اینستاگرام در حال ایجاد ویژگی “مورد علاقه” است تا پست های مهم را از دست ندهید – TechCrunch

اینستاگرام تأیید کرد که در حال توسعه یک ویژگی جدید به نام “Favorites” است که به کاربران اجازه می دهد حساب های خاصی را انتخاب کنند که دوست دارند پست های آنها در فید خود بالاتر باشد. ویژگی مشابهی در حال حاضر در فیس بوک وجود دارد که در آن به کاربران کنترل بیشتری بر الگوریتم News Feed می دهد. در فیس بوک ، کاربران می توانند حداکثر 30 دوست یا صفحات فیس بوک را انتخاب کنند که پست های آنها در News Feed بیشتر نشان داده می شود. با این حال مشخص نیست که ویژگی مورد علاقه اینستاگرام چه محدودیتی خواهد داشت.

ویژگی مورد علاقه اینستاگرام اخیراً توسط مهندس معکوس در حال توسعه است الساندرو پالوزی، که در منوی تنظیمات اینستاگرام یک آیکون pushpin جدید برای موارد دلخواه پیدا کرد و سایر جزئیات در مورد نحوه عملکرد این ویژگی.

با توجه به تصاویر Paluzzi ارسال شده در توییتر ، کاربران قادر خواهند بود در حساب های اینستاگرام که در حال حاضر دنبال می کنند ، جستجو کنند تا لیستی از موارد دلخواه ایجاد کنند. این لیست در هر زمان قابل ویرایش است و اینستاگرام خاطرنشان می کند که وقتی کاربران به موارد دلخواه دیگران اضافه می شوند ، به آنها اطلاع داده نمی شود.

این سطح مشابهی از حریم خصوصی است که توسط ویژگی چند ساله اینستاگرام “دوستان نزدیک” ارائه شده است ، که در عوض بر این اجازه می دهد تا کاربران بتوانند یک لیست جداگانه از فالوورها ایجاد کنند تا بتوانند استوری های اینستاگرام خصوصی و شخصی خود را با گروه منتخبی از افراد به اشتراک بگذارند. انتخاب خودشان

Paluzzi به ما می گوید که او می تواند مخاطبین را به لیست علاقه مندی ها اضافه کند ، اما پس از انجام این کار هنوز متوجه هیچ تغییری در فید اینستاگرام نشده است. این بدان معناست که این ویژگی هنوز در حال ساخت است و راه اندازی آن قریب الوقوع نیست.

سخنگوی اینستاگرام به TechCrunch گفت: “این ویژگی یک نمونه اولیه داخلی است که هنوز در حال توسعه است و از خارج آزمایش نمی شود.” آنها از به اشتراک گذاشتن جزئیات دیگر در مورد این ویژگی خودداری کردند.

ویژگی Favorites می تواند در برنامه های بزرگتر اینستاگرام نقش داشته باشد تا بتواند خود را به عنوان محلی برای محتوای سازندگان معرفی کند. در سایر افشاگری ها ، Paluzzi همچنین متوجه شده بود که شرکت در حال ایجاد “اشتراک طرفداران” است ، که به کاربران امکان می دهد برای دسترسی بیشتر به محتوای خالق – مانند ویدئوهای زنده یا داستانهای استثنایی ، هزینه پرداخت کنند. همچنین ممکن است به مشترکان پولی نشان ویژه ای داده شود که هنگام نظر دادن ، DM’ed یا مشاهده داستانهای سازنده ، نام آنها را مشخص می کند.

با توجه به اینکه کاربرانی که برای محتوا پول پرداخت می کنند ، نمی خواهند لحظه ای را از دست بدهند ، منطقی است که به آنها ابزاری بدهیم تا آن دسته از سازندگان را به عنوان “مورد علاقه” تعیین کنند که پست های آنها نیز در فید آنها رتبه بالاتری دارند.

ویژگی Favorites همچنین می تواند برای کسانی که از اینستاگرام استراحت کرده اند مفید باشد و ترجیح می دهد عکسها و فیلمهای مهمی را که پس از بازگشت از حسابهای دلخواه از دست داده اند ، ببیند ، نه فقط آخرین به روزرسانیهای جالب از همه حسابهای آنها. دنبال کردن.

و اگرچه به احتمال زیاد هدف اصلی نیست ، ویژگی جدید می تواند به رسیدگی به شکایات کاربران در مورد تغذیه الگوریتمی کمک کند.

امروزه هنوز تعدادی از افراد هستند که می خواهند پست های اینستاگرام را به ترتیب زمانی مشاهده کنند ، ترجیح می دهند پست ها را مجدداً با الگوریتمی که نمی توانند کنترل کنند سفارش ندهند. موارد دلخواه به این تقاضا تن نمی دهند (اگرچه اینستاگرام در گذشته یک خوراک زمانی را آزمایش کرده است). اما حداقل به کاربران این امکان را می دهد تا اطمینان حاصل کنند که پست های کسانی را که به روزرسانی هایشان را بیشتر می خواهند مشاهده کنند ، از دست نداده اند.

اگرچه اینستاگرام گفته است که روی توسعه موارد دلخواه کار می کند ، اما لزوماً به این معنی نیست که چنین قابلیتی برای عموم راه اندازی می شود. شرکت های با اندازه اینستاگرام اغلب نمونه های اولیه ای از ایده های جدید را ارائه می دهند ، اما تنها برخی از این آزمایش ها به انتشار عمومی می رسند.