این چیزی است که امروز در TC Sessions اتفاق می افتد: SaaS 2021 – TechCrunch

وقت رفتن است، مردم. برای آشنایی با آخرین روندهای فناوری و سرمایه گذاری، دریافت نکات و توصیه های کاربردی و دیدن مسیر آینده نرم افزار به عنوان یک سرویس آماده شوید. TC Sessions: SaaS 2021 امروز آغاز می‌شود، و در حالی که SaaS برای مدتی طولانی وجود داشته است، حرکت مداوم آن غیرقابل انکار است و اکوسیستم اطراف آن همچنان… بزرگتر می‌شود.

تصمیم گیرندگان لحظه آخری: اینجا قضاوتی نیست به سادگی کارت خود را در درب مجازی خریداری کنید و به این رویداد جهانی بپیوندید.

ما مجموعه بلندگوهایی را داریم که شامل نام‌های پیشرو در سراسر صنعت – از شرکت‌های بزرگ فناوری و استارت‌آپ‌های جدید – هستند که مرزهای SaaS را پیش می‌برند. آن‌ها آماده‌اند تا تجربیات خود را برای کمک به بنیان‌گذاران، توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران استارت‌آپ به اشتراک بگذارند تا کسب‌وکار خود را به جلو ببرند.

دستور کار ما شامل 25 سخنرانی درخشان و جلسات شریک اولیه است و در زیر به چند نکته برجسته اشاره خواهیم کرد. مجوز شما شامل ویدیوی درخواستی است، به این معنی که پس از پایان رویداد می‌توانید به جلساتی که از دست داده‌اید دسترسی داشته باشید. بدون FOMO!

اول از همه، این بسته از استارت‌آپ‌های نوآورانه در مراحل اولیه را که در نمایشگاه به نمایش می‌گذارند را از دست ندهید. از غرفه‌های مجازی آن‌ها دیدن کنید و یک مکالمه را شروع کنید یا یک نسخه نمایشی محصول را درخواست کنید. علاوه بر این، بنیانگذاران نمایشگاه در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد جلسه بازخورد Startup Pitch. برای تماشای تماس آنها با کارکنان TC و دریافت بازخورد از آنها هماهنگ شوید. ممکن است چند راه برای بهبود زمین خود انتخاب کنید.

امنیت SaaS، امروز و فردا: شرکت‌ها با جریان دائمی تهدیدات، از دولت‌های ملی گرفته تا مجرمان سایبری و خودی شرکت‌ها مواجه هستند. پس از یک سال که میلیاردها نفر از خانه کار کردند و ابر حاکم شد، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها به طور یکسان نمی‌توانند از عهده نبض امنیتی دور بمانند. کارشناسان امنیتی Edna Conway (مایکروسافت)، Wendy Nather (Cisco Secure) و Olivia Rose (Amplitude) درباره آنچه استارتاپ‌های SaaS باید در حال حاضر و در آینده درباره امنیت بدانند، بحث می‌کنند.

لحظه اتوماسیون اکنون است: یکی از چیزهایی که در طول همه‌گیری یاد گرفتیم اهمیت اتوماسیون است، و این احتمالاً با پیشروی بیشتر مشخص می‌شود. ما با دنیل داینز، مدیرعامل UiPath، لائلا استوردی، سرمایه گذار در CapitalG و دیو رایت از ServiceNow در مورد اینکه چرا این لحظه اتوماسیون است صحبت خواهیم کرد.

آیا جرقه بهره وری ابر همه گیر بود: یکی از جنبه های بزرگ SaaS برنامه های بهره وری مانند Gmail، Google Calendar و Google Drive است. ما با خاویر سولترو، مدیر اجرایی، درباره نقش Google Workspace در استراتژی ابری گوگل صحبت خواهیم کرد.

آینده کاملاً باز است: امروزه بسیاری از استارت آپ ها دارای یک جزء متن باز هستند و جای تعجب نیست. مخاطب ایجاد می کند و به فروش کمک می کند. ما با ابی کرنز از Puppet، آگوستو “آگی” ماریتی از کنگ و جیسون وارنر، سرمایه گذار در Redpoint در مورد اینکه چرا منبع باز اینقدر راه محبوب برای ایجاد یک تجارت است صحبت خواهیم کرد.

چگونه مایکروسافت از Prem به Cloud تغییر مکان داد: جارد اسپاتارو بیش از 15 سال در مایکروسافت بوده است و او بخشی از تغییر از نرم‌افزار کاملاً پیشرفته به نرم‌افزاری بود که تحت تسلط ابر بود. امروز او یکی از موفق‌ترین محصولات SaaS را اجرا می‌کند، و ما با او در مورد اینکه مایکروسافت چگونه این تغییر را ایجاد کرد و معنای آن برای شرکت چیست صحبت خواهیم کرد.

ما به سختی سطح آنچه را که امروز در TC Sessions: SaaS 2021 اتفاق می‌افتد بررسی کرده‌ایم. دستور کار را به‌طور کامل بررسی کنید (زمان‌ها به طور خودکار منطقه زمانی شما را منعکس می‌کنند)، روز خود را مطابق با آن برنامه‌ریزی کنید، و آماده شوید تا در فرصت SaaS غواصی کنید.