اینستاگرام ویژگی های برنامه ریزی و “حالت تمرین” را برای سازندگان زنده اضافه می کند – TechCrunch

اینستاگرام امروز از راه اندازی چند ابزار جدید با هدف رفع نیازهای سازندگان زنده خبر داد. اکنون ، سازندگان می توانند با برنامه ریزی آن تا 90 روز قبل ، سر و صدای زیادی برای Live آینده خود ایجاد کنند ، سپس اخبار را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند تا طرفداران خود را مطلع کنند. همچنین در حال آماده سازی برای ارائه یک ویژگی جدید به نام “حالت تمرین” است ، که به سازندگان اجازه می دهد قبل از رویداد برنامه ریزی شده به مهمانان خود بپیوندند تا اتصال ، نورپردازی و آزمایش هرگونه آمادگی قبل از نمایش مورد نیاز را آزمایش کنند.

اینستاگرام می گوید دومی یکی از ویژگی هایی است که سازندگان مدتی است از آن می خواهند.

در همین حال ، قابلیت برنامه ریزی ویدئوهای زنده اینستاگرام ، اینستاگرام را با سایر پلتفرم های زنده مانند YouTube و TikTok و همچنین والدین اینستاگرام ، فیس بوک ، همتراز می کند.

YouTube مدتهاست ابزارهایی را ارائه می دهد که به سازندگان اجازه می دهد برای شروع تلاش های تبلیغاتی ، پخش زنده را از قبل برنامه ریزی کنند. و در سال 2018 ، قابلیت های خود را گسترش داد تا به سازندگان اجازه دهد تا فیلم های از پیش ضبط شده خود را از طریق ویژگی Premieres که عملکردهای مشابهی را ارائه می دهد-برای مثال دسترسی به Super Chat ، برنامه ریزی کنند. سال گذشته ، گزینه پیش نمایش را نیز اضافه کرد.

فیس بوک لایو همچنین سالهاست که ابزارهایی را به سازندگان ارائه می دهد ، از جمله ابزارهای برنامه ریزی ، بازاریابی و لابی های پیش از پخش.

در همین حال ، TikTok همین امسال مجموعه ای از ابزارهای سازنده را ارائه کرد که شامل قابلیت برنامه ریزی ویدئوهای TikTok LIVE بود ، زیرا همچنان از فرمت زنده پشتیبانی می کند.

اینستاگرام می گوید ویژگی جدید برنامه ریزی زنده آن در سراسر جهان در اختیار سازندگان قرار می گیرد. پس از زمانبندی ویدئوی زنده آینده خود ، آنها می توانند آن محتوای برنامه ریزی شده را مستقیماً از طریق پست های Stories و Feed خود برای پیروان خود به اشتراک بگذارند.

دنبال کنندگان سپس می توانند از ابزارهایی برای تنظیم یادآوری استفاده کنند تا ویدیوهای زنده سازندگان مورد علاقه خود را از دست ندهند.

اعتبار تصویر: اینستاگرام

این راه اندازی با گرم شدن بازار محتوای زنده فرا می رسد. TikTok ، بزرگترین رقیب اینستاگرام ، علاوه بر امکان تجارت الکترونیکی در زمان واقعی-منطقه ای که اینستاگرام عمیقاً در آن سرمایه گذاری شده است-نیز تلاش کرده است تا محتوای زنده خود را به بخش بزرگی از تجربه کلی کاربران تبدیل کند. کاربران نه تنها هنگام حرکت در فیدهای TikTok خود با ویدیوهای زنده روبرو می شوند ، بلکه اخیراً روش جدیدی را برای حرکت در فیلم های زنده بر اساس طبقه بندی با استفاده از دکمه “کاوش” در بخش زنده معرفی کرده است.

از سوی دیگر ، اینستاگرام در روزهای اخیر استراتژی ویدیویی خود را تغییر داده است. در این ماه ، اعلام کرد که از مارک “IGTV” صرف نظر می کند و در عوض آن ویدیوی طولانی را با ویدیوی Feed ادغام می کند. به عنوان بخشی از این تلاش ، برنامه IGTV را تغییر نام داد ، که اکنون به استثنای Reels ، خانه همه ویدیوهای اینستاگرام ، از جمله Lives خواهد بود.

با این حال ، Reels همچنان در برنامه اصلی اینستاگرام دارای مکان اصلی است ، جایی که از دکمه وسط ، نمایه کاربران ، کاوش و صفحات هشتگ قابل دسترسی است.