوب و چه بد ، آگاه شده است. در 18 ماه گذشته ، کارگران آمریکایی خود را با کار از راه دور وفق داده اند. آنها از برنامه هایی که توسط شرکت های بزرگ فناوری برای برقراری ارتباط با سایر کارکنان ، اداره شرکت ها و خرید مواد غذایی و ضروری استفاده می کنند ، استفاده می کنند. بعید است که این پویایی تغییر کند ، زیرا بسیاری از شرکت ها انتقال خود را به یک مدل کار کاملاً دور یا ترکیبی اعلام کرده اند.

این موضوع علاقه افراد حرفه ای ، به ویژه افرادی که در صنعت فناوری ، استارتاپ ها و مشاغل کوچک کار می کنند را افزایش داده است. ما در Fishbowl فکر کردیم از متخصصان – که بسیاری از آنها در صنعت فناوری کار می کنند – درباره شکستن غول های فناوری بپرسیم. Fishbowl یک شبکه اجتماعی برای متخصصان است ، بنابراین انجام نظرسنجی در مورد این و سایر موضوعات محل کار یک تناسب طبیعی است.

این نظرسنجی بین 26 تا 30 ژوئیه 2021 انجام شد تا احساس کارکنان این حوزه نسبت به قوانین ضد تراست مشخص شود. در این نظرسنجی از متخصصان پرسیده شد: آیا معتقدید که قوانین انحصاری باید برای تجزیه شرکت های بزرگ فناوری مانند آمازون و گوگل استفاده شود؟

در برنامه Fishbowl 11،579 متخصص تأیید شده وجود داشت که در نظرسنجی شرکت کردند و به آنها این امکان داده شد که بله یا خیر را پاسخ دهند. این نظرسنجی به صنایع دولتی و حرفه ای مانند حقوق ، مشاوره ، امور مالی ، فناوری ، بازاریابی ، حسابداری ، منابع انسانی ، معلمان و دیگران تقسیم شد.

در اینجا آنچه نظرسنجی نشان داد:

اعتبار تصویر: کاسه ماهی

از بین 11،579 متخصص ، اکثریت – 6،920 (59.76٪) – به سوال نظرسنجی پاسخ مثبت دادند.

بر اساس پاسخها ، ما دریافتیم که متخصصان حقوق با 66.67٪ بالاترین گروهی بودند که به این نظرسنجی پاسخ مثبت دادند. مشاوران حرفه ای با 61.97 followed ، در حالی که امور مالی (60.64) تا حدی از فناوری (60.03)) پیشی گرفت. برعکس ، معلمان با 53.49 درصد کمترین درصد را داشتند. منابع انسانی (55.65)) ، حسابداری (58.51)) و سایر صنایع حرفه ای (58.83)) عقب افتاده اند.

داده های این نظرسنجی از متخصصان 25 ایالت آمریکا جمع آوری شده است. بالاترین درصد “بله” کلرادو با 76.83 بود. در رتبه دوم واشنگتن با 73.17 درصد قرار گرفت و میشیگان با 69.70 درصد سه نفر اول را به خود اختصاص داد. میسوری (51.35)) کمترین درصد کارکنانی را داشت که به تقسیم Big Tech پاسخ مثبت دادند. ایندیانا (52.59٪) و ماساچوست (52.83٪) از نظر فاصله بسیار کمی پس از آن قرار دارند. به طور کلی ، اکثریت ایالت های شرکت کننده در این نظرسنجی موافقت کردند که معتقدند قوانین ضد تراست در واقع باید شرکت های Big Tech را تجزیه کند.

Tech دارای چهارمین درصد از متخصصان موافق است که شرکت های Big Tech باید تجزیه شوند. برخی از مزایای فروپاشی شرکت های Big Tech فرصت های بیشتری برای مشاغل کوچک است – برای یک متخصص فناوری یا کارآفرین ، این می تواند فرصت هایی برای راه اندازی محصولات ، برنامه ها و خدمات جدید ایجاد کند. همچنین می تواند مشاغل بیشتری را برای متخصصان ماهر ایجاد کند. دوم ، می تواند حریم خصوصی داده ها و نگرانی های امنیت ملی را کاهش دهد. اما برخی از معایب انحلال شرکت های Big Tech شامل از دست دادن تحقیق و توسعه است – شرکت های بزرگ بودجه زیادی را برای هوش مصنوعی ، خودروهای خودران ، پوشیدنی ها ، روبات ها و موارد دیگر تأمین می کنند. در نهایت ، تجزیه شرکت های Big Tech همچنین می تواند هزینه خدمات را برای متخصصان و عموم مردم افزایش دهد.

با ادامه مذاکره سیاست گذاران در مورد چگونگی تجزیه بیگ تک ، کاخ سفید نیز در حال حرکت است. رئیس جمهور جو بایدن اخیراً خان ، استاد دانشکده حقوق کلمبیا را به عنوان رئیس FTC معرفی کرد. منتقد سرسخت Big Tech ، اولویت اصلی خان محافظت از مردم در برابر سوء استفاده شرکت ها و اطمینان از این است که دستورالعمل های ادغام واقعیت های اقتصادی و یادگیری تجربی و اجرا را منعکس می کند. به زبان ساده ، او ادغام را با شک و تردید بررسی می کند.

و در ماه جولای ، بایدن قصد خود را برای معرفی جاناتان کانتر به عنوان رئیس بخش ضد انحصار وزارت دادگستری اعلام کرد. کانتر یک وکیل ضد تراست با بیش از 20 سال تجربه است که یکی از مدافعان و متخصصان برجسته در تلاش برای ترویج اجرای قوی و معنادار قانون ضدتراست و رقابت است.

با استفاده از این اعضای اضافی ، انتظار می رود که رویکرد تهاجمی برای اعمال قوانین ضد انحصار در صنایع وجود داشته باشد ، و این امر را به کنگره واگذار می کند تا اطمینان حاصل کند که شرایط پیش رو متفاوت است.