بازگشت متن اجتناب ناپذیر است – TechCrunch

به هفته‌نامه استارت‌آپ‌ها خوش آمدید، برداشتی تازه از اخبار و روند استارت‌آپ‌های این هفته. برای دریافت این در صندوق پستی خود، اینجا مشترک شوید

در مورد ارزش خالص این هفته ، ما درباره ارزش کلمه نوشته شده بحث کردیم. شما می توانید تصور کنید که استدلال حاصل ذاتاً مغرضانه است ، با توجه به اینکه ما سه روزنامه نگار هستیم که معیشت خود را بر روی جوهر شرط بندی کرده ایم. اما، قول می‌دهم، در اینجا تفاوت‌های ظریف‌تری فراتر از اهمیت لید وجود دارد.

ما اخیراً یک شیرجه عمیق اخیر در Automattic ، شرکت رسانه ای تجاری پشت پلت فرم انتشار وردپرس ، منتشر کردیم. Automattic در سال 2005 تأسیس شد و یکی از معدود شرکت هایی است که توانسته است در قبرستان سایت های رسانه ای پیشرفت و توسعه دهد. به ارزش 7.5 میلیارد دلار ، سرمایه گذاران را نیز متقاعد کرده است که چشم انداز مالی چشم انداز خود را دارند.

من بیشتر تحت تأثیر نحوه متن قرار دادن روند استخدام Automattic قرار گرفتم: این شرکت یک مصاحبه کاملاً کتبی ارائه می دهد ، جایی که استخدام کنندگان احتمالی جدید هرگز نیازی ندارند چهره یا صدای خود را از طریق قیف جذب به کسی نشان دهند. این سوگیری ذاتی را که با مصاحبه زوم همراه است، از بین می برد، که در هسته خود، فقط نسخه دیجیتالی مصاحبه حضوری است. مونیکا اوهارا، مدیر ارشد بازاریابی WordPress.com، بیشتر در مورد تفکر خود توضیح داد:

شما معمولاً فکر می کنید که باید با آنها صحبت کنید. آنها را در ویدئو ببینید فقط با نوشتن متن ، تمام این تعصب را حذف می کنید و بر محتوای آنچه آنها می گویند تمرکز می کنید و همچنین شیوه ارتباطی را که واقعاً در یک تیم توزیع شده بسیار مهم است آزمایش می کنید.

“در دره سیلیکون ، همه برای افرادی مشابه رقابت می کنند که تنوع را به استخر شما اضافه کند. کدام یک برای آن افراد عالی است، اما در مورد بقیه افرادی که به دلیل محل تولد یا زندگی شان این فرصت ها را ندارند، چطور؟ برای من ، من در فیلیپین متولد شدم و اگر شانس این را نداشتم که به اینجا بروم ، زندگی متفاوتی داشتم. “

بازنگری در ارزش متن، به همان شیوه ای که ما دوباره فکر می کنیم که چه تعداد جلسات همزمان باید در تقویم ما باشد، گام بعدی طبیعی برای شرکت هایی است که متوجه می شوند چگونه کار توزیع شده را مقیاس بندی کنند. حتی در دنیایی که ظاهراً با ویدئوهای کوتاه اداره می شود ، به نظر می رسد که کلمات-و صدا-به گونه ای اهمیت دارند که دیگر قالب ها اهمیتی نخواهند داشت.

در بقیه این خبرنامه ، ما در مورد دوست جدید PayPal ، بازار سرمایه خطرپذیر چین صحبت می کنیم و اصلاً در مورد تغییر نام تجاری جدید فیس بوک صحبت نمی کنیم.

PayPal Pinterest را انتخاب می کند

اعتبار تصویر: TechCrunch

این هفته پس از شایعاتی مبنی بر اینکه PayPal ممکن است Pinterest را با قیمت 45 میلیارد دلار خریداری کند ، به توییتر اسپیس شتافتیم. غول فین‌تک به نوعی دست به خرید شده است، اما به دست آوردن یک پلتفرم اجتماعی و اشتراک‌گذاری عکس ممکن است نشان‌دهنده تشنه بودن آن برای مالکیت محتوا باشد – نه فقط مشتری.

در اینجا آنچه باید بدانید: این حس نوستالژیک دارد. پیوستن پی پال به طور بالقوه با تجارت الکترونیکی متمرکز بر محتوا، بیش از نیم دهه پس از جدایی از eBay صورت می گیرد. اما ، همانطور که مدیر رشد Finix Jareau Wadé اشاره کرد ، Pinterest یک مکان خرید مانند eBay نیست – جایی است که خرید برای نزدیک به 450 میلیون کاربر آغاز می شود.

در یک پست Substack ، Wadé استدلال زیر را توضیح می دهد که چرا PayPal ممکن است Pinterest را خریداری کند:

در اصل ، Pinterest بیشتر شبیه گوگل است تا eBay. این یک موتور جستجو است که بیش از 5 میلیارد جستجو در ماه برای ایده های مبهم و دشوار برای توصیف انجام می دهد ، جایی که تصاویر و نه کلمات اغلب بهترین مکان برای شروع هستند. همچنین دارای یک تجارت تبلیغاتی رو به رشد است که در سه ماهه گذشته 613 میلیون دلار تولید کرد که 125 درصد افزایش نسبت به سال قبل است. با استفاده از Pinterest ، PayPal قسمت بالای قیف – مراحل آگاهی و علاقه – را برای میلیون ها وب سایت در اینترنت خریداری می کند. PayPal انتهای قیف را در اختیار Pinterest قرار می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد خریدهای حاصل از خریدی را که از Pinterest شروع شده است ببینند.

تصور کنید اگر PayPal بتواند از محصول اصلی خود و دارایی‌های تجاری خود در پنج سال گذشته برای ایجاد یک قیف فروش تخریب‌شده استفاده کند، نه فقط برای یک وب‌سایت، بلکه برای کل اینترنت.

یک سنجاق در آن قرار دهید:

چین در حال پیشرفت است

پرچم چین با توده بیت کوین

اعتبار تصویر: TechCrunch

داده های CB Insights به ما نشان می دهد که جدا از یک دور بزرگ 2018 ، سه ماهه سوم 2021 چین بهترین دوره سه ماهه برای استارتاپ های چینی بوده است-هم از نظر ارزش معاملات و هم از نظر تعداد معاملات.

در اینجا چیزی است که باید بدانید: ما هم تعجب می کنیم. در مورد ارزش خالص ، ما در مورد تفاوت رشد بازار سرمایه خطرپذیر چین در احساسات با محدودیت های دولت منطقه بحث کردیم. به نظر می‌رسد که تأثیر نظارتی همه شرکت‌ها را از افزایش و رشد کسب‌وکار خود در آنجا منع نکرده است.

در سطح بین المللی:

در اطراف TC

جلسات TC: SaaS 2021 هفته آینده است! همکاران من نمایش شگفت انگیزی را در مورد بخشی که ظاهراً نمی تواند مانع جذب میلیون ها سرمایه گذار شود، ترتیب داده اند. ما خواهیم دید که خوردن دنیا چگونه متوقف شد ، چگونه گرسنگی به نوآوری تبدیل می شود و قطعاً چند یادداشت SaaSy از طریق پانل هایی با متخصصان به دست می آید.

برنامه رویداد را بررسی کنید ، کارت خود را بخرید و در 27 اکتبر با ما همراه باشید.

در طول هفته

در TechCrunch مشاهده شد

نشت عظیمی از “نرم افزار stalkerware” داده های تلفن هزاران نفر را در معرض خطر قرار می دهد

مردم از یک هم بنیانگذار چه می خواهند؟ YC چند پاسخ دارد

ایستگاه F یک برنامه آنلاین برای آموزش نسل بعدی کارآفرینان اضافه می کند

ترامپ پلت فرم رسانه های اجتماعی خود را راه اندازی می کند و آن را TRUTH Social می نامد

در TechCrunch+ دیده می شود

سرمایه گذاری های ماموریت محور در طول همه گیری به سرعت در حال رشد هستند

سوفی عزیز: آیا پیشنهادی برای جذب استعدادهای فناوری بین المللی دارید؟

درسهایی از م foundسسین که دور اول خود را در بازار گاو بالا بردند

Udemy ارزش گذاری 4 میلیارد دلاری در عرضه اولیه اولیه سهام edtech را هدف قرار داده است

به زودی صحبت می کنیم،

N