ایالات متحده تا از دست دادن تاج سرمایه گذاری خود فاصله زیادی دارد

Coinbase باز است ترک ایالات متحده در پی یک اختلاف مقرراتی با دولت. یک تغییر لحن به این بزرگی می‌تواند بر جایی که آینده فناوری در حال ساخت است و فرصت‌های بازار سرمایه‌گذاری جهانی پیش رو تأثیر بگذارد.

اخبار Coinbase در خلاء وجود ندارد. آژانس‌های مختلف دولت ایالات متحده موضع تهاجمی‌تری نسبت به ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتال و اوراق بهادار به‌طور کلی اتخاذ می‌کنند – که با انبوهی از اقدامات اخیر مشهود است – در حالی که نگرانی از اینکه توسعه‌دهندگان به سمت مرزها حرکت می‌کنند، هستند. در صورت ادامه روند، ایالات متحده می تواند به مرور زمان، بخشی از اهمیت خود را در بازار کریپتو کاهش دهد.


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


اما نه چندان سریع: کریپتو ممکن است چیزی دور از ذهن باشد (در ادامه در مورد این موضوع بیشتر خواهد شد)، و حتی در آن زمان نیز باید به شدت از این ایده که ایالات متحده در خطر واقعی از دست دادن جایگاه خود به عنوان مکان پیشرو برای ساخت شرکت‌های فناوری است، هشدار دهیم.

حرف ما را قبول نکنید در عوض، ما می‌توانیم چیزهای زیادی از سرمایه‌گذاری‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر بیاموزیم. با توجه به اینکه انتظار می‌رود VCها سرمایه‌گذاران متخصصی باشند که روی نبض آینده قرار می‌گیرند، جایی که شرط‌بندی می‌کنند باید نشانگر خوبی برای نقاط داغ نوآوری و خوش‌بینی باشد.