بازدهی داخلی با فناوری پیشرفته Reach Capital-TechCrunch

Reach Capital ، یک شرکت سرمایه گذاری مستقر در سان فرانسیسکو که توسط یکی از بنیانگذاران آن تاسیس شده است جنیفر کارولان و شانتل گاروی، سالها قبل از این که این بخش با تک شاخ ها بالون شود ، منحصراً بر روی ادتک تمرکز می کرد. این همکاری نادر و تحت رهبری زنان سومین صندوق خود را در ماه فوریه ، یک وسیله نقلیه 165 میلیون دلاری و بزرگترین آن تا به امروز ، بسته است. با این اوصاف ، بازدهی صندوق های قبلی آن نشان می دهد که شرط بندی اولیه بر روی بخشی که در حال حاضر دوباره احیا شده ، در حال نتیجه دادن است.

دومین صندوق سرمایه گذاری Reach Capital ، یک وسیله نقلیه 82 میلیون دلاری که در سال 2017 بسته شد ، بر اساس داده های در نظر گرفته شده برای LP ها و به دست آمده توسط TechCrunch ، نرخ بازگشت داخلی خالص 72.1 as را تا Q2 2021 ثبت کرد. این صندوق ، که سرمایه گذاری هایی را در Paper ، Winnie و now-unicorns Handshake و Outschool انجام داده است ، چندین درصد درصد بالاتر از یک چهارم بالای وجوه آن محصول رتبه بندی شده است. بر اساس داده های کمبریج آسوشیتدز ، بالاترین ربع صندوق های آن محصول در همان سه ماهه 47.64 درصد IRR خالص داشته است.

در مقایسه ، اولین صندوق سرمایه گذاری Reach Capital چند درصد کمتر از ربع برتر مجریان صندوق در سال گذشته خود ، 2015 بود.

شایان ذکر است که بازده Reach Capital برای صندوق دوم آن بیشتر سود کاغذی است ، به این معنی که IRR خالص بر اساس افزایش ارزش گذاری ها است. با توجه به این واقعیت که شرکت به شدت در دورهای بعدی متمرکز است ، IRR در نتیجه یک لحظه از عملکرد واحد آن در زمان است. Reach اخیراً اولین خروج نقدی خود را داشت ، زیرا شرکت نمونه کارها Ellevation با Curriculum Associates ادغام شد ، اما این در داده ها نشان داده نشده است.

تعدادی از استارتاپ های شکوفا ممکن است توضیح دهند که چه چیزی باعث بهبود عملکرد بین Reach I و Reach II می شود. بر اساس یک گزارش تأثیر ، Reach II 32 میلیون دلار در 14 سرمایه گذاری اصلی ، از جمله Newsela ، Handshake و Outschool سرمایه گذاری کرد ، همه شرکت هایی که در حال حاضر از مرز ارزش میلیارد دلاری عبور کرده اند و آنها را تک شاخ کرده است. همچنین پول را وارد کاغذ کرد ، که اخیراً دور 9 رقمی به رهبری IVP به دست آورد. با وارد شدن زودهنگام به آن شرکت ها و سپس مشاهده آنها در جهت ارتقاء سطح فناوری به عنوان یک طبقه بندی ، موقعیت Reach معتبر می شود.

تنوع سبد سهام Reach II میانگین صنعت را بیشتر می کند ، اما بنیانگذاران همچنان سفیدپوست و مرد هستند. در این گزارش آمده است که حدود 74 درصد از سرمایه گذاری ها توسط مردان و 26 درصد توسط زنان تأسیس می شود. حدود 62٪ از بنیانگذاران سفیدپوست ، 20٪ آسیایی ، 14٪ LatinX و 4٪ خاورمیانه معرفی می کنند. در سبد سهام Reach Capital II هیچ موسس سیاه پوستی وجود ندارد.

بازده قابل توجه Reach در زمانی اتفاق می افتد که سرمایه گذاری گسترده تر در حال شکوفایی است. تعدادی از سرمایه گذاران و م foundسسین در زمینه پیشین صحبت کردند تا در مورد اینکه آیا بازدهی برای صندوق مرحله بعدی آن محصول چشمگیر است یا خیر ، صحبت کنند. یکی از استراتژیست های سرمایه گذاری گفت ، در حالی که در این محیط بی سابقه نیست ، درصد بازگشت “بسیار خوب” است.

آنها گفتند: “به راحتی چارک بالایی و احتمالاً دهک بالا”. “مگر اینکه ما در مورد رمزنگاری صحبت کنیم ، در این صورت این امر معمولی است.” یک سرمایه گذار جداگانه در مرحله بعدی به وبلاگ اخیر فرد ویلسون با عنوان “Cash on Cash vs IRR” اشاره کرد و به این ایده اشاره کرد که دوره های نگهداری می تواند داده های عملکرد صندوق را کج کند.

با این حال ، بازده Reach پنجره چشمگیری را در مورد نحوه عملکرد یکی از متنوع ترین مشارکت ها در سرمایه گذاری خطرپذیر در یکی از بخش های احیا شده در سرزمین های نوپا ارائه می دهد. شتاب بی توجه نمی ماند گزارشات نشان می دهد که Reach در حال جمع آوری پول برای یک صندوق فرصت 50 میلیون دلاری است. اواخر نیز این شرکت مشغول به کار بوده و کار خود را آغاز کرده است جومایرا هررا از Cowboy Ventures به عنوان شریک و تونی وان از EdSurge به عنوان سرپرست محتوای سرمایه گذار.