بازیکنان فورتنایت مقصد جدیدی با مضمون کواچلا دریافت می کنند

پس از عرضه کالاهای مد با مضمون کواچلا در فورتنایت در سال گذشته، کواچلا با راه اندازی جزیره کواچلا، مقصد جدیدی در فورتنایت که به بازیکنان اجازه می دهد تا به صورت مجازی جشنواره موسیقی محبوب را تجربه کنند، در حال گسترش بیشتر به سمت بازی است.

جزیره کواچلا فردا، 14 آوریل، ساعت 3 بعد از ظهر به وقت شرقی راه اندازی می شود. بازیکنان می‌توانند مقصد جدید را از طریق ردیف «Epic’s Picks» Discover در Fortnite پیدا کنند یا کد جزیره را تایپ کنند: 5449-4207-12803.

این جزیره که توسط سازندگان استودیو Alliance با استفاده از حالت خلاقانه بازی ساخته شده است، دارای یک چادر تجاری مجازی و پارک هنری، همراه با آسمان صحرا، کوه‌ها، میدان‌های پولو و درختان نخل است که از منظره جشنواره الهام گرفته‌اند.

پارک هنر دارای کپی های مجازی از شناخته شده ترین تاسیسات هنری جشنواره است که سازندگان انجمن فورتنایت بازسازی کرده اند. این شامل چرخ و فلک Coachella، Spectra، و زنجیر بالون، و همچنین دو اینستالیشن هنری جدید که در جشنواره امسال و یک گالری Fortography ظاهر می‌شوند، می‌شود.

گیمرها همچنین می‌توانند در موسیقی و تجربه‌های هنری ساخته‌شده توسط سازندگان مانند مینی‌گیم‌ها و کوئست‌ها شرکت کنند. یک رادیو آیکون درون بازی برای گوش دادن به کاربران وجود دارد که شامل آهنگ‌ها و هنرمندانی از مجموعه 2023 Coachella است.

همانند سال گذشته، بازیکنان می‌توانند لباس‌های الهام‌گرفته از Coachella و آیتم‌های درون بازی را در فروشگاه Fortnite Item Shop خریداری کنند. امسال دو لباس جدید به نام‌های “Sunset Alto” و “Desert Dawn Lyric” وجود دارد.

لباس Sunset Alto شامل یک تانک تابستانی زیبا و نارنجی، شورت و کلاه ساحلی برنزه است. این دستگاه دارای یک سبک جایگزین Aurora Visualizer است که به موسیقی واکنش نشان می دهد، یک Sunset Swirl Back Bling و Crystalline Cactus Pickaxe.

لباس Desert Dawn Lyric شامل یک سه راهی گرافیکی لباس خیابانی است و با سبک واکنش‌پذیر Aurora Visualizer alt، Airflow Vibes Back Bling و Electropalm Staff Pickaxe ارائه می‌شود.

عناصر واکنش‌گر موسیقی، آهنگ‌های دو نوازنده کواچلا 2023، Bad Bunny و Burna Boy را پخش می‌کنند.

و اگر لباس‌های سال گذشته را از دست دادید، آن‌ها همچنان برای خرید در فروشگاه اقلام موجود هستند.