این دو VC سابق شرکت فقط 110 میلیون دلار برای صندوق خود – TechCrunch جمع آوری کردند

این روزها انواع و اقسام صندوق های سرمایه گذاری را جمع آوری می کنند ، بنابراین تعجب نکنید که ببینید سرمایه گذاران بیشتری از شرکت های سرمایه گذاری شرکت های بزرگ تصمیم می گیرند لباس های خود را نیز ایجاد کنند.

آنها ممکن است برای الهام گرفتن به Counterpart Ventures مراجعه کنند. این شرکت که توسط پاتریک ایگن و جو سایجو ، سه ساله تاسیس شد ، لباس مستقر در سانفرانسیسکو را پس از سرمایه گذاری مقدار کمی در چهار شرکت به عنوان نوعی صندوق آزمایشی ، 110 میلیون دلار بست.

این مقدار مناسبی از سرمایه برای یک لباس جوان است ، اما شرکای محدود (که شرکت آنها را نام نمی برد) به وضوح سابقه کار شرکا را دوست دارند. ایگن تمرینات Qualcomm Ventures’s Bay Area را در سال 2005 آغاز کرد و هنگامی که در بهار 2018 لباس را ترک کرد ، شریک مدیریت کل آمریکای شمالی بود.

در حالی که دلایل زیادی وجود دارد که استارتاپ ها ممکن است بخواهند واگن خود را به کوالکام متصل کنند – و Matterport ، Noom و Cruise Automation از جمله مواردی هستند که در زمان اجرای Eggen در حال اجرا بود – او اعتباری برای ترغیب Qualcomm به سرمایه گذاری در سری A زوم دارد. دورانی که بسیاری از شرکت های سرمایه گذاری دیگر جایی برای شرکت های دیگر ویدئو کنفرانس در جهان نمی بینند.

در همین حال ، سایجو نیز بیهوده نیست. پس از گذراندن چندین سال در توسعه تجارت در هیتاچی ، بعداً رئیس و شریک مدیریتی Recruit Strategic Partners ، بازوی شرکتی هلدینگ Recruit ژاپن شد. طبق بیوگرافی وی ، قابل توجه ترین سرمایه گذاری های وی عبارتند از Palo Alto Networks ، DocuSign ، 99designs ، DataRobot ، ShipBob و (به همراه Qualcomm Ventures) Noom.

مطمئناً شبکه های Eggen و Saijo نیز کشش بزرگی برای سرمایه گذاران است. آنها نه تنها با صدها-شاید هزاران-مersسس در طول سالهای خود در VC شرکتی ملاقات کرده اند ، بلکه VC شرکتها باشگاه نه چندان کوچک خود است و این دو می گویند که آنها به طور فعال روابط خود را با گروههای سرمایه گذاری ، از جمله میزبانی رویدادهای خصوصی برای جامعه CVC.

در مورد حوزه های متمرکز ، Counterpart-که توسط همکار ارشد مایکی Kailis نیز اداره می شود-بر استارتاپ های B2B SaaS ، بازار و تحرک متمرکز است و به نظر می رسد که قبل از شرکت ، دور “tweener” را رهبری یا رهبری کند. سری A یا سری B دور.

از جمله جدیدترین شرط بندی های آن می توان به Cloudbeds ، Intricately و Prismo Systems اشاره کرد که به ترتیب در مراحل سری B ، سری A و سری B سرمایه گذاری می کند.