اینفلوئنسرهای حیوانات خانگی داغتر از همیشه هستند. اما سگ ها چگونه مالیات می دهند؟

هاسکی خسته از سگ با گوش‌های صورتی روشن روی زمین مرمری هتل استراحت می‌کند و قبل از ملاقات و احوالپرسی بعدی خود چرت می‌زند. در اطراف او، دهلیز با صداهای صدای کلیک لوبوتین و بازرگانانی که بر سر کوکتل های گران قیمت صحبت می کنند، طنین انداز می شود. محل استراحت سنگی به اندازه تخت مجلل حیوان خانگی که او به آن عادت کرده راحت نیست، اما جلیقه سگ‌دار لویی ویتون توله‌سگ او را در حالی که از روتین‌های شلوغ یک اینفلوئنسر سگ نخبه بهبود می‌یابد، محافظت می‌کند.

Swaggy Wolfdog با بیش از 7.5 میلیون دنبال کننده در TikTok، یک سلبریتی تمام عیار است – او (یا حداقل تیمش) به نزدیک شدن توسط غریبه ها عادت دارد که ممکن است درخواست سلفی کنند. اما وقتی به توله شیک و نگهدارنده اش نزدیک شدم، چیزی مرا تسخیر کرد. تنها چیزی که می خواستم بدانم این بود که چگونه یک سگ اینفلوئنسر – یا صاحبش – مالیات می دهد. بنابراین، من پرسیدم.

این یک سوال منطقی است. برای یک اینفلوئنسر انسانی، تولید محتوا و ایجاد مخاطب تنها نیمی از کار است. برای ایجاد یک زندگی پایدار، سازندگان باید بدانند که چگونه کسب و کار خود را اداره کنند، با سؤالاتی در مورد اینکه آیا شماره EIN دریافت کنند، چه زمانی باید LLC ثبت کنند، چگونه با درآمد ماهانه متغیر بودجه بندی کنند و چگونه مالیات را ثبت کنند. وقتی نان آور خانه بیشتر برنده استخوان باشد، کاغذبازی چقدر پیچیده تر می شود؟

“سگ LLC خود را دارد و هر کاری که سگ انجام می دهد، ما آن را حذف می کنیم. از غذای سگ گرفته تا گاهی اوقات زمانی که ما به خارج از شهر می رویم، او هتل سگ خود را دارد، و اکنون لباس دارد. “همه غذای سگش، همه غذای سگ دوستانش… و غذای انسان، چون مرغ دوست دارد.”

وضعیت سوگی مانند اکثر سگ های اینفلوئنسر نیست. او در حال دفع پاپاراتزی ها در بلوار هالیوود است، مهمانی های استخری با انبوهی از مدل های بیکینی پوش برپا می کند، خراش هایی از چانه مرحوم جویس ورلد می گیرد و در یک جشنواره موسیقی با خواننده ستاره کامیلا کابلو در پشت صحنه آویزان می شود. اما ثبت مالیات حتی برای حیوانات خانگی که هزاران دنبال کننده دارند و نه میلیون ها نفر مانند Swaggy می تواند دلهره آور باشد.

برای کمک به مدیریت تأثیرگذاران نوظهور حیوانات خانگی، لونی ادواردز، فارغ التحصیل دانشکده حقوق هاروارد، آژانس سگ را در سال 2015 تأسیس کرد.

ادواردز به TechCrunch گفت: «در آن روزها، مردم به آن به عنوان یک تجارت فکر نمی کردند. اما زمانی که بولداگ فرانسوی او کلوئه یک تأثیرگذار اولیه حیوانات خانگی شد، فرصتی را دید.

ادواردز گفت: “ما داشتیم به این رویدادها در نیویورک دعوت می شدیم، و وقتی مردم فهمیدند من وکیل هستم، گفتند: “اوه خدای من، من این قرارداد را گرفتم، می توانید به من کمک کنید؟” بنابراین من به طور غیررسمی قراردادها را با مردم مرور می کردم، به آنها کمک و راهنمایی می کردم.

در حال حاضر، آژانس سگ یکی از شرکت های استعداد برتر برای تأثیرگذاران حیوانات خانگی است. اما ادواردز نسبت به تیم سوگی رویکرد محافظه‌کارانه‌تری نسبت به مالیات سگ‌ها دارد.

ادواردز اشاره می کند که قوانین بین ایالت های ایالات متحده متفاوت است و بهتر است هنگام مدیریت یک تجارت کوچک با یک مشاور مالیاتی مشورت کنید. با این حال، او به مشتریان کمک می کند تا بفهمند کدام یک از هزینه های حیوان خانگی آنها می تواند به عنوان هزینه تجاری در نظر گرفته شود.

«اگر ماشین دارید و پنج روز در هفته از آن برای کار استفاده می‌کنید، می‌توانید درصد زمانی را که برای کار از آن استفاده می‌کنید، بنویسید. ادواردز توضیح داد که این موضوع با غذای سگ نیز مشابه است. اگر حیوان خانگی در حال تولید محتوا و تأثیرگذاری در نیمی از زمان است، پس [write-off] 50 درصد.”

همین امر در مورد دفتر کار خانگی نیز صدق می کند. یک سگ ممکن است پشت میز تایپ نکند، اما صاحب سگ احتمالاً به فضای اختصاصی برای فیلمبرداری محتوا، ویرایش فیلم و ذخیره لباس و لوازم حیوان خانگی نیاز دارد. طبق گزارش IRS، یک صاحب کسب و کار کوچک می تواند تا 1500 دلار برای بخشی از خانه خود که به طور انحصاری و به طور منظم به عنوان دفتر استفاده می شود، کسر کند. کسی که به فضای اداری در جای دیگری رفت و آمد می کند، واجد شرایط نیست، اما برای پیدا کردن یک توله سگ معروف اینستاگرام در WeWork به سختی تحت فشار خواهید بود.

ادواردز گفت، اگر کالایی را به طور خاص برای تجارت حیوان خانگی می‌خرید، ساده‌تر است. اگر می‌خواهید برای یک TikTok با تم هالووین، گلدن رتریور خود را لباس «ایرباد» بپوشید، آن پیراهن بسکتبال به اندازه سگ به‌عنوان یک رد کردن به حساب می‌آید.

هنگامی که حیوان خانگی شما به رتبه های نمایش سگ و پونی صعود کرد، ممکن است به نحوه ثبت کسب و کار خود فکر کنید. به گفته کالین ویلسون، صاحب آژانس استعدادیابی Pets on Q، اکثر اینفلوئنسرهای حیوانات خانگی تا زمانی که بیش از 100000 دلار در سال درآمد نداشته باشند، نیازی به LLC ندارند.

ویلسون به TechCrunch گفت: “در فهرست ما از بیش از 2000 حیوان، احتمالاً کمتر از 10 حیوان دارید که LLC راه اندازی کرده اند.”

گاهی اوقات، سازندگان شرکت‌های LLC را برای حمایت قانونی راه‌اندازی می‌کنند، اما این نگرانی‌ها برای یک حیوان چندان مرتبط نیست. ویلسون گفت، “در نهایت کار کمی بیشتر برای راه اندازی به عنوان یک LLC است، زیرا خطر شکایت از آنها به عنوان یک سگ مثل این است که … آنجا چه کار می کنید؟”

وقتی صحبت از مالیات به میان می‌آید، ویلسون اشاره می‌کند که راه بسیار ساده‌تری برای فهمیدن اینکه چه چیزی ممکن است به‌عنوان حذف حساب به حساب بیاید، وجود دارد. اگر از طریق یک سازمان غیرانتفاعی ثبت شده، حیوانی را پرورش می دهید، تمام هزینه های بازپرداخت نشده برای مراقبت از حیوان خانگی قابل کسر مالیات است.

فراتر از بایدها و نبایدهای کسر مالیات، تجارت تأثیرگذار حیوانات خانگی پیچیده تر می شود.

ویلسون گفت: “برای اهداف مالیاتی، ابتدا باید بفهمیم که ارزش گذاری آنها چقدر است.”

ممکن است احمقانه به نظر برسد که پتانسیل تجاری یک سگ را کمی کنید، اما Pets on Q رویکرد خود را به یک علم محدود می کند. ویلسون توضیح داد که حیوانات خانگی نسبت به افراد تأثیرگذار انسانی بازدهی کمتری در سرمایه گذاری در کمپین های برند دارند، بنابراین نرخ آنها برای پست های حمایت شده حدود یک سوم کمتر است.

اینفلوئنسرهای حیوانات ارزان‌تر هستند، زیرا یک حیوان خانگی معمولاً به اندازه یک انسان برای خرید چیزی قوی نیست. مطمئناً، بوبی بیلی می‌تواند برای Esquire مدل شود و با Nordstrom شراکت کند، اما نمی‌تواند به شما بگوید که آیا Uggs سگ او سایز بزرگی دارد یا اینکه لباس نیروی دریایی قدیمی او به طرز شگفت‌انگیزی بر ژاکت کش باف پشمی گوچی او ترجیح دارد.

اگر اینفلوئنسرهای حیوانات در فروش آنچنان موفق نباشند، می توانند آن را از طریق دوست داشتنی بودن جبران کنند. ویلسون گفت: «مردم کمتر از آنها متنفرند، مانند یک کارداشیان یا یک سلبریتی که ممکن است در آینده خراب شود.

حیوان خانگی شما ممکن است پس از تنبیه زنان آمریکایی به دلیل سخت کوشی نکردن هرگز خود را در خانه سگ پیدا نکند، اما نکات منفی هم دارد. حیوانات خانگی معمولاً طول عمر زیادی ندارند – یک مشکل واقعی برای یک مسئولیت تجاری. از دست دادن یک حیوان محبوب می تواند ویرانگر باشد، اما این غم و اندوه زمانی پیچیده تر می شود که آن حیوان خانگی نیز بیکن را به خانه بیاورد (اما نه به معنای واقعی کلمه، زیرا بیکن می تواند باعث استفراغ در سگ ها و گربه ها شود).

ادواردز زمانی که سگش Chloe the Mini Frenchie بر اثر یک خطای پزشکی غیرمنتظره در سال 2017 جان خود را از دست داد، این را به صورت دست اول تجربه کرد. از آن زمان، او اینستاگرام کلویی را تغییر داده است تا درباره سگ بولداگ فرانسوی جدیدش، اما، پست بگذارد.

سال گذشته، ستاره محبوب TikTok، نودل پاگ، در سن 14 سالگی درگذشت. این توله سگ سالخورده در سنین پیری ضعیف بود، بنابراین در سال 2021 زمانی که صاحبش، کمدین جاناتان گرازیانو، یک بازی به نام «استخوان یا بدون استخوان» ساخت، در فضای مجازی منتشر شد. ” اگر نودل می توانست به تنهایی بایستد (او استخوان داشت)، این یک روز خوب را نشان می داد – اما اگر قدرت (بدون استخوان) را نداشت، شاید این یک نشانه جهانی پوشیدن شلوار راحت و ماندن در داخل بود.

ادواردز نماینده نودل بود، اما او فکر نمی کند که درگذشت نودل مانع مالی برای گرازیانو شود. کتاب کودکان گرازیانو درباره نودل در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است و او به زودی کتاب دیگری از نودل را منتشر می‌کند.

ادواردز گفت: “این به همان اندازه جاناتان است که نودل بود.” “بنابراین عمر طولانی وجود دارد، و جاناتان در حال آماده شدن برای پرورش و آوردن نیروهای نجات ارشد جدید است، بنابراین او در برند با موضوع حساب باقی می ماند.”

تأثیرگذاری بر حیوانات خانگی یک صنعت سگ خواری است، اما ویلسون سعی می کند دیدگاه خود را حفظ کند.

او گفت: “مقدار پولی که این حیوانات خانگی و صاحبان آنها به دست می آورند کمی مضحک است.” جایی که من کار می کنم، دنیای بسیار جالب و جالبی است.