اینستاگرام مارک IGTV را کنار می گذارد ، همه چیز را به غیر از Reels در قالب “Instagram Video” ترکیب می کند – TechCrunch

آدام موسری ، سرپرست اینستاگرام اخیراً گفته است “دیگر یک برنامه اشتراک گذاری عکس نیست” ، و خاطرنشان کرد که این شرکت در حال رقابت با ویدئو در میان رقابت های مهم TikTok و YouTube است. امروزه ، اینستاگرام گامی دیگر در جهت هدف بزرگتر خود یعنی تبدیل ویدئو به بخش مرکزی تجربه اینستاگرام با اخباری بر می دارد که اکنون ویدیوهای طولانی IGTV و فیلم های Instagram Feed را در قالب جدیدی به نام “Instagram Video” ترکیب می کند.

این ویدئوها ، چه طولانی تر و چه کوتاه تر ، در پروفایل کاربران در برگه جدید “Video” یافت می شوند.

در همین حال ، هنگامی که افراد با ویدیوهایی در اینستاگرام روبرو می شوند ، می توانند روی هر نقطه از ویدیو ضربه بزنند تا وارد حالت مشاهده تمام صفحه شوند. پس از تماشا ، آنها می توانند برای جستجوی محتوای ویدیویی بیشتر از سازندگان ، پیمایش را ادامه دهند یا برای خروج روی دکمه برگشت ضربه بزنید.

هرچند هیچ یک از این تغییرات بر عملکرد اینستاگرام با Reels تأثیر نخواهد گذاشت. به ما گفته شده است که پلت فرم ویدیویی کوتاه شرکت و رقیب TikTok همچنان جدا از هم باقی خواهند ماند. اگر کاربران پیمایش را انتخاب کنند ، در این فید ویدیوها ترکیب نمی شوند.

اعتبار تصویر: اینستاگرام

IGTV پیش از این تغییر ، به عنوان یک محصول و برند مستقل ، در حال از دست دادن بود. در اوایل سال 2020 ، اینستاگرام دکمه نارنجی IGTV را از صفحه اصلی اینستاگرام به دلیل عدم کشش حذف کرد. این اقدام در حالی صورت گرفت که حداکثر 7 میلیون نفر از کاربران 1 میلیارد دلاری اینستاگرام برنامه مستقل IGTV را بارگیری کرده بودند. تا 31 آگوست 2021 ، این شرکت تخمین زده است که برنامه شاهد 18 میلیون نصب در سراسر جهان در App Store و Google Play بوده است.

اینستاگرام تصمیم خود برای بیرون کشیدن این دکمه را با بیان این نکته که اکثر کاربران اینستاگرام از طریق پیش نمایش های اشتراک گذاری شده در Feed و Explore ، محتوای IGTV را پیدا می کنند ، توضیح داده بود. اما واقعیت این بود که IGTV به عنوان یک محصول مستقل تا حد زیادی منجر به درهم ریختگی و سردرگمی در برنامه اصلی می شود ، منتقدان و سازندگان معتقد بودند ، در حالی که تعداد زیادی بارگیری را به برنامه مستقل IGTV نرساندند.

با این حال ، برنامه IGTV از بین نمی رود. اینستاگرام به ما می گوید که اکنون به عنوان “ویدیوی اینستاگرام” تغییر نام می دهد و محتوای فرمت شده “ویدئو اینستاگرام” را به همراه ویدیوهای زنده اینستاگرام میزبانی می کند. اما ویدیوهای Reels را میزبانی نمی کند.

با به روزرسانی امروز ، کاربران همچنان قادر خواهند بود ویدیوهای غیر Reels خود را مانند قبل بارگذاری کنند-با کلیک روی علامت بعلاوه (+) در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی اینستاگرام و انتخاب “ارسال”. طول فیلم ها می تواند تا 60 دقیقه باشد.

اینستاگرام همچنین به عنوان بخشی از تجربه بارگذاری به روز شده ، ویژگی های جدیدی مانند پیرایش ، فیلترها ، افراد و برچسب گذاری موقعیت مکانی را اضافه می کند.

اعتبار تصویر: اینستاگرام

ویدئوهای طولانی تر ، که قبلاً به عنوان ویدئوهای IGTV شناخته می شدند ، پیش نمایش 60 ثانیه ای را در Feed مانند قبل نشان می دهند. با این حال ، اگر ویدیو واجد شرایط تبلیغات باشد ، پیش نمایش همچنان 15 ثانیه خواهد بود ، مانند قبل.

بدیهی است که با تغییرات امروز ، “IGTV Ads” دیگر این نام نخواهد داشت. در عوض ، آنها “تبلیغات ویدیویی در جریان” نامیده می شوند. ایجادکنندگان می توانند به کسب درآمد از ویدیوهای طولانی خود ادامه دهند و مارک ها نیز می توانند از قالب استفاده کنند. و ویدئوها همچنان بخشی از آزمایش های تقسیم درآمد اینستاگرام با سازندگان-دوباره ، مانند قبل-خواهند بود. (اما اگر مشاغل بخواهند ویدیوهای خود را افزایش دهند تا بتوانند تعداد بیشتری از مردم را جذب کنند ، باید بیش از 60 ثانیه طول نکشد ، اینستاگرام یادآور می شود.)

به گفته اینستاگرام ، سازندگان همچنان قادر خواهند بود ویدیوهای خود را از طریق Stories ارسال کرده و از طریق پیام های مستقیم به اشتراک بگذارند.

هدف اینستاگرام با این تغییرات یک تجربه ویدیویی ساده تر خواهد بود. با این حال ، با جدا نگه داشتن Reels ، برنامه همچنان ویدیوها را از نظر طول متمایز می کند. اما این شبیه نحوه برخورد YouTube با تهدید TikTok است. رقیب TikTok ، معروف به YouTube Shorts ، دکمه مخصوص خود را در برنامه YouTube دارد ، درست مانند Instagram Reels.

اینستاگرام می گوید تغییرات از امروز در سراسر جهان در iOS و Android آغاز می شود.

به روز شده در 10/5/21 ، 2:10 بعد از ظهر به وقت محلی با تخمین های اضافی از برج سنسور.